رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به نکات مهمی در خصوص ترددهای شهروندان و مسافران نوروزی شهر تهران اشاره و تمهیدات و محدودیت‌های تردد را بیان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و هم اکنون در حال نصب این دستگاه‌ها هستیم. از آبان‌ هم مردم حضور خودروهای برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه قرارگاه مشترک بین مسوولان استان ایلام و مسوولان عراقی برای تسهیل در تردد زوار اربعین، در مرز زرباطیه ایجاد شده است، گفت: تردد کامیون‌های تجاری از سوم تا ۱۸ شهریورماه در مرز مهران ممنوع است.
اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی ازاستان مازندران به سمت کرج و تهران صورت گرفته و تا پایان روان سازی ترافیک ادامه دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص استفاده از ناوگان‌های پاکستانی برای جا به جایی زوار؛ گفت: البته از ناوگان‌های پاکستانی برای حمل‌ونقل زوار پاکستانی استفاده می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از روان بودن تردد در بزرگراه تهران کرج خبر داد.
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از اعمال محدودیت سرعت در محور میاندشت میامی به واسطه تردد یوزپلنگ‌های آسیایی خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون تردد در اکثر محورها و بزرگراه‌های پایتخت روان و بدون مشکل است.
طبق آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محورهای شمالی کشور روان است.
محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین آزادراه‌های پردیس-تهران و قزوین-کرج خبر داد.
سرهنگ احسان مومنی اظهار داشت: رانندگان و مسئولان باربری‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ساعت ۲۴ به بعد در سطح معابر شهر تهران حضور یافته یا تردد داشته باشند.
براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون تردد در محورهای هراز و فیروزکوه روان است.
رئیس مرکز مدیریت کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه هستیم.
سردار هادیانفر آزادراه قم تهران به برخی محدودیت‌های تردد برای خودرو‌های سنگین در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: خودرو‌های سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها طی این دو روز با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات بیشتر توسط پلیس راه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حضور صد در صدی تیم‌های راهور در مراسمات شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ممنوع است.
آستارا- گمرک آستارا به عنوان یکی از قدیمیترین گمرکات کشور به دلیل نبودن زیرساخت‌ها و با توجه افزایش مبادلات بین ایران، اوراسیا و روسیه نیازمند تمهیداتی وِیژه برای تسهیل تردد کامیون‌ها است.
هر ساله در تهران کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تهران در روز‌های آلوده تصمیماتی برای کاهش بار آلودگی هوا می‌گیرد از جمله ممنوعیت تردد شبانه کامیون‌ها در تهران و ممنوعیت فعالیت واحد‌های تولید شن و ماسه و کارخانه‌های سیمان. بنا به اظهارات سعید محمودی مدیرکل سابق اداره کحیط زیست استان تهران این تصمیمات به درستی اجرا نمی‌شود.
معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست تهران در رابطه با علت انباشت بیشتر آلاینده‌ها در این منطقه گفت: به طور کلی در مناطق جنوب و جنوب غربی تهران از جمله منطقه ۱۹، شاخص آلودگی هوا بالاتر از سایر ایستگاه‌هاست و علت این است که این ایستگاه‌ها در نقاطی هستند که تردد ماشین‌های سنگین حتی در ساعات روز را دارند. در شهر تهران تردد ماشین‌های سنگین فقط در طول شب مجاز است، اما در این مناطق تردد کامیون‌ها در هر ساعتی از روز انجام می‌شود.
سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از دستگیری عده‌ای از مخلان نظم و امنیت که اقدام به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت کامیون‌های درحال تردد در جاده‌ها می‌کردند، خبر داد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از افزایش تردد کامیون‌ها از گمرک آستارا در مرز ایران و آذربایجان و گمرک سامور در مرز روسیه و آذربایجان خبر داد.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مقرر شد تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۶.۳۰ تا ۹ صبح در سطح شهر تهران ممنوع باشد. هم‌چنین کلیات طرح شناور شدن ساعت کاری ادارات، تصویب و کارگروهی برای این امر تشکیل شد و قرار است ساعات کاری ادارات از ۷ تا ۹ صبح به‌صورت شناور باشد.
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: یکی از مشکلات موجود صف‌های طولانی کامیون‌های موکب‌داران برای تردد از مرز بوده که از دیشب ورود کامیون و تریلر به پایانه مرزی مهران ممنوع شد و هماهنگی‌های لازم انجام شد تا این عزیزان از مرز سومار عبور کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ