هر ساله در تهران کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تهران در روز‌های آلوده تصمیماتی برای کاهش بار آلودگی هوا می‌گیرد از جمله ممنوعیت تردد شبانه کامیون‌ها در تهران و ممنوعیت فعالیت واحد‌های تولید شن و ماسه و کارخانه‌های سیمان. بنا به اظهارات سعید محمودی مدیرکل سابق اداره کحیط زیست استان تهران این تصمیمات به درستی اجرا نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
مورچه های سرباز اصطلاحی است که برای گروهی از مورچه ها که وظیفه محافظت از کلونی خود را دارند بکار می رود.مورچه های سرباز به ویژه در گروه مورچه های قرمز یکی از بی رحم ترین و بی پرواترین مورچه های جهان محسوب می شوند. این مورچه ها تقریبا به هیچ چیزی که در مسیرشان باشد رحم نمی کنند و با استفاده از تعدد بی شمار خود فرصتی برای دفاع به قربانی خود نمی دهند.
دوچرخه جدید سرگئی گوردیف اگرچه ممکن است سرعت بالایی نداشته باشد، اما بی تردید نگاه مردم را به سوی خود جلب می‌کند. همچون طرح‌های پیشین، سرگئی گوردیف روند ساخت پروژه جدید دوچرخه بدون چرخ را در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.
در آستانۀ روز عرفه، حضور تعداد زیاد زائران کربلا باعث ایجاد تأخیر در عبور از گیت‌ها و ازدحام در مرز ایران و عراق و خصوصا گیت‌های عراقی شده است. معاون امنیتی وزارت کشور گفت:مشکل ازدحام در مرز مهران حل شده؛ قطع اینترنتِ طرف عراقی موجب کندی تردد بود.حدود ۲۵ هزار زائر در دو روز گذشته برای شرکت در مراسم دعای عرفه در کربلا عازم عراق شدند.
این حادثه، ۱۸ اردیبهشت اتفاق افتاده است. بعد از اطلاع مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ درباره تردد و حضور این دو نفر در مرکز خرید باغ فیض اسلامشهر، پلیس به محل اعزام شد.
تصادف زنجیره‌ای بیش از ۲۰۰ وسیله نقلیه به دلیل مه غلیظ روی پلی در شهر "ژنگژو" در مرکز چین، جان یک نفر را گرفته و منجر به هرج و مرج در تردد خودروها شد.
دو نوجوان که با یک وانت در حال فرار از پلیس تگزاس بودند، با وجود از دست دادن دو لاستیک سمت راست وسیله نقلیه، برای مدت ۳۰ دقیقه به راه خود ادامه دادند و با وجود عبور از چراغ قرمز، تقاطع‌ها و تردد در پیاده‌رو، سرانجام بین دو خودرو سواری شخصی متوقف شدند.
عربستان سعودی قصد دارد از طریق خودرو‌های الکتریکی خودران به راهکاری پایدار، ایمن و یکپارچه دست یابد که علاوه بر افزایش تردد در شهر‌ها و بین شهرها، آلایندگی کربن را به صفر برساند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوى ممنوع
زیست‌شناسان، علاقه‌مندان به کوسه‌ها، و دیگر کارشناسان با انتشار توییت‌هایی و در گفتگو با مجله «Gizmodo»، نظراتشان را نسبت به واقعی بودن تصویر دیو کوسه بیان کرده و اعلام کردند در خصوص واقعی بودن آن تردید دارند.
مسافت طولانی زائران در خانه خدا و مسجد الحرام باعث شده که موتور‌های برقی برای تردد زائران در نظر گرفته شود. زنان زائر نیز می‌توانند خودشان این موتور‌ها را برانند. در فیلم زیر زنان عرب را می‌بینید که با چادر و پوشیه و به تنهایی در مجموعه مسجدالحرام با موتور‌های برقی در حال رانندگی هستند.
تندباد همراه با گرد و غبار روز دوشنبه بیشتر مناطق استان اردبیل را فرا گرفت. این پدیده جوی سبب ایجاد مشکلاتی در تردد ساکنان در خیابان‌ها و معابر بویژه در محلات حاشیه شهر‌ها و روستا‌های استان شده است.
رهبر چچن هنگام انجام شنا سوئدی فرم بسیار بدی داشت و این تردید وجود دارد که حتی یک حرکت را به درستی انجام داده باشد.
غذا‌های خیابانی در تهران قدیم بیشتر به غذا‌های خانگی شباهت داشت تا فست فود‌های پُرکالری غربی. در واقع بر خلاف تصوری که مردم از غذا‌های خیابانی دارند، در تهران قدیم فروشنده سعی می‌کرد بهترین مواد خوراکی هر فصل را با قیمت کمتر بفروشد. این غذا‌ها بیشتر توسط مسافران یا مردمی که در شهر تردد می‌کردند خریداری می‌شد. البته‌گاه به واسطه شهرت یک فروشنده، مردم حاضر بودند مسافت زیادی را تردد و فقط از آن فروشنده خرید کنند.
عملیات عبور یگان‌های زرهی و مهندسی نیروی زمینی از روی پل نصب شده بر رودخانه ارس با موفقیت انجام شد. در این مرحله، یگان‌های مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه، علاوه بر نصب پل‌های متحرک پی‌ام‌پی، یک پل ثابت خاکی نیز برای سهولت در تردد یگان‌های زرهی روی رودخانه ارس احداث کردند.
ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران از حریق در یک ساختمان قدیمی چهار طبقه در پارک ارم خبر داد و گفت: در محوطه پارک ارم یک ساختمان قدیمی چهار طبقه که متروکه بود، به‌دلیل بی‌احتیاطی کارگران از قسمت سقف دچار حریق شد و بر همین اساس دود زیادی آن محدوده را فراگرفت. این ساختمان در محل تردد شهروندان قرار ندارد و خوشبختانه هیچ مصدومی بر جای نماند.
ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران از حریق در یک ساختمان قدیمی چهار طبقه در پارک ارم خبر داد و گفت: در محوطه پارک ارم یک ساختمان قدیمی چهار طبقه که متروکه بود، به‌دلیل بی‌احتیاطی کارگران از قسمت سقف دچار حریق شد و بر همین اساس دود زیادی آن محدوده را فراگرفت. این ساختمان در محل تردد شهروندان قرار ندارد و خوشبختانه هیچ مصدومی بر جای نماند.
پس از اینکه صبح جمعه ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد گذرگاه‌های مرزی به عراق تا اطلاع ثانوی بسته خواهند بود، وزیر کشور امروز گفته اعزام‌های جدید زائران اربعین، تدریجی و متناسب با ظرفیت ساختار‌های عراق، با سهمیه‌بندی مرز‌ها انجام می‌شود.
ازدحام جمعیت در پشت مرز‌ها همزمان با آغاز موج جدید عزیمت زائران، ازدحام جمعیت در پایانه مرزی شلمچه به اوج خود رسیده، به‌گونه‌ای که امکان تردد از گیت‌ها وجود ندارد و جمعیت با خطر گرما‌زدگی مواجه است.
مرز خسروی که نزدیکترین مرز به کربلای معلی محسوب می‌شود اکنون شاهد حضور جمعیت کثیری از زائران اربعین است. حضور این خیل عظیم در حالی است که مسئولان کشوری و استانی از زائران خواسته بودند که سفر خود را به تعویق بیاندازند و فعلا از مراجعه به مرز خودداری کنند.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد از کلیه زائران و هم‌وطنان عزیز ایرانی که در شهر‌های عتبات عالیات، کربلای معلی و نجف اشرف و کاظمین حضور دارند؛ تقاضا می‌نماید با توجه به وضع مقررات منع رفت‌وآمد از سوی دولت محترم عراق، تا اطلاع ثانوی از هر گونه سفر و تردد به شهر‌های بغداد، کاظمین و سامراء خودداری نمایند.
انتشار غبار و ذرات معلق در مسیر تردد خودرو‌های سنگین حدفاصل معدن تا کارخانه و قطعی آب قسمت آسیاب سنگ معدن و انتشار غبار و ذرات معلق عامل نارضایتی مردم و مسئولان شهرستان ری از فعالیت خارج از ضوابط کارخانه سیمان تهران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ