معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حضور صد در صدی تیم‌های راهور در مراسمات شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ممنوع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
حدود صد نفر از ایرانی‌های مقیم قرقیزستان در ورزشگاه حضور یافتند و تماشاگر دیدار با افغانستان شدند.
کارلو آنجلوتی برای صد و نود و یکمین بار به عنوان سرمربی در لیگ قهرمان اروپا حضور یافت تا رکورد سر آلکس فرگوسن را بشکند.
یحیی گل‌محمدی بیش از صد بازی بدون حضور تماشاگران تیمش را هدایت کرد.
نایب قهرمان کشتی جهان تأکید کرد، تصمیم کادر فنی تیم ملی درباره جابه‌جایی نام او از فهرست اعزامی به تورنمنت مصر به مسابقات قهرمانی آسیا، تصمیمی صد درصد درست بوده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند.
فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان می‌گوید ژوزه مورایس تا سه سال آینده تحت قرارداد این باشگاه است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
مأموران پلیس راهور تهران بزرگ با آمادگی صد درصدی از ساعات ابتدایی امروز برای پوشش ترافیکی در محورهای منتهی به راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند.
ظرفیت ورزشگاه ۶۵ هزار تماشاگر بود و شاید صد هزار نفر در اطراف ورزشگاه برای حضور در دیدار نهایی حضور داشتند. اگر می‌شد نیم میلیون هوادار در ورزشگاه جا کنند، این کار را می‌کردند
دهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده موقعیتی نصیب انگلیسی‌ها که مطمئنا تمام هواداران این کشور آرزو داشتند در این صحنه دیوید بکام بازنشسته نشده و در ترکیب تیم حضور داشت.
وزیر ورزش در مراسم تجلیل از بانوان مدال آور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش زنان گفت که در دولت سیزدهم مدال آوری بانوان رشد صد درصدی داشته است.
سرمربی تیم مقاومت البرز به رکورد صد بازی پیاپی حضور روی نیمکت این تیم دست یافت.
تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی 1994 آمریکا، در دیداری تدارکاتی هامبورگ آلمان را در حضور صد هزار نفر شکست داد.
وزیر نفت همچنین در جریان این سفر به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در آیین یادبود شینزو آبه، رئیس جمهور فقید ژاپن حضور پیدا کرد و در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با شبکه دولتی کشور ژاپن (NHK) بیان کرد: ایران بدون انتظار برای بازگرداندن توافق، برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی تلاش می‌کند و صددرصد آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاری شرکت‌های ژاپنی‌ را دارد.
فصل جدید رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور پس از دو فصل و اعمال محدودیت‌های مصوب برای آنها، با حضور صد درصدی تماشاگران برگزار خواهد شد.
دومین دربی فصل کرمان برخلاف مسابقه اول مس و گل‌گهر در رفسنجان که فقط گل در آن به ثمر نرسید، با چهار گل به پایان رسید و صد دقیقه تلاش بازیکنان و کادر فنی دو تیم یک مسابقه هیجان‌انگیز را در ورزشگاه باهنر، در حضور هواداران رقم زد.
دومین دربی فصل کرمان برخلاف مسابقه اول مس و گل‌گهر در رفسنجان گه فقط گل در آن به ثمر نرسید، با چهار گل به پایان رسید و صد دقیقه تلاش بازیکنان و کادر فنی دو تیم یک مسابقه هیجان‌انگیز را در ورزشگاه باهنر در حضور هواداران رقم زد.
مدیرعامل نساجی مازندران معتقد است باید تمام تیم ها از حضور ۱۰۰ درصدی هواداران خود بهره ببرند.
رضا مهاجری معتقد است نفت مسجدسلیمان در هفته اول در فاز هجومی موفق عمل کرده و تنها در بخش دفاع هماهنگی لازم را نداشته است.
مراسم صد و نود و هفتمین سالگرد استقلال بولیوی شامگاه چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور رومینا گوادالوپه پرز راموس سفیر بولیوی در تهران و برخی از سفیران و رایزانان کشورها در تهران برگزار شد.
ترجمه ۲۰۰ زبان مختلف توسط هوش مصنوعی مِتا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ