معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص استفاده از ناوگان‌های پاکستانی برای جا به جایی زوار؛ گفت: البته از ناوگان‌های پاکستانی برای حمل‌ونقل زوار پاکستانی استفاده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و هم اکنون در حال نصب این دستگاه‌ها هستیم. از آبان‌ هم مردم حضور خودروهای برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی ازاستان مازندران به سمت کرج و تهران صورت گرفته و تا پایان روان سازی ترافیک ادامه دارد.
پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: مخالف تردد اتوبوس‌های پاکستانی‌ در ایام اربعین هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از روان بودن تردد در بزرگراه تهران کرج خبر داد.
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از اعمال محدودیت سرعت در محور میاندشت میامی به واسطه تردد یوزپلنگ‌های آسیایی خبر داد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید در تامین اتوبوس برای تردد در شهرهای جدید خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون تردد در اکثر محورها و بزرگراه‌های پایتخت روان و بدون مشکل است.
طبق آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محورهای شمالی کشور روان است.
محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین آزادراه‌های پردیس-تهران و قزوین-کرج خبر داد.
براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون تردد در محورهای هراز و فیروزکوه روان است.
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای طرح ایمن سازی خیابان هلال احمر، گفت: اجرای این طرح باعث تردد ایمن عابر پیاده اتوبوس و موتورسیکلت‌های عبوری از مسیر شرق به غرب خیابان هلال احمر شد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اظهار کرد: این اتوبوس از بیرجند به مقصد مشهد در حال تردد بود و هم اکنون حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.
کافی است شهروندی در تهران قصد تردد با اتوبوس در شهر را داشته باشد، با صفی از جمعیت در ایستگاه‌های بی آر تی روبرو می‌شود.
روز شنبه تردد همه قطارهای مترو و اتوبوس‌های تندرو مشابه روزهای عادی خواهد بود و مراکز معاینه فنی باز است.
فردا تمامی قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند و مراکز معاینه فنی باز هستند.
تا امروز یکبار شنیده اید که بگویند به خاطر آلودگی هوا مثلا مترو و اتوبوس‌های شهری رایگان است؟ یا تردد خودروی زیر سه نفر سرنشین در شهر ممنوع است؟ یا کارخانه سایپا و ایران خودرو و... تعطیل است؟ پاسخ همه خیر است چرا که تنها علت آلودگی هوای شهر‌ها نه خودرو‌ها و کارخانه‌ها و صنایع فرسوده بلکه دانش آموزان و معلمان هستند.
همزمان با ورود تیم ملی به قطر از اتوبوس در نظر گرفته شده برای ایران رونمایی شد.
شهردار منطقه ۱۹ از اتمام عملیات تراش و زیرسازی پایانه اتوبوسرانی شهید سروری به مساحت ۵ هزار متر مربع در راستای تسهیل عبورو مرور اتوبوس های بین شهری و سهولت تردد شهروندان خبر داد.
عملیات عمرانی بهسازی و نگهداشت پایانه شهید سروری به مساحت ۵ هزارو ۵۰۰ متر مربع در راستای تسهیل در عبورو مرور اتوبوس‌های بین شهری و سهولت تردد شهروندان در حال انجام است.
اعضای تیم هوادار در مسیر منتهی به ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مشکل تردد خورده‌اند.
چندسال است که خانم‌ها با عزت و احترام به استادیوم‌ها می‌آیند و بازی‌های تیم ملی فوتبال را می‌بینند. حتی بازی ایران و عراق شب‌هنگام برگزار شد، ولی برای تردد خانم‌ها اتوبوس گذاشتیم و ورودی مستقل و خوبی داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ