آستارا- گمرک آستارا به عنوان یکی از قدیمیترین گمرکات کشور به دلیل نبودن زیرساخت‌ها و با توجه افزایش مبادلات بین ایران، اوراسیا و روسیه نیازمند تمهیداتی وِیژه برای تسهیل تردد کامیون‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هدف گذاری برای عبور از دوران سخت روحانی در تلاش و فعالیت آقای رییسی آشکار بوده اما جدای از مخالفان سیاسی جریان انقلاب، برخی محافل سایه هم با رفتار و کنش خود بر آن خدشه می‌کنند به نحوی که انگار دولت سیزدهم نه دولت همه جریان انقلاب که مختص به یک اقلیت ناب‌گرا است
دبیر شورای نگهبان با بیا اینکه فتنه‌های دشمنان شکست خورده است، گفت: مقام معظم رهبری با باور مومنانه به سنت‌های الهی، انقلاب اسلامی را عزتمندانه از گردنه‌های سخت عبور دادند.
سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی از آن جهت مورد توجه قرار گرفته است که نخست، وی در حالی از ضرورت‌های عبور از نظم کهن سخن می‌گوید که موضوع نظم نوین جهانی و مباحث مرتبط با آن سال‌هاست که بدون در نظر گرفتن ضرورت‌ها و چالش‌های آن در ادبیات سیاسی مقامات کشور جای گرفته است.
یحیی گل محمدی برای رسیدن به جام قهرمانی دیگر با پرسپولیس چاره ای جز عبور از هفت رقیب پیش روی خود در لیگ برتر فصل جاری ندارد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از گلوگاه‌های سخت و نفس‌گیر گذشته است، گفت: نیروی انسانی و تجهیزات به‌روز دفاعی و نظامی به‌عنوان دو مؤلفه اصلی قدرت بازدارندگی است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از گلوگاه‌های سخت و نفس‌گیر گذشته است، گفت: نیروی انسانی و تجهیزات به‌روز دفاعی و نظامی به‌عنوان دو مؤلفه اصلی قدرت بازدارندگی است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران از گلوگاه‌های سخت و نفس‌گیر گذشته است.
اوجی، وزیر نفت گفت: در این ساعت هیات دولت در معیت ریاست جمهور برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب در مرقد امام راحل حضور دارند و بنده به عنوان عضو کوچک دولت از اینجا به روح پرفتوح حضرت امام سلام و درود می‌فرستم. باید بگویم قولی که از این تریبون به نمایندگان دادم به لطف و عنایت الهی محقق شده و توانستیم دوره سخت و طولانی سرمای ماندگار و کم سابقه را مدیریت کرده و در حال عبور از آن هستیم.
وزیر نفت تاکید کرد: با همکاری مردم و همه دستگاه‌ها توانستیم دوره سخت و طولانی سرمای ماندگار و کم سابقه را مدیریت کرده و در حال عبور از آن هستیم.
تحلیلگران معتقدند که توان اروپا برای کاهش مصرف انرژی در زمستان جاری نشان می‌دهد که چگونه یک منطقه می‌تواند برای حمایت از اقتصادش در برابر شوک‌های انرژی خارجی محافظت کند.
مربی تیم فوتبال هوادار چند بار طی کنفرانس خبری تاکید کرد که دیدار برابر چادرملو برای آنها سخت و دشوار خواهد بود.
لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در حالی فردا دوشنبه به میزبانی سالن خانه تکواندو پیگیری می شود که صدرنشین برای تثبیت جایگاه خود باید از سد مس کرمان عبور کند.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، در آستانه بازی امشب تیمش مقابل ولورهمپتون به هواداران توصیه کرد با اتحاد به تیم‌شان کمک کنند این روزهای دشوار را پشت سر بگذارد.
کامبک تارتار مقابل آبادان و عبور سخت آلومینیوم از قعرنشین
مهاجمان استقلال روز سختی را در برابر مس رفسنجان خواهند داشت؛ گلزنی به بهترین خط دفاع لیگ کار دشواری است.
تیم ملی فوتبال بلژیک نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی برابر ناشناخته ترین تیم جام به پایان برد.
نماینده ولی فقیه در استان قم اعلام کرد: آن چه امروز در صنعت خودرو ایران اتفاق افتاده و دستاوردهای مهمی که در دوران تحریم به دست آمده کاملا امیدبخش است و نشان از غیرت دینی و ملی مدیران و مهندسان جوان ایران اسلامی دارد و این مسیر نیز باید با قدرت ادامه پیدا کند.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق گفت که بحران سیاسی کنونی سخت ترین بحران سیاسی از سال ۲۰۰۳ به بعد است، اما عراق در حال عبور از آن است.
اروپا در انتظار شرایط سخت برای زمستان پیش رو است زیرا حجم گاز ارسالی روسیه از طریق خط لوله «نورد استریم ۱» به اروپا به ۲۰ درصد رسیده است
اگر تیم ملی ایران امروز بتواند با ۳ امتیاز هلند را شکست دهد به احتمال فراوان در مرحله بعدی به مصاف ترکیه خواهد رفت
«سرگی لوین» و همکارانش از دانشگاه کالیفرنیا با استفاده از نوعی یادگیری ماشینی به نام یادگیری تقویتی عمیق توانسته اند نحوه راه رفتن در محیط‌های مختلف را تنها در مدت ۲۰ دقیقه به یک ربات بیاموزند.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن قدردانی از عملکرد چند ماهه اخیر در این گروه صنعتی، گفت: موفقیت‌های قابل توجه ایران‌خودرو در جمع‌آوری خودروهای ناقص، توسعه محصول و افزایش کیفیت محصولات، نشان‌دهنده نقش تعیین کننده مدیریت در این مجموعه است.
بررسی مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حداقل مستمری بازنشستگی، ازکار افتادگی و بازماندگان که محمد مخبر آن را ابتدای هفته جاری ابلاغ کرد، به ما می‌گوید که بازنشستگانی که حداقلی بگیر هستند، حقوق آن‌ها به میزان ۵۷.۴ درصد افزایش می‌یابد. با این افزایش ۵۷.۴ درصدی، حقوق ۶۲ درصد بازنشستگان حداقلی بگیر به ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان می‌رسد.
ساخته جان کامرون میچل روایتی پرکشش از یک فقدان است اما این فقدان فراتر از یک سوگواری برای از دست دادن است و داستان اقتباسی قابل انکا و بازیهای‌ قدرتمندی که در این اثر شاهد هستیم، تا حدودی غافلگیرکننده و عمیق‌تر از انتظار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ