رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون تردد در اکثر محورها و بزرگراه‌های پایتخت روان و بدون مشکل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و هم اکنون در حال نصب این دستگاه‌ها هستیم. از آبان‌ هم مردم حضور خودروهای برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی ازاستان مازندران به سمت کرج و تهران صورت گرفته و تا پایان روان سازی ترافیک ادامه دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص استفاده از ناوگان‌های پاکستانی برای جا به جایی زوار؛ گفت: البته از ناوگان‌های پاکستانی برای حمل‌ونقل زوار پاکستانی استفاده می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از روان بودن تردد در بزرگراه تهران کرج خبر داد.
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از اعمال محدودیت سرعت در محور میاندشت میامی به واسطه تردد یوزپلنگ‌های آسیایی خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.
طبق آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محورهای شمالی کشور روان است.
محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.
احدی اظهار کرد: ما دو مدل اوزون داریم؛ یک‌لایه اوزون است که در لایه‌های بالای جو قرار دارد و جلوی اشعه یو وی را می‌گیرد و مفید است؛ اما میزان اوزونی که در لایه‌های پایین جو قرار دارد در اثر واکنش‌های فتوشیمیایی ایجاد می‌شود و یک آلاینده است.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها درباره توانایی رئیس‌جمهوری این کشور برای ادامه کار تردید دارند.
تردید نکنید اگر موضوع آب استان به طور کامل حل نشود ما شاهد یک فاجعه در حوزه مهاجرت ها از استان به سایر نقاط کشور خواهیم بود و قطعا این وضعیت در حاشیه شهرهای بزرگ فاجعه ای دیگر را رقم می زند.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر امروز در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد.
بر اثر سقوط بیلبورد بر روی خودروهای در حال تردد بر روی پل اکتبر در مرکز قاهره، در پی وزش باد شدید و توفان شن ۱ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.
تصادف زنجیره‌ای بیش از ۲۰۰ وسیله نقلیه به دلیل مه غلیظ روی پلی در شهر "ژنگژو" در مرکز چین، جان یک نفر را گرفته و منجر به هرج و مرج در تردد خودروها شد.
فعالیت سامانه بارشی قوی قبل از ظهر چهارشنبه در لرستان آغاز و موجب سرریز برخی سدها، طغیان رودخانه‌های شهری و فصلی، آبگرفتگی معابر، قطع راه دسترسی برخی روستاها، کاهش دما و اختلال در تردد جاده‌ای شده است.
رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه تقریباً هر روز ۴۰ نفر از هموطنان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند، گفت: از مردم می‌خواهیم که برای امنیت خود نهایت همکاری با نیرو‌های پلیس را داشته باشند و قوانین را رعایت کنند.
اکثر زنانی که در افغانستان برای دولت کار می‌کردند، اکنون یا شغل خود را از دست داده‌اند یا حقوق بسیار پایینی دارند. هدف از این کار نیز تشویق و حتی مجبور کردن زنان به ماندن در خانه است. علاوه بر این، زنان از تردد در ملاء عام بدون مرد محرم (اعم از شوهر، برادر یا پدر) منع هستند و قوانین سختگیرانه‌ای نیز در مورد لباس زنان اعمال می‌شود.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در اکثر محورهای استان با مه غلیظ مواجه هستیم، گفت: رانندگان با تجهیزات زمستانه در مسیر تردد کنند.
سازمان هواشناسی کشور درخصوص یخ‌زدگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال تنش دمایی در باغات و مزارع، افت فشار گاز، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و احتمال آبگرفتگی محلی و محدود در معابر بر اثر این مخاطره جوی هشدار داد.
مشهد _ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: محور درگز- قوچان هم اکنون به دلیل شدت بارش برف لغزنده است و از تردد تریلر در این مسیر جلوگیری می‌شود.
رئیس پلیس راه با اشاره به وقوع برف و کولاک و بارش باران در اکثر جاده‌های کشور گفت: تردد در جاده‌های برفگیر بدون زنجیر چرخ ممنوع است.
نیوریورک‌تایمز در گزارشی با اشاره به تعدد تسلیحات ارسالی به اوکراین از سوی غرب، نوشت که ارتش اکثر کشورهای عضو ناتو دیگر قادر به تامین سلاح برای کی‌یف نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ