رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از روان بودن تردد در بزرگراه تهران کرج خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و هم اکنون در حال نصب این دستگاه‌ها هستیم. از آبان‌ هم مردم حضور خودروهای برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با تاکید برتکمیل منبع مالی با دستور رئیس جمهور گفت: عملیات اجرایی بزرگراه ایلام - مهران رو به اتمام است و همه مسیر به صورت آسفالت آماده تردد زوار است.
اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی ازاستان مازندران به سمت کرج و تهران صورت گرفته و تا پایان روان سازی ترافیک ادامه دارد.
معاون توسعه راه‌ها و بزرگراه راه‌های کشور در خصوص تکمیل بزرگراه ایلام_ مهران گفت: امسال از این بزرگ راه به منظور کنترل ترافیک و تردد ضروری زائران استفاده خواهد شد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: استان‌های خراسان رضوی و شمالی، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین از مسیر شمال به جنوب بزرگراه هاشمی باید تردد کنند.
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران گفت: معابر بزرگراهی از معابری هستند که تردد موتورسوران در آنها بسیار خطرناک و شدت حوادث بسیار زیاد است.
در ساعت۰۱:۱۰ بامداد امروز (۸ اردیبهشت ماه) در محور بابایی به غرب قبل ازجاده تلو، یک دستگاه پژو۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بود، واژگون می‌شود.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد دوربین‌های پلیس از سطح شهر وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی و ترافیک روان است و حادثه خاصی گزارش نشده است.
براساس اعلام مرکز مدیریت راهها، عبور و مرور انواع موتور سیکلت در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کرج _ چالوس،هراز و فیروزکوه ممنوع بوده و آزادراه کرج - قزوین بیشتری تردد را داشته است.
سمنان- مدیرکل راهداری جاده ای استان سمنان بابیان اینکه میانگین یک هزار و ۶۰۰ تردد در باند جنوبی بزرگراه امام رضا (ع) انجام شد، گفت: این آمار توسط دستگاه‌های تردد شمار ثبت شده است.
شهردار منطقه ۲۲ گفت: بهره برداری از تقاطع بزرگراه شهید همدانی به دو بلوار کاج و گل‌ها موجب کاهش ۲۵ کیلومتری تردد خودرویی شهروندان خواهد شد.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد اگر شهروندان کار ضروری ندارند از منزل خارج نشوند تا تردد در معابر پایتخت امروز به حداقلی برسد.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین در بزرگراه‌های تهران به دلیل بارش برف گفت: از تردد غیر ضروری در معابر و بزرگراه‌ها بپرهیزید.
به گفته ساکنان قدیمی بزرگراه شیخ فضل‌الله‌نوری با اینکه خودرو‌های کمی از آن عبور می‌کرد از همان ابتدا آسفالت بود و بعد‌ها هم زیرگذر را آسفالت کردند که نتیجه خوبی برای اهالی نداشت. «حسن جعفری» که در نانوایی‌اش به بخش جنوبی زیرگذر باز می‌شود، می‌گوید: «آسفالت‌ها آنقدر عمق زیرگذر را کم کرد که کم‌کم مردم برای تردد با هم دعوایشان می‌شد به همین دلیل بعد‌ها آن را یکطرفه کردند.»
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با وجود اینکه یک بار نیروهای شهرداری شن پاشی و نمک پاشی انجام داده اند اما باز هم می‌بینیم که تردد در برخی از محورها و بزرگراه های شهر با مشکل مواجه است.
شهردار منطقه ۹ از کانالیزه کردن تقاطع خیابان‌های قزوین- شمشیری با بزرگراه آیت الله سعیدی (سه راه بوتان) به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تردد روان در اطراف برج میلاد خبر داد و گفت: ترافیکی که از شب گذشته در بزرگراه بابایی به دلیل نشستی لوله آب برقرار بود همچنان ادامه دارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح جناغی در بزرگراه های پایتخت به منظور روان سازی ترافیک خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح راه خدمت در بزرگراه آزادگان با هدف ایمن‌سازی تردد خودروها خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران را تشریح کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران را تشریح کرد و گفت: بزرگراه نواب، حکیم و همت دارای بیشترین حجم ترددها هستند.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح ایمن‌سازی و مناسب‌سازی دریچه بتنی مسیرهای تردد خودروها در بزرگراه آزادگان محدوده غربی پایتخت خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: با تکمیل ادامه بزرگراه یادگار امام تردد شهروندان برای رفتن به جاده ساوه و قم ممکن می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ