محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و هم اکنون در حال نصب این دستگاه‌ها هستیم. از آبان‌ هم مردم حضور خودروهای برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از کسانی که قصد تردد در محور کندوان را دارند خواست با توجه به تداوم ریزش سنگ ناشی از مداخلات جوی از محور جایگزین هراز استفاده کنند.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز و بالعکس (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، تا ۹ خرداد مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کندوان و سوادکوه انجام می شود.
محسن محمدنژاد اظهار کرد: در زمان انسداد این محور، کاربران جاده‌ای می‌توانند از محور‌های کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
محمد احمدی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وضعیت نارنجی در منطقه، اظهار کرد: براین اسای با توجه به احتمال بارندگی و ریزش سنگ هشدار لازم به رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را داشتند داده شد.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز ۲۳ فروردین از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
رییس پلیس راه کندوان گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی، تردد خودروها از حوالی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز از کرج به چالوس در محور کندوان تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
با توجه به برگشت مسافران نوروزی از عصر فردا هم‌اکنون تردد در جاده کندوان سنگین گزارش شده و در هراز و سوادکوه روان است.
رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.
جهان‌تاب به ممنوعیت تردد تمامی تریلی از محور سوادکوه و تردد تمامی کامیون و کامیونت از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به انسداد محور کندوان و همچنین بازگشت برخی از مسافران از بعدازظهر پیش‌بینی افزایش حجم بار و ترافیک را به‌ویژه در محور‌های هراز و سوادکوه خواهیم داشت.
احمدی اظهار کرد: هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله سیاه بیشه، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره‌ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودرو‌ها به حالت عادی و روان برگردد.
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران نیز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
سرهنگ یدالله جهان تاب از مسدود بودن جاده هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد و گفت: محور هراز به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مهم در محدوده قلابن و آب اسک، از ۳۰ بهمن تا سوم اسفندماه از ساعت هفت صبح تا ۱۷ عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه از کیلومتر۶۴ تا ۸۴ این محور مسدود شد و تردد خودرو‌ها در طی این مدت از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه صورت می‌گیرد.
طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور کندوان از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد و در محور هراز، از رودهن به سمت آمل تردد انواع وسایل نقلیه تا پایان روز شنبه ۲۹ بهمن ماه ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیک سنگین خودرو‌ها در محور کندوان و همچنین تردد نیمه‌سنگین خودرو‌ها در محور هراز هستیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان بین ساعات ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا امروز شنبه ۱۲ شهریور ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد از محدوده شهرستانک کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان است.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تهویه تونل کندوان و همچنین پاکسازی و لق‌گیری تراشه‌های باز ریزشی حدفاصل کف هزار چم و سیاه بیشه ایجاد شده است.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد وسایل نقلیه از روز دوشنبه ۷ شهریور به مدت ۲ روز به صورت مقطعی از ساعت ۸ صبح الی ۴ عصر در حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه محور کندوان ممنوع است.
رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ترافیک در خط شمالی جاده کرج - چالوس از محدوده تونل کندوان تا ازادراه تهران - شمال نیمه سنگین گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ