سردار هادیانفر آزادراه قم تهران به برخی محدودیت‌های تردد برای خودرو‌های سنگین در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: خودرو‌های سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها طی این دو روز با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات بیشتر توسط پلیس راه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای موندودپورتیوو، ژوائو فلیکس هیچ راهی برای فسخ با اتلتیکو ندارد و باید برای جدایی با باشگاه مادریدی به توافق مشترک برسد.
یک انتخابات یکطرفه دیگر در فدراسیون‌های ورزشی
یک انتخابات یکطرفه دیگر در مجمع فدراسیون همگانی
بروسیا دورتموند در مرحله اول جام حذفی آلمان به مصاف شوتس ماینتس رفت و در یک بازی یک‌طرفه موفق شد حریفش را 6-1 در هم بکوبد.
در قرارداد ایلکای گوندوگان بندی وجود دارد که اگر تا قبل از بازی نخست فصل قراردادش ثبت نشود، او می تواند آن را یکطرفه فسخ کند. قرارداد او هنوز در لالیگا ثبت نشده است.
این روز‌ها بسیاری از زوج‌ها که به اصطلاح شرعی طلاق نگرفته اند، «طلاق عاطفی» گرفته اند. یعنی فقط زیر یک سقف زندگی می‌کنند، اما کوچکترین دلبستگی به یکدیگر ندارند. فشار‌های مالی باعث شده زنان و مردان نه تنها در کنار یکدیگر از پس هزینه‌های زندگی برنیایند بلکه دو شیفت هم کار کنند، زوجی که دو شیفت کار می‌کند، چند ساعت در روز وقت دارند یکیدگر را دیده و عشق ورزی کنند یا به یکدیگر ابراز علاقه نشان دهند؟ اصلا این نوع زندگی چه کیفیتی خواهد داشت؟ حتی برخی از مردان تحت شرایط سنگین فشار مالی، «طلاق یک طرفه» می‌گیرند و متواری می‌شوند، یعنی مرد با ترک خانواده به شهر یا کشوری دیگر رفته و خانواده را بدون طلاق رسمی تنها می‌گذارد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم پرسپولیس صبح امروز در سازمان لیگ حاضر شد و برگه فسخ یکطرفه قرارداد خود را دریافت کرد. او در پاسخ به خبرنگاران بیرون سازمان لیگ، فقط سکوت کرد و علامت بستن زیپ را مقابل لب خود نشان داد! او تنها با علامت تایید، فسخ با پرسپولیس را قطعی کرد
سیلوا یکطرفه قراردادش با استقلال را فسخ کرد
اینتر در دیداری یک طرفه با 6 گل هلاس ورونای نگون بخت را در هم کوبید و برای میلان در لیگ قهرمانان، خط و نشان کشید.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه‌شدن محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال برای تخلیه بار ترافیکی و بارش برف و باران در جاده‌های ۷ استان کشور خبر داد.
رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.
وکیل سابق باشگاه پرسپولیس به فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا واکنش نشان داد.
لوکادیا یکطرفه فسخ کرد / پرسپولیس: در فیفا می‌بینیمت!
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: با چهار بانده شدن مسیر مهران – ایلام، این مسیر همچون سال‌های گذشته یک طرفه نشد تا برای مردم محلی نیز مزاحمتی ایجاد نشود.
جانشین رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه تردد در هر دو مسیر محور مهران به ایلام برقرار است و این محور هنوز یکطرفه نشده است، گفت: دیگر اجازه خروج از کشور به زائران داده نمی شود.
جانشین رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه مورخ ۲۴ شهریور ماه لغایت شنبه پیش‌بینی می‌شود که محور مهران به ایلام یعنی از جنوب به شمال این محور را یک طرفه کنیم تا بار ترافیکی مسیر خالی شود.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: از روز پنجشنبه مورخ ۲۴ شهریور ماه لغایت شنبه پیش‌بینی می‌شود که محور مهران به ایلام یعنی از جنوب به شمال این محور را یک طرفه کنیم تا بار ترافیکی مسیر خالی شود.
محمد محبی ابراز امیدواری کرد که هماهنگی بین او و مهدی قایدی هفته به هفته بیشتر و بیشتر شود.
سرمربی مس رفسنجان می گوید بازی با آلومینیوم یک طرفه بود و نمی داند چرا موقعیت های تیمش به گل تبدیل نمی شود.
انفعالی که تاکنون در این زمینه به دلیل محافظه کاری بیش از حد وجود داشته، منجر به روایت یک طرفه از تاریخ شده و تداوم این وضعیت به کشور لطمه جدی می‌زد. به عنوان نمونه مستند «گنجینه ملی جواهر» اثر ابراهیم گلستان در شبکه منوتو پخش شد اما تنها بخشی از آن که گنجینه را نشان می‌داد و مابقی‌اش سانسور شد!
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ مرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.
شاخص کل بورس شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۹۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ