سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از دستگیری عده‌ای از مخلان نظم و امنیت که اقدام به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت کامیون‌های درحال تردد در جاده‌ها می‌کردند، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ مأموریت نیرو‌های اورژانس در این مدت خبر داد و گفت: ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده اند.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: فرزند دوازدهم یک مرد ۸۷ ساله اهل بجنورد از مادر ۴۵ ساله متولد شد.
سرمربی پیکان امیدوار است با جوانان تیمش بتوانند عملکرد خوبی در فصل جدید داشته باشند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حوزه اراضی کشاورزی حدنگاری از ۷۸ هزار هکتار به ۶ میلیون هکتار رسیده و رشدی ۸۷ درصدی داشته است.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۳۴۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در ایام حج و در کشور عربستان خبر داد.
آیین بدرقه اولین گروه از زائران سرزمین وحی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شامگاه سه‌شنبه دوم خردادماه در فرودگاه بین‌المللی‌ امام خمینی (ره) برگزار شد.
۸۷ کشتی گیر از کشورهای ایران، عراق وارمنستان دررقابت در پنج وزن دوم دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد درشهرستان بابلسر صبح پنجشنبه وزن کشی کردند.
«خضر عدنان»، زندانی فلسطینی پس از اعتصاب غذای ۸۷ روزه سرانجام در زندان‌های صهیونیستی به شهادت رسید.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: تعداد پنج هزار پیامک تذکر به رانندگان خودروها که موضوع عفاف و حجاب را رعایت نمی‌کردند، ارسال شده است.
اهواز با حضور رئیس‌جمهور در نیروگاه دوکوهه اندیمشک، ۸۷ هزار میلیارد ریال پروژه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
در سالروز آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، دولت نیوزیلند اعلام کرد ده‌ها مقام نظامی و سیاست‌مدار روسیه را تحریم کرده است.
شبی که مرد میانسال ناپدید شد، پسرش در خانه خودشان بود، اما روز بعد راهی سفر شده بود. مسئله دیگری که ذهن مأموران را مشغول کرده بود، اینکه پول‌هایی که پشت قاب عکس جاسازی کرده بودند هم سرقت شده بود و این نشان می‌داد که پشت‌پرده این ماجرا، فردی آشناست. در این شرایط تنها کسی که مورد ظن پلیس بود، پسر مرد گمشده بود که مأموران حدس می‌زدند از سرنوشت پدرش باخبر است.
عضو شورای شهر تهران گفت: مصوبه نحوه اخذ مطالبات شهرداری تهران در حوزه شهرسازی برای پرونده‌های بالای یک میلیارد تومان است.
وزیر دفاع روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: ۸۷ هزار نفر در چارچوب بسیج عمومی «پوتین» تا کنون به جنگ در اوکراین اعزام شده‌ اند.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۸۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.
متخصصان سازمان خدمات ملی سلامت انگلیس (NHS) با تاکید بر این توصیه یادآور می‌شوند که کمبود خواب طولانی‌مدت ممکن است با بسیاری از بیماری‌ها از جمله چاقی، دیابت نوع دو، بیماری‌های قلبی و عروقی، آلزایمر و بیماری‌ها و اختلالات روان مانند اضطراب و افسردگی ارتباط داشته باشد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد در پاسخ به اقدامات تحریمی دولت کانادا علیه مسکو، ده‌ها شهروند این کشور را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.
خزانه‌داری با اعلام اینکه در سال جاری ۸۷ هزار و ۱۰ میلیارد تومان برای تسویه اصل و سود اوراق سال‌های گذشته در سال جاری پرداخت شده، از فروش ۱۰.۵ هزار میلیارد تومان اوراق در هفته جاری خبر داد.
بستر سامانه‌ای تبادل اطلاعات بهداشتی سازمان حفظ نباتات کشور برای نخستین بار با کشورهای حوزه اوراسیا و روسیه برای تجارت محصولات کشاورزی وصل شده است.
علیزاده در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان و براندائو از برزیل می‌رود.
مشهد ـ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان گفت: در بخش‌های خدمات، مسکن، کشاورزی، تولیدی-توزیعی، حمل و نقل، صنعتی، فرش دستباف، معدنی و سایر موارد ۸۷ تعاونی در استان فعالیت دارند.
مشهد ـ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان گفت: در بخش‌های خدمات، مسکن، کشاورزی، تولیدی-توزیعی، حمل و نقل، صنعتی، فرش دستباف، معدنی و سایر موارد ۸۷ اتحادیه تعاونی خراسان فعالیت دارند.
بانک کشاورزی در دولت سیزدهم، بیش از ۸۷ درصد معادل ۱۵۶۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صورت تخصصی برای تقویت بخش کشاورزی و صنایع و خدمات وابسته پرداخت کرده است.
«رامین طاهری سرتنگ»، ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان به دیدار نهایی پنجمین دوره مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ