معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه قرارگاه مشترک بین مسوولان استان ایلام و مسوولان عراقی برای تسهیل در تردد زوار اربعین، در مرز زرباطیه ایجاد شده است، گفت: تردد کامیون‌های تجاری از سوم تا ۱۸ شهریورماه در مرز مهران ممنوع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین درتمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از ساعت ۲۳ امروز تا پایان مراسم سالگرد ارتحام امام (ره) تردد از جنوب به شمال بعد از پل واوان به سمت حرم مطهر ممنوع است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورهای خروجی استان تهران به شمال کشور از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محور چالوس خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورها گفت: تردد از محور چالوس مسیر رفت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۳۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، تردد در شبانه ‌روز گذشته نسبت به روز قبل یک دهم درصد کاهش داشته است.
جهان‌تاب به ممنوعیت تردد تمامی تریلی از محور سوادکوه و تردد تمامی کامیون و کامیونت از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به انسداد محور کندوان و همچنین بازگشت برخی از مسافران از بعدازظهر پیش‌بینی افزایش حجم بار و ترافیک را به‌ویژه در محور‌های هراز و سوادکوه خواهیم داشت.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک در برخی محورهای شمالی و سایر محورها از ممنوعیت تردد از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی خبر داد.
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران نیز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را اعلام کرد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تردد تاکسی‌های اینترنتی در شهر نیازمند دقت نظر است، گفت: ممنوعیت تردد ناوگان آنلاین منجر به امنیت می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:تاکسی‌های آنلاین در شهر خدمات می‌دهند و هرچند راجع به این موضوع نیز جای یک سری دقت نظر و ورود به جزئیات وجود دارد.
براساس قوانین و مقررات، هر خودرویی که قصد حمل مسافر در جاده‌ها را داشته باشد باید تحت نظارت سازمان راهداری و پلیس باشد همچنین دارای پروانه فعالیت، کارت هوشمند رانندگی، کارت سلامت راننده، دفترچه ثبت ساعت، گواهی معاینه فنی معتبر و... هم باشد.
مشهد _ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: محور درگز- قوچان هم اکنون به دلیل شدت بارش برف لغزنده است و از تردد تریلر در این مسیر جلوگیری می‌شود.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه طبق نظر هواشناسی با بارش برف مواجه هستیم، گفت: اجازه تردد خودرو در محورهای کوهستانی استان بدون زنجیر چرخ داده نمی‌شود.
طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۴۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۹.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۴۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده های شمالی خبر داد و گفت: محورهای ۶ استان بارانی هستند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد در محور هراز تا ۲۷ مهر خبر داد.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور هراز، محدودیت‌های ترافیکی از فردا یکشنبه ۱۰ مهر تا ۲۰ مهرماه در این محور به اجرا در خواهد آمد.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد از محدوده شهرستانک کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان است.
ستاد اربعین در اطلاعیه‌ای از بسته شدن تمام مرزهای زمینی بین ایران و عراق خبر داد و زائران دچار سردرگمی شده اند.
ادامه ممنوعیت تردد از جاده امام‌زاده داود
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تمهیدات ترافیکی و ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در شب‌های ماه محرم خبر داد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: پیش‌بینی ما این است که امسال با هماهنگی دولت بتوانیم حداقل کار واگذاری سهام عدالت به ۵۰ درصد از این جمعیت ۱۸ تا ۲۰ میلیون نفری مشمولین را پوشش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ