سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از اعمال محدودیت سرعت در محور میاندشت میامی به واسطه تردد یوزپلنگ‌های آسیایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین درتمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه نجات یوزپلنگ نیازمند عزم ملی است، گفت: مسئولان حداقل دو کیلومتر پیک تردد بحرانی تصادفات یوزها در محور میاندشت میامی را فنس کشی کنند.
مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه تردد خودروهای سنگین در محور شاهرود- طرود ممنوع شده است، گفت: علت این مسدودی غیر استاندارد بودن محور اعلام شده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از محدودیت تردد در محور فیروزکوه-دماوند (از مبدأ فیروزکوه)، از کیلومتر ۳۲ الی ۳۳ خبر داد.
سمنان- مدیرکل محیط زیست استان سمنان از ایمن سازی مسیر تردد یوزپلنگ‌ها در کریدور تهران - مشهد در محدوده میان دشت میامی خبر داد و گفت: شش دوربین در این محور نصب خواهد شد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به تردد روان در محورهای چالوس، هزار و فیروزکوه اعلام کرد: امروز شنبه سیزدهم خردادماه، حجم ترافیک در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل فردیس سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: بارش پراکنده باران در محورهای چالوس هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورهای خروجی استان تهران به شمال کشور از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محور چالوس خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورها گفت: تردد از محور چالوس مسیر رفت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
بر اساس اعلام آخرین وضعیت راه های کشور از سنگینی ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حکایت دارد.
معاون عمرانی فرمانداری تهران اعلام کرد که طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه تا اواخر وقت پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه در تهران در ارتفاعات شمال و بویژه شمال غرب و غرب تهران شاهد رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد شدید خواهیم بود که هشدار‌های لازم جهت آمادگی کامل به دستگاه‌های متولی صادر شده است.
سمنان- جانشین رئیس پلیس راهور کشور بابیان اینکه تردد در محور مواصلاتی تهران_مشهد طی نوروز چهار درصد رشد داشته است، گفت: به همین میزان به نسبت سنوات قبل تصادفات رانندگی کاهش نداشته است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) و آزاد راه تهران- شمال امروز (شنبه ۱۲فروردین ماه) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد کلیه وسایل نقلیه از محور کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: به دلیل ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس (حدفاصل شهرستانک تا نساء )، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر ( شمال به جنوب)تا اطلاع بعدی ممنوع شد
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک در برخی محورهای شمالی و سایر محورها از ممنوعیت تردد از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی خبر داد.
مشهد _ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: محور درگز- قوچان هم اکنون به دلیل شدت بارش برف لغزنده است و از تردد تریلر در این مسیر جلوگیری می‌شود.
طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۴۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۹.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی راه ها را تشریح کرد و گفت: تردد در جاده چالوس از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور هراز، محدودیت‌های ترافیکی از فردا یکشنبه ۱۰ مهر تا ۲۰ مهرماه در این محور به اجرا در خواهد آمد.
جانشین رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه تردد در هر دو مسیر محور مهران به ایلام برقرار است و این محور هنوز یکطرفه نشده است، گفت: دیگر اجازه خروج از کشور به زائران داده نمی شود.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: در محور هراز تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۷ مرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ