وزیر نیرو گفت:برنامه‌ریزی برای تبدیل صندوق پژوهش‌وفناوری صنعت برق وانرژی به صندوق پژوهش وفناوری نیرو درجهت توسعه منابع وتسهیلات به همه بخش‌های صنعت آب وبرق در دستور کار وزارت نیرو قراردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای به صندوق توسعه ملی مجوز دادند از منابع مالی خود برای تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌ها به‌صورت سرمایه‌گذاری یا تسهیلات‌دهی اقدام کند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: حمایت‌ها و سرمایه گذاری‌های صندوق های پژوهش و فناوری باید بر اساس اولویت‌های نظام سلامت و هدفمند باشد.
مدیر پژوهش صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور گفت:این نهاد برای دانشمندان و اساتیدی که برای چاپ مقالات در۵۰ مجله معتبر اقدام می‌کنند، حمایت مالی تا سقف ۲ میلیارد تومان در نظر گرفته است.
قرارداد عاملیت مالی بین دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.
در چهارمین جلسه هئیت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص خط اعتباری ۶۳ میلیارد تومانی ودیعه ضمانت‌نامه‌ به ۳۲ صندوق پژوهش و فناوری به تصویب رسید.
صندوق نوآوری و شکوفایی خط اعتباری ۵۰ میلیارد تومانی به صندوق‌های پژوهش‌و فناوری حاضر در نمایشگاه «آبادیران» اختصاص می دهد.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، گفت: طی ۲۰ سال اخیر از ۱۰ هزار طرح پژوهشی حمایت شده است.
معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی از راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری با اعتبار ۱۰۰ میلیاردی در این دانشگاه خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت برای صدور مجوز اقدام می شود.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد سامانه «انتشار اطلاعات طرح‌های پژوهشی بنیاد ملی علم ایران» راه‌اندازی شد.
شرکت ملی گاز ایران و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر، طرح‌های ساخت داخل و توسعه‌ای اشتغال‌آفرین تولید بار اول قرارداد امضا کردند.
بر اساس اعلام معاونت علمی، ورود شرکت‌های فناور به حوزه شناختی با انعقاد تفاهم نامه ای بین ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی و صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی تسهیل می شود.
در یازدهمین جلسه کارگروه دائمی شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش‌بنیان با تاسیس یک صندوق پژوهش و فناوری موافقت شد.
خاندوزی در«آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی ایران و صندوق های غیر دولتی پژوهش و فناوری» گفت: اعتبار سنجی شرکت های دانش بنیان نیازمند تحولی اساسی است.
سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
یک صندوق پژوهش و فناوری حوزه سلامت با انعقاد تفاهم نامه ای با بخش خصوصی درصدد است با استفاده از ظرفیت تامین مالی جمعی از طرح های دانش بنیان حمایت کند.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد: مهلت ارسال طرح های پژوهشی با محوریت «خوشه‌های پژوهشی چندتخصصی» در ۱۴ حوزه تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ است.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان  برای کمک به  توسعه زیست بوم علوم و فناوری شناختی تفاهم نامه امضا کردند
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با ارائه راهبرد اصلاح بودجه ریزی تاکید کرده لازم است برای اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان، منابع تخصیصی شفاف و منابع به سمت صندوق نوآوری هدایت شود.
رئیس صندوق پژوهش و فناوری مدرس گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، به بیش از ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور، تسهیلات مالی ارزان قیمت از طریق صندوق پژوهش و فناوری مدرس پرداخت شده است.
یک شرکت فناور با استفاده از خدمت مشارکت و سرمایه‌گذاری یک صندوق پژوهش و فناوری حوزه سلامت موفق به توسعه تولید محصولات فراسودمند کشاورزی (کینوا) برای بیماران دیابتی شد.
اولین صندوق پژوهش و فناوری خطرپذیر شرکتی (CVC) حوزه آهن و فولاد مجوز گرفت.
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر گفت: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیش از ۱۰ نوع تسهیلات را به شرکتهای دانش بنیان ارائه می کند.
مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:۴۷ درصد طرح‌های متقاضی سرمایه از صندوق نواوری و صندوقهای پژوهش و فناوری در حوزه سلامت هستند.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، معاون پژوهش و فناوری این صندوق را منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ