خاندوزی در«آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی ایران و صندوق های غیر دولتی پژوهش و فناوری» گفت: اعتبار سنجی شرکت های دانش بنیان نیازمند تحولی اساسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی ایران در چهار ماهه ابتدایی سال جاری در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم،رشد تولید» و بهبود وضعیت شرایط تولید در کشور،اقدام به اعطای تسهیلات با سرفصل های مختلف کرده است.
رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور 1402 در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران امضاء شد.
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی، آمادگی خود را برای حمایت گسترده از طرح های دانش بنیان ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران بخشی از عملکرد این بانک در سال جاری در راستای مشارکت و حمایت تسهیلاتی از پروژه‌های کلان ملی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سلامت و... را تشریح کرد.
سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
نجازاده سرپرست بانک ملی گفت: بانک ملی در راستای ادامه فعالیت‌های سیاست‌های دولت اقداماتی را درباره حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را انجام داد.
بابک مرادی می گوید با اینکه آلومینیوم تیم خوبی است اما آنها برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهند شد.
در سفر استانی آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز به کار کرد.
اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران با ۱۴ هزار فروشگاه و امکانات مالی و پیام‌رسانی‌ خود، بستری مناسب برای حمایت از کسب‌وکارهای خرد و گسترش تجارت اجتماعی است.
در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان امضاء شد.
بانک گردشگری در سال 1401 موفق به اخذ عاملیت منابع ارزی صندوق توسعه ملی شده و قرارداد مربوطه به مبلغ 100 میلیون دلار منعقد گردیده است.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور قدردانی کردند.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور قدردانی کردند.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس در گفت و گوهای جداگانه ای از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور، قدردانی کردند.
مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی گفت: از ۱.۵ میلیارد دلاری که باید برای حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری هزینه می شد تاکنون ۱.۴ میلیارد دلار تبدیل به ریال شده است.
به پاس حمایت‌های اثربخش بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت از جمله سلامت غذایی، نشان ویژه سومین جشنواره ملی سلامت غذایی به این بانک اهداء شد.
دکتر فرزین در آیین عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
کرمان - برای نخستین بار در سطح ملی شهرک زنجیره سامانه تبدیل انرژی خورشیدی به الکترونیکی «فتو ولتائیک» با سرمایه ۲۵ میلیارد تومانی و با حمایت بانک ملی در کرمان راه اندازی شد.
مدیرعامل گروه صنعتی میهن گفت: قدیمی‌ترین دستگاه‌های میهن با حمایت بانک ملی خریداری شده و نقش این بانک در توسعه و رونق تولید امروز، غیرقابل انکار است.
ساخت چهار میلیون مسکن در دولت سیزدهم نیازمند حمایت مالی نظام بانکی است. موضوعی که در قانون جهش تولید مسکن نیز دیده شده است، اما از سال گذشته تا به امروز، بانک‌ها همکاری موثری نداشته اند. این در حالی است که در مجموع سال گذشته و امسال، بایستی بیش از ۷۰۰ همت تسهیلات برای این بخش پرداخت می‌شد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان غالبا آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ