شرکت ملی گاز ایران و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر، طرح‌های ساخت داخل و توسعه‌ای اشتغال‌آفرین تولید بار اول قرارداد امضا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: با تلاش شبانه‌روزی متخصصان این شرکت، ۳۶ حلقه چاه نفت و گاز در چهار ماه نخست امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل نهایی شد.
شرکت ملی نفت ایران با هدف پیشگیری از مشکل ناترازی گاز در زمستان اقدام به انجام فعالیت های توسعه و ذخیره سازی گاز در میدان مختار واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته است.
شرکت ملی گاز ایران با ۵۳ همت سود و شرکت بازرگانی دولتی ایران با ۳۹ همت زیان قبل از کسر مالیات، به ترتیب پرسودترین و پرزیان ترین شرکت های دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده اند.
شرکت ملی گاز ایران با ۵۳ همت سود و شرکت بازرگانی دولتی ایران با ۳۹ همت زیان قبل از کسر مالیات، به ترتیب پرسودترین و پرزیان ترین شرکت های دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده اند.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آغاز مطالعات برای کشف ذخایر جدید نفت و گاز در کشور خبر داد و گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این مطالعات می‌تواند برای کشور ما امیدوار کننده باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرکت ملی گاز ایران و توانیر را موظف کردند نسبت به هوشمندسازی مصرف، شناسایی مشترکان پرمصرف و نصب کنتورهای هوشمند اقدام کنند.
سامانه هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران در دو هزارمین نشست هیئت‌مدیره این شرکت با هدف یکپارچه‌سازی مصوبه‌ها و تسریع در فرآیندها رونمایی شد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف گاز بخش خانگی و تجاری در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۱ میلیون مترمکعب بوده که نسبت به زمان مشابه هفته پیش، ۱۲ درصد افزایش یافته است.
یک شرکت دانش بنیان توانسته دستگاه حفاری چاه‌های نفت و گاز را به شرکت ملی حفاری تحویل دهد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۸۱ حلقه چاه نفت و گاز در ۱۰ ماه امسال با کاربست دکل‌های ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل شد.
ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و تمام امکانات‌مان را بسیج کرده‌ایم. ما هم مثل شما؛ امیدواریم که با شرایطی مواجه نشویم که دوباره شاهد قطعی گاز باشیم. دعا کنید.
رئیسی در شرکت ملی گاز: فقط در نقاط محدودی گاز قطع شد/ در مقطعی به ذخیره‌سازی گاز و نفت بی‌توجهی شد/ وزارت نفت پس از پایان شرایط فعلی باید حتما این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهد/ تعطیلی ادارات و سازمان‌ها راهکار مناسبی نیست/ موضوع اهم رساندن سوخت به منازل مردم است
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منابع انسانی و ازدیاد برداشت را دو چالش مهم صنعت نفت دانست و گفت: پژوهش فناورانه پشتیبان اصلی تولید نفت و گاز کشور هستند.
رئیس انجمن فولاد در نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی گاز ضمن هشدار نسبت به توقف تولید آهن اسفنجی و تعطیلی کارخانجات زنجیره فولاد در پی کمبود گاز، در مورد اصلاح محدودیت ها پیشنهاداتی ارائه کرد.
رییس مرکز کنترل دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت:میزان افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری نسبت به هفته گذشته، یک درصد بوده است.
مدیر نظارت برتولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران با اشاره به وجود ۶۰۰ تا ۷۰۰ چاه کم‌بازده در صنعت نفت کشور گفت: به‌زودی قرارداد افزایش بهره‌دهی چاه‌های نفت وگاز با شرکت‌های داخلی امضا می‌شود.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که در پروژه توسعه مخزن ذخیره‌سازی شوریجه و با استقرار دکل در آن از سوی این مجموعه، شرکت ملی گاز ایران وارد حوزه بالادستی می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از نزدیک شدن به پایان تفاهم‌نامه‌های مطالعاتی میدان‌های نفت و گاز ایران و احتمال انعقاد نهایی شدن آن در آینده نزدیک خبر داد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از برگزاری نشست با نمایندگانی از شرکت بوتاش ترکیه و توافق‌های تازه خبر داد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از رشد ۲۲ درصدی خدمات یکپارچه فنی و مهندسی به چاه‌های نفت و گاز در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با دوره مشابه پارسال خبر داد.
سرپرست روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: در پی وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی، تأسیسات و شبکه گاز طبیعی در مناطق زلزله‌زده این استان‌ در وضع پایدار قرار دارد.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه همکاری این پارک با شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا در ۱۷ دسته اولویت بندی شده منعقد شد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت:با تلاش شبانه‌روزی در نیمه نخست امسال موفق به حفر و تکمیل ۴۵ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور شدیم.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آغاز عملیات اجرایی توسعه میدان‌های مشترک نفت و گاز در هفته دولت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ