رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، معاون پژوهش و فناوری این صندوق را منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی از طرح‌های نیمه‌تمامی که نتایج رو به پیشرفت داشته‌اند، حمایت می‌کند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: حمایت‌ها و سرمایه گذاری‌های صندوق های پژوهش و فناوری باید بر اساس اولویت‌های نظام سلامت و هدفمند باشد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از حمایت ۵هزارمیلیارد ریالی برای توسعه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم و فرهنگی بر بستر صندوق صنایع خلاق خبر داد.
معاون تسهیلات، قراردادها و نظارت مالی صندوق ملی محیط زیست در دیدار با جانباز محیطبان اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان، بر حمایت همه جانبه این صندوق از محیطبانان سراسر کشور تاکید کرد.
معاون علمی رئیس جمهوری از حمایت‌های زیرساختی، کارگزاری و بازارسازی، با نقش آفرینی بخش خصوصی در کنار رصدخانه ملی ایران و پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برای تشکیل یک صندوق تامین مالی خبر داد.
معاون ستاد ملی جمعیت در سالروز تأسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از حمایت دولتی از مادرانی که ۳ فرزند یا بیشتر دارند خبر داد.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون گفت:صندوق رفاه کشاورزان جزو ۳ موضوع اساسی بین المللی قرار دارد و باید برای پایداری این صندوق‌ها فکری کرد.
عضو هیات عامل و معاون سرمایه گذاری خارجی صندوق توسعه ملی گفت: فعالیت صندوق در زمینه تامین مالی بین المللی از طریق اعتبار خریدار است.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در تعامل با سیستم بانکی به دنبال نفوذ تفکر حوزه نوآوری در ساختار شبکه بانکی کشور و ارتقاءاستانداردهای مالی در اکوسیستم نوآوری هستیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: چند صندوق را برای خانه‌های خلاق درنظر گرفته‌ایم که ارزش آن نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان است.
معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی از راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری با اعتبار ۱۰۰ میلیاردی در این دانشگاه خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت برای صدور مجوز اقدام می شود.
معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص میزان تسهیلات اعطایی به شرکتهای دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ توضیح داد و گفت: در سال جدید میزان تسهیلات افزایش می یابد.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه رشد سرمایه صندوق نوآوری از رشد دانش بنیانها عقب افتاده است، گفت: سهم ۵ درصدی دانش بنیان ها در اقتصاد کشور منوط به افزایش سرمایه صندوق است.
معاون گردشگری کشور گفت: با پیگیری‌های وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، همکاری وزیر صمت و همراهی صندوق ضمانت صادرات ایران، تمامی خدمات این صندوق به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد.
معاون گردشگری کشور پیگیری تشکیل صندوق توسعه گردشگری را مطالبه یک دهه فعالان گردشگری دانست و گفت: ماهیت این صندوق به عمد نهاد غیر دولتی در نظر گرفته شده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از افزایش سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: سامانه یکپارچه خدمات دانش بنیان طراحی می شود.
معاون گردشگری کشور با بیان اینکه بازنگری قانون توسعه ایرانگردی و جهانگردی در حال انجام است، گفت: صندوق توسعه گردشگری برای مشارکت بیشتر بخش خصوصی تشکیل شد.
معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی گفت: برای سرمایه گذاری در میدان نفتی آزادگان ورود کرده ایم که بتوانیم منابع نفت و گاز و خوراک پتروشیمی‌ها را تأمین کرده و منابع آن را نیز صادر کنیم.
آستارا- معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی از تصویب پیشنهاد تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت گردشگری خبر داد و گفت: با تدوین اساسنامه به صورت موثر از سرمایه گذاران حمایت می شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از اختصاص تسهیلات جدید از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی دانش‌بنیان آسیب‌دیده خبر داد.
معاون ستاد توسعه زیست فناوری، معاونت علمی از راه اندازی صندوق سرمایه گذاری مشترک خصوصی بورسی با هدف جذب سرمایه های مردمی برای سرمایه گذاری شرکتهای حوزه امنیت غذایی خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار است صندوق مستقلی برای بافت پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ایجاد شود.
معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، بر ضرورت مشارکت متقاضیان سرمایه‌گذاری منطقه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری در افزایش سرمایه‌های این صندوق تاکید کرد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق از صنایعی که با شرکت‌های دانش بنیان همکاری می‌کنند حمایت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ