معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی از راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری با اعتبار ۱۰۰ میلیاردی در این دانشگاه خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت برای صدور مجوز اقدام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
رئیس پژوهشگاه ICT در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران خواستار بهره‌مندی از تجربیات iHiT برای راه اندازی نمایشگاه دائمی و شو روم فاوا کشور شد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ایجاد ۳ دفتر خدماتی مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این دفاتر، حداقل برای ۴۰ نفر مستقیم شغل ایجاد می شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به راه اندازی ۲۰۶۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور گفت: باید بتوان از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای جایگاه محیط زیست بهره گرفت.
دستگاه تونل باد مادون صوت در آزمایشگاه تخصصی ایرودینامیک دانشکده فناوری‌های نوین و مهندسی هوافضای دانشگاه شهیدبهشتی راه‌اندازی شد.
معاون استاندار قم ابراز داشت: کمیته حجاب و عفاف در ادارات استان قم راه اندازی شده و همه دستگاه‌ها باید نمایندگان خود را معرفی کنند که تکالیفی در حوزه محیط اداره شامل کارمند و ارباب رجوع و همچنین در قبال زیر مجموعه‌های خود در بیرون از ادارات بر عهده دارند. مقیمی با بیان اینکه موضع ما در حوزه حجاب و عفاف رعایت قانون است افزود: این امر پذیرفتنی نیست که اداره‌ای بگوید من نسبت به نحوه پوشش ارباب رجوع خود وظیفه‌ای ندارم.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش ‌بنیان ریاست جمهوری و شرکت ملی پست طی تفاهم نامه ای مشترک برای ایجاد و راه‌اندازی «کارخانه نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته» همکاری می کنند.
معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات گفت: طرح ملی آموزش برنامه نویسی دانش آموزان با همکاری وزارت ارتباطات و صداوسیما از نیمه تیرماه راه اندازی می‌شود.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: موافقت صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان دستگاه متولی منطقه ویژه اقتصادی در شوش اخذ شده و این موافقت نامه به‌طور کتبی به نهادهای مربوطه اعلام شود.
یکی از نتایج راه اندازی صندوق تثبیت ارزی عدم افزایش‌های دفعی و ناگهانی نرخ ارز خواهد بود و بانک مرکزی به موقع با استفاده از صندوق ارزی در بازار حضور پیدا خواهد کرد.
محمدرضا فرزین گفت: صندوق تثبیت ارزی نیز برای اثبات بازار ارز در کشور راه اندازی می شود.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد سامانه «انتشار اطلاعات طرح‌های پژوهشی بنیاد ملی علم ایران» راه‌اندازی شد.
براساس تفاهم نامه دانشگاه شریف و صندوق بازنشستگی کشوری پردیس علوم و فناوری صنعتی به منظور استقرار واحدهای فناور و دانش‌بنیان مرتبط با حوزه نفت و گاز در دانشگاه راه اندازی می شود.
صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی (PE) در حوزه زیست فناوری بر اساس تفاهم نامه ای راه اندازی می شود.
امروزه یکی از راه‌های نگهداری از سرمایه با ارزش و اسناد مهم شخصی، داشتن یک صندوق امانات در یکی از بانک‌های رسمی و معتبر ضروری است، بنابراین بانک"ایران زمین" به منظور ارزش آفرینی هرچه بیشتر برای مشتریان اقدام به راه اندازی صندوق امانات کرده است.
صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر در حوزه پتروشیمی با انعقاد تفاهم‌نامه ای بین معاونت علمی و یک هلدینگ حوزه پتروشیمی راه اندازی می شود.
رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی و نیز راه اندازی صندوق جبران خسارت فیلترینگ در کشور شد.
بانک مرکزی پیشنهاد کرد صندوق حمایت از صادرات بخش کشاورزی برای پوشش نوسانات نرخ ارزی راه‌اندازی شود.
بانک مرکزی اعلام کرد: با تصویب ضوابط مربوطه امکان راه‌اندازی سه نوع صندوق‌ سرمایه‌گذاری برای بانکها فراهم شد.
مدیرعامل صندوق اشتغال و کار آفرینی ایثارگران از راه اندازی سامانه جامع اشتغال وکار آفرینی ایثارگران باهدف سهولت، سرعت و عدالت محور خبر داد.
مدیریت بازار‌های مشتقه و صندوق کالایی بورس کالا اعلام کرد: قرارداد اختیار معامله مبتنی برقرارداد آتی زعفران نگین با سر رسید دی ۱۴۰۱؛ روز ۱۶ آبان راه اندازی می‌شود.
کارشناس ارشد بازار سرمایه معتقد است با راه‌اندازی صندوق املاک، دیگر امکان بهانه‌گیری بانک‌ها در خصوص نبود تقاضا برای خرید املاک آن‌ها کاهش می‌یابد و شاهد فروش شفاف و رونق معاملات این دست از املاک و مستغلات در بستر بورس ها نیز خواهیم بود.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‌های مدیریت منابع مردم پذیره نویسی در فرابورس در راستای راه اندازی صندوق املاک و مستغلات است.
معاون ستاد توسعه زیست فناوری، معاونت علمی از راه اندازی صندوق سرمایه گذاری مشترک خصوصی بورسی با هدف جذب سرمایه های مردمی برای سرمایه گذاری شرکتهای حوزه امنیت غذایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ