در یازدهمین جلسه کارگروه دائمی شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش‌بنیان با تاسیس یک صندوق پژوهش و فناوری موافقت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس حوزه معدن ضمن تشریح مخاطرات تاسیس واحدهای جدید فولادسازی، گفت: عدم وجود زیر ساخت‌های لازم (نقدینگی و سرمایه در گردش، جاده، ریل و …) برای این طرح‌ها باعث اسراف در منابع ملی می شود.
سامر الخلیل بیان کرد: در راستای سند همکاری که در ۱۶ بخش به امضای روسای جمهور دو کشور ایران و سوریه رسیده هم‌اکنون توافقات خوبی در زمینه‌های بانکی، بیمه‌های مشترک، گردشگری و تجارت آزاد، حالت اجرایی به خود گرفته است.
مهاجم جنوبی تیم ملی و پورتو پرتغال که روزهای پرخبری را دنبال می‌کند، در ادامه اقدات اجتماعی خود در شهر زادگاهش یک باشگاه فوتبال تاسیس کرد.
وزارت ورزش و جوانان برای چهارمین بار در دو سال اخیر یک فدراسیون جدید تاسیس کرد.
احمدی‌نژاد گفته است: باید یک اتوبان از فرودگاه امام تا جمکران بسازیم که امام زمان وقتی ظهور کرد، در ترافیک گرفتار نشود و سریع به مسجد جمکران برسد. این سند در کتاب «سال‌های آخر» غلامعلی رجایی آمده است. / اصلاحات نیوز
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمریکا و اروپا می بایست از خود شرمنده باشند که هم در اشغال سرزمین یک ملت و هم در تاسیس یک دولت نژادی مشارکت تعیین کننده داشتند.
برنامه‌های ایلان ماسک برای شرکت جدیدش تحت عنوان X. AI مشخص نیست و هنوز چیزی درباره اینکه آیا او به دنبال ساخت یک بات هوش مصنوعی رقیب برای ChatGPT است یا خیر، منتشر نشده است.
رئیس کل بانک مرکزی: قصد داریم سلف ارزی طراحی کنیم که قیمت ارز قابل پیش بینی باشد.
محمد سالم، مدافع الرائد که نامش را با یک رکورد تاریخی در لیگ حرفه‌ای عربستان ثبت کرده است.
چین در نظر دارد یک آژانس دولتی جدید برای متمرکزسازی مدیریت انبوه ذخایر داده های کشور ایجاد کند.
این میزان از تغییر و تحول نشانگر بی برنامگی است. اصلا هم موضوع جدیدی نیست و از همان سال‌های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت‌ها و نهاد‌های مختلف هرگاه نمی‌توانند در حل مشکلات مفید باشند و اقدام مناسبی انجام دهند، مداوم سراغ راهکار‌های کوچک و دم دستی می‌روند
فدراسیون بادبانی ساختمان خود در جزیره کیش را رها کرده و در یکی از اتاق های فدراسیون قایقرانی مستقر شده است.
فدراسیون‌های «نوپا» ورزش ایران در حالی با طی کردن مراحل اداری و مالی آغاز به کار کرده‌اند که وزارت ورزش در رابطه با تاسیس و آغاز به کار قانونی آنها طبق قانون و اساسنامه پیش نرفته است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: براساس موارد مصوب، پیشگیری و مقابله با اقدامات برای تهدید، تطمیع مقامات قضایی از ماموریت‌های سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خواهد بود.
هنوز مشخص نیست چگونه تیمی که تازه ۴۸ساعت از تاسیس آن می‌گذرد، بلافاصله در لیگ برتر فوتبال کانادا حضور خواهد داشت!
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
وزیر علوم درباره ایجاد دفتر تعامل نیرو‌های مسلح در دانشگاه‌ها گفت: این مورد تازه‌ای نیست و قبلا هم وجود داشته است به این صورت که یک کارشناس اداری که استخدام ستاد کل نیرو‌های مسلح باشد، در دانشگاه حضور می‌یابد.
فجر سپاسی در دیدار برابر شاگردان بیاتلو توانست به سه امتیاز دست پیدا کند.
سنتکام اعلام کرد که ارتش آمریکا در حال مطالعه برنامه‌هایی برای توسعه یک مرکز آزمایش نظامی در عربستان سعودی است.
سید عمار حکیم با صدور بیانیه ای بر ایجاد یک دولت قوی و عادل در عراق تاکید کرد.
سید عمار الحکیم با صدور بیانیه ای بر ایجاد یک دولت قوی و عادل در عراق تاکید کرد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: این صندوق از زمان تأسیس تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال دارد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: این صندوق از زمان تأسیس تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ