در چهارمین جلسه هئیت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص خط اعتباری ۶۳ میلیارد تومانی ودیعه ضمانت‌نامه‌ به ۳۲ صندوق پژوهش و فناوری به تصویب رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا تکمیل شدن لیست تیم ملی فقط خط خوردن یک بازیکن دیگر مانده است.
بوئینگ ۷۴۷ پرنده‌ای که لقب ملکه آسمان‌ها را به خود اختصاص داده بود از مشهورترین هواپیما‌های جهان است. هر چند که این هواپیما دیگر در خط تولید بوئینگ نیست و داستانش به پایان رسیده است، اما هنوز در بسیاری از خطوط هوایی جهان مشغول فعالیت است.
پرسپولیس فصل گذشته عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داد و در این مسیر دو مدافع میانی سرخ‌ها نمایش بی‌نقصی به جا گذاشتند.
یحیی گل‌محمدی گزینه جدیدی برای خط میانی تیمش در نظر گرفته و به زودی این مذاکره نهایی خواهد شد.
مدافع تیم ملی ایران در گفتگوی اختصاصی با آنتن درباره جنجال‌ها و حواشی دیدار فینال تورنمنت کافا توضیحاتی را ارائه داد.
برنامه خط سوم که به موضوعات حوزه زنان و خانواده می پردازد، در قسمت شانزدهم به بررسی مد و لباس زنان اختصاص دارد.
در روزی که بازیکنان استقلال و پرسپولیس در فهرست تیم ملی حضور ندارند، سپاهان با 5 نماینده بار دیگر بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.
صندوق نوآوری و شکوفایی خط اعتباری ۵۰ میلیارد تومانی به صندوق‌های پژوهش‌و فناوری حاضر در نمایشگاه «آبادیران» اختصاص می دهد.
کمیته داوران در فاصله دو هفته تا شهرآورد پایتخت، سه گزینه را برای قضاوت دربی در نظر گرفته است.
امیر غفور بازیکن تیم والیبال شهداب یزد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار چهارم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
ِیحیی گل‌محمدی تمام بازیکنان امید پرسپولیس را از لیست سفر به آبادان خط زد تا با نفرات بزرگسال خود به استقبال بازی صنعت برود.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در روز زن یک خط ویژه ارائه خدمات معاینه فنی به مراجعه کنندگان بانو در ۴ مراکز معاینه فنی اختصاص یافته و این خودروها خارج از نوبت پذیرش می‌شوند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبه کردیم که ارز سوبسیددار به ما بدهند و یک خط اعتباری در هر سه ماه با یک نرخ مصوب داشته باشیم تا زائران دچار تلاطم قیمتی ارز نشوند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبه کردیم که ارز سوبسیددار به ما بدهند و یک خط اعتباری در هر سه ماه با یک نرخ مصوب داشته باشیم تا زائران دچار تلاطم قیمتی ارز نشوند.
بعد از جدایی یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپوليس اکنون به دنبال تقویت خط حمله خود برای ادامه فصل است.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل با بیان این‌که رکورد ۶۰ ساله تولید در این شرکت در سال ۱۴۰۱ شکسته شد، عنوان کرد: به دنبال رشد دیزل، همه شرکت های زیرمجموعه آن سودآور شده و دیگر شرکت زیان دهی در این گروه خودروسازی وجود ندارد.
تمرین امروز تیم ملی اسپانیا با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران آغاز شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اعلام این‌که برای بهره‌مندی مشتریان واقعی از هایما 8S، تسهیلات ویژه‌ای برای خرید این محصول درنظر گرفته خواهد شد.
مهاجم مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس لحظاتی پیش وارد ایران شد.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان بهترین زننده سرویس رقابت‌های جام واگنر را به خود اختصاص داد.
ترس از مصدومیت و ناآمادگی فراتر از انتظار یحیی، باعث شد تا یورگن لوکادیا از لیست بیست نفره بازی فولاد خط بخورد.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار مقابل صربستان را به خود اختصاص داد.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیم‌های ایران و لهستان را در نخستین روز جام واگنر به خود اختصاص داد.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیم‌های ایران و لهستان را در نخستین روز جام واگنر به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ