صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد: مهلت ارسال طرح های پژوهشی با محوریت «خوشه‌های پژوهشی چندتخصصی» در ۱۴ حوزه تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنیاد علم ایران بنا دارد تا از این پس در دو نوبت برخی اولویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی که پاسخگوی نیازهای کشور باشند را در قالب فراخوان عمومی مورد حمایت قرار دهد.
با اعلام فراخوانی مشترک توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو از پژوهش‌ها و فناوری‌های حوزه برداشت انرژی حمایت می‌شود.
فراخوان مشترک دبیرخانه شورای عالی عتف و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برای حمایت از دوره‌های پسادکتری(تحقیقات بنیادی) منتشر شد.
یزد- رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری فراخوان طرح، ایده خلاقانه و اختراعات امدادگران نخبه خبر داد.
همزمان با تشدید حملات شهرک‌نشینان اشغالگر علیه فلسطینیان تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، هر روز فراخوان‌ها برای تشکیل کمیته‌های حمایت مردمی جهت مقابله با این جنایات بیشتر می شود.
با اعلام فراخوان پلتفرم «کانکت پلاس»، ایده‌های فناورانه متخصصان ایرانی با تجربه فعالیت در خارج از کشور حمایت می‌شوند.
فراخوان حمایت از «طرح‌های پژوهشی و توسعه فناوری در حوزه‌های شناختی» توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی منتشر شد.
کنعانی فراخوان رهبران گروه هفت در دعوت از همه کشور‌ها برای حمایت از اجرای قطعنامه۲۲۳۱ شورای امنیت را بسیار عجیب و نشانه سیاست‌های متناقض این کشور‌ها دانست، زیرا آن‌ها خود ناقض اصلی قطعنامه یاد شده و اعمال تحریم‌های غیرقانونی حداکثری علیه ملت ایران هستند.
باشگاه میلان با کمپین جالب خود هوادارانش در سراسر جهان را برای حمایت از روسونری در بازی امشب ترغیب کرد.
بنیاد ملی نخبگان به تازگی اقدام به اعلام فراخوانی در راستای حمایت و توسعه از رویدادهای رقابتی مسئله محور کرده است.
هشتمین فراخوان «صندوق علمی مشترک راه ابریشم ( SRSF )» با همکاری آکادمی علوم چین ( CAS ) و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ( INSF ) اعلام شد.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF) در چارچوب همکاری‌های بین‌المللی در نظر دارد ۳ فراخوان مشترک را در بهار سال ۱۴۰۲ برگزار کند.
پیرو پرداخت نشدن طلب آندره‌آ استراماچونی و خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا طرفداران این تیم برای حمایت از تیم‌شان فراخوان داده‌اند.
پارک فناوری پردیس اعلام کرد فراخوان دومین جشنواره حمایت از پژوهش‌های کاربردی و مسأله‌محور «ریتکس» تمدید شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به جنایات افسارگسیخته شهرک‌نشینان اشغالگر در کرانه باختری به ویژه نابلس تحت حمایت کابینه رژیم صهیونیستی به شدت هشدار داد.
سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی، با هدف حمایت موثر از کسب و کارهای نوپا در حوزه صوت و تصویر فراگیر، مرکز خدمات رشد و توسعه زیست‌بوم رسانه‌های ایران را در ایستگاه نوآوری شریف بازطراحی کرده است.
فراخوان دومین جشنواره حمایت از پژوهش‌های کاربردی و مسأله‌محور «ریتکس»، با هدف رفع چالش‌ها و مسأله‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور توسط تحقیقات دانشگاهی و فعالیت‌های پژوهشی منتشر شد.
مهلت شرکت در فراخوان حمایت از سکوهای اقتصاد دیجیتال که به دنبال تصویب آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال منتشر شد، پایان یافت و هم اکنون روند ارزیابی سکوها آغاز شده است.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضوابط شناسایی سکوهای مشمول طرح حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال و شرایط بهره مندی از حمایت های آن را در فراخوانی منتشر کرد.
از رساله ها و پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی که دارای شرایط مندرج در فراخوان باشند، حمایت مادی و معنوی به عمل می آید.
سومین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تلفن همراه منتشر شد.
رسانه های عراقی اعلام کردند که به دنبال فراخوان کمیته تنظیم تظاهرات دفاع از نهادهای مشروع حکومت هزاران تن از شهروندان عراقی در بغداد و موصل و بصره راهپیمایی برگزار کردند.
رسانه های عراقی اعلام کردند که به دنبال فراخوان کمیته تنظیم تظاهرات دفاع از نهادهای مشروع حکومت هزاران تن از شهروندان عراقی در بغداد و موصل و بصره راهپیمایی برگزار کردند.
مهلت ارسال طرح های پسادکتری فناورانه در حوزه صنعت راهداری و حمل و نقل جاده ای به صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تا پایان مردادماه اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ