مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:۴۷ درصد طرح‌های متقاضی سرمایه از صندوق نواوری و صندوقهای پژوهش و فناوری در حوزه سلامت هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانکی که شعار ارزش آفرینی بوده، اما در این سال ها، به نظر می‌رسد کاری جز زیان آفرینی نداشته است؛ چراکه در یک کلام زیان انباشه بانک دی تا پایان خردادماه امسال به بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده است.
احسان خاندوزی گفت: دهه ۹۰ دهه‌ی افول بسیاری از شاخص‌های اقتصادی است، در حوزه سرمایه گذاری نه تنها اقتصاد ایران رشد نکرد و حتی درجا نزد بلکه حدود ۴۷ درصد کمتر از قبل شد.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است و ۶۵ درصد از اعضای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری معتقد به ابطال حکم انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی بودند.
مطالعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می‌دهد حدود ۴۷ درصد زنان بالای ۵۰ سال در ایران دچار کمبود تراکم استخوان هستند، اما این رقم در بین مردان ایرانی کمتر است.
شفت- مدیر جهاد کشاورزی شفت از وجین ۴۷ درصد اراضی شالیزاری این شهرستان خبر داد و گفت: ۹۹ درصد از شالیزارهای شفت نیز نشاء کاری انجام شده است.
در جلسه شورای اقتصاد که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، تاکید شد که نرخ رشد قیمت‌ها از ۴.۷ درصد در اسفند ماه سال گذشته به ۲/۸ درصد در اردیبهشت ماه سال جاری کاهش یافته است.
عضو شورای شهر تهران گفت: دوربین‌های کنترل چراغ قرمز ۴۷ درصد خراب بوده اند اما مدیران شرکت بدون توجه به این امور کار را رها کردند و به جابه جایی ضربدری مدیران پرداختند.
سرپرست اداره کل راه آهن شرق گفت: در سال۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن شرق ۴۷ درصد رشد داشته است.
رییس شورای شهر تهران در تشریح افزایش نرخ کرایه‌ها در سال آینده گفت: فرمانداری این مجوز را به ما می‌دهد که ۴۷ تا ۴۸ درصد و بر اساس نرخ تورم کرایه‌ها را افزایش دهیم؛ اما بنای ما این مسئله نیست.
رئیس شورای شهر تهران گفت: فرمانداری افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان را تا نرخ تورم مجاز اعلام کرده است و نرخ تورم نیز اکنون ۴۷ درصد است.
رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۷ درصد مأموریت‌های ترافیکی ما افزایش داشته است، گفت: تمامی مرخصی‌ها تا ۱۴ فروردین لغو است.
برخی از نوشیدنی‌های طبیعی، خطر از دست دادن حافظه را تا ۴۷ درصد کاهش می‌دهند.
شرکت‌های هواپیمایی آتا ایر و چابهار ایر به‌ترتیب با ۵۶ و ۴۷ درصد و شرکت‌های هواپیمایی آساجت و ماهان به‌ترتیب با ۱۰ و ۱۱ درصد در پرواز‌های برنامه‌ای مسافری، بیشترین و کمترین درصد تأخیرات را دارند؛ به عبارت دیگر شرکت‌های هواپیمایی آساجت و ماهان بهترین عملکرد را داشته‌اند.
ارزیابی‌ها نشان می‌دهد از مجموع ۳۲عضو ثابت هیات دولت، شامل وزرا و معاونین ابراهیم رئیسی، ۱۵ نفر آن‌ها که معادل ۴۷ درصد است، متعلق به جریان فکری احمدی نژاد بوده و در دولت او هم مسئولیت‌های اجرایی داشته اند.
عملکرد حمل‌ونقل ریلی در ۹ ماهه سال جاری حاکی از جابجایی ۲۲ میلیون مسافر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۷ درصد رشد همراه شده است.
در این بیانیه، صداوسیما با اشاره به نادرست خواندن افزایش ۴۷ درصدی بودجه، تاکید کرده است که این ردیف نسبت به سال ۱۴۰۱ تنها حدود ۱۵ درصد رشد داشته است.
­مدیر آبفای استان تهران گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون حدود ۴۷ میلی متر بارندگی داشتیم که در مقایسه با سال گذشته ۳۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
سردار سید تیمور حسینی گفت: طبق برآورد‌ها ۱۷ میلیون وسیله نقلیه فرسوده در کشور داریم که شامل ۴۷ درصد از وسایل نقلیه می‌شود. بر اساس آمار گوناگون، نقص فنی خودرو‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم روی ۵۰ درصد تصادفات تاثیرگذار است و اگر ایمنی خودرو مطلوب بود، این تصادفات به وقوع نمی‌پیوستند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تاکنون تعداد ۲۷۹ پرونده برای ۳۲۵ نفر در دادسرا‌های استان تشکیل و از این تعداد ۱۳۷ پرونده، به عبارتی ۴۷ درصد از کل پرونده‌ها تعیین تکلیف شدند.
بر اساس داده‌های «موسسه تحقیقات صلح بین المللی استکهلم» (سیپری)، ۴۷ درصد از تسلیحات ایالات متحده به خاورمیانه صادر می‌شود.
که میزان محبوبیت لیز تراس ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد و به زیر ۴۷ درصد رسید؛ آماری که از زمان رسوایی پارتی‌گیت بوریس جانسون، نخست وزیر سابق انگلیس و حتی چند هفته پیش از استعفای تزرا می، سلف جانسون هم پایین‌تر است.
رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان اظهارکرد: از ابتدای طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی ۱۴۰۱ در سطح کشور، قرارگاه‌های مرزی به خصوص در مرز‌های غربی کشور خدمات ارائه شد که ۴۷ درصد خدمات در مرز خسروی، ۴۶ درصد در مرز مهران، یک درصد در مرز چذابه، دو درصد در مرز شلمچه و چهار درصد در سایر نقاط کشور انجام شده است.
گزارش تازه «رصدخانه جهانی خشکسالی» می‌گوید که ۴۷ درصد قاره در شرایط «هشدار» قرار دارد که به معنی این است که در این مناطق خاک خشک شده است.
در حالی که ۴۷ میلیون نفر جدید در سراسر جهان از آغاز جنگ در معرض "گرسنگی شدید" قرار گرفته اند اما 43 درصد از غلات تولیدی جهان در بخش غیر انسانی مصرف می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ