ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان  برای کمک به  توسعه زیست بوم علوم و فناوری شناختی تفاهم نامه امضا کردند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حاشیه سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی، ۳ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و یک هلدینگ تجاری بزرگ منعقد شد.
رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران از انعقاد تفاهم‌نامه بین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مرکز وکلای قوه قضاییه و آغاز ارائه خدمات رایگان حقوقی به شهروندان در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه خبر داد.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
بانک آینده و سازمان جغرافیای نیروهای مسلح با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
دادستان تهران بر اشتغال زندانیان به منظور قطع چرخه جرم و گسترش تولید تاکید و دستوراتی در این زمینه صادر کرد.
تفاهم‌نامه همکاری بین بیمه کشاورزی با ۴ اتحادیه دامی کشور در راستای گسترش فرهنگ بیمه و توسعه بیمه فراگیر منعقد شد.
سیدرضا فاطمی امین گفت: امروز بین ایران و ۱۰ کشور آفریقایی نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار قرارداد و بیش از یک میلیارد دلار تفاهم نامه در حوزه صادرات خودرو، خدمات فنی و مهندسی و ... امضا می شود.
بر اساس اعلام معاونت علمی، ورود شرکت‌های فناور به حوزه شناختی با انعقاد تفاهم نامه ای بین ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی و صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی تسهیل می شود.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه سرمایه‌گذاری بین ایران و روسیه در حوزه متاورس و حمل و نقل هوشمند منعقد شد.
تفاهم نامه همکاری میان سازمان بازرسی کل کشور و دانشگاه تهران به منظور بهره‌مندی مطلوب از توانمندی‌ها، ظرفیت علمی و تحقیقاتی ایجاد هم افزایی منعقد شد.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با هدف حمایت و پشتیبانی از تحصیل دانش آموزان اتباع افغانستانی در ایران، تفاهم نامه ای با صندوق توسعه قطر به ارزش حدود ۵ میلیون دلار منعقد شد.
صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر در حوزه پتروشیمی با انعقاد تفاهم‌نامه ای بین معاونت علمی و یک هلدینگ حوزه پتروشیمی راه اندازی می شود.
تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان صندوق نوآوری و موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان منعقد شد.
گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در مجتمع مس شهربابک با انعقاد شش تفاهم‌نامه همکاری بین مجتمع مس شهربابک و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور و همچنین تقدیر از کارکنان خلاق مجتمع مس شهربابک به کار خود پایان داد.
گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در شهربابک با انعقاد شش تفاهم نامه همکاری بین مجتمع مس شهربابک و شرکت های دانش بنیان کشور خاتمه یافت.
با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و رئیس جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری مشترک این نهاد و جهاد کشاورزی استان در زمینه گیاهان دارویی و فرآورده های مرتبط به امضا رسید.
بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای بین موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و اداره کل استاندارد خراسان رضوی استانداردهای مواد غذایی پرمصرف تدوین می شود.
شرکتهای دانش بنیان ایرانی با حضور در نمایشگاه نوآوری ازبکستان، قرارداد همکاری فناورانه به ارزش ۵.۵ میلیون دلار و ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به ارزش ۶.۵ میلیون دلار منعقد کردند.
تفاهم نامه همکاری اختصاصی دو شرکت عضو پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا منعقد شد.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه همکاری این پارک با شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا در ۱۷ دسته اولویت بندی شده منعقد شد.
تفاهمنامه همکاری بین ستاد فناوری نانو و سازمان تات در راستای رسوخ نانو به حوزه کشاورزی منعقد شد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با هماهنگی وزارت امورخارجه آماده انعقاد تفاهم‌نامه گسترش تعاملات اقتصادی بین بخش تعاون ایران و سایر کشورها هستیم.
تقویت دفاع همه‌جانبه از یگان‌های دریایی در برابر جنگ سایبری و ارتقاء قابلیت های دفاع از کانون‌های کشتیرانی از مهمترین اهداف تفاهمنامه پدافندغیرعامل و نداجا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ