رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، گفت: طی ۲۰ سال اخیر از ۱۰ هزار طرح پژوهشی حمایت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
بانک تجارت تا پایان خردادماه سال جاری با پرداخت ۱۵هزار و ۳۲۴ فقره تسهیلات ازدواج و ۱۲هزار و ۸۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران در خصوص اجرای طرح «هر ایرانی، یک یتیم» گفت: حامیان مالی می‌توانند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در این طرح مشارکت و از ایتام و محسنین حمایت کنند.
تقریبا از هر ۱۰ والدینی که فرزندان ۱۸ ساله یا بالاتر دارند، ۷ نفر گفته‌اند برای کمک به فرزندان بزرگسال خود «فداکاری مالی» کرده‌اند. ۳۱ درصد آنها فداکاری را «قابل توجه» توصیف کرده‌اند در حالی که ۳۷ درصد گفته‌اند که «تا حدودی قابل توجه» بوده است.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد در پاسخ به تشدید تحرکات نظامی غرب و حمایت روزافزون آنها از ارتش اوکراین، مسکو بخشی از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی خود را در کشور بلاروس مستقر می‌کند.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد در پاسخ به تشدید تحرکات نظامی غرب و حمایت روزافزون آنها از ارتش اوکراین، مسکو بخشی از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی خود را در کشور بلاروس مستقر کرده است.
مهدی‌شهر - استاندار سمنان گفت: با هدف حمایت از تولیدگران بیش از ۱۰هزار تن نهاده دامی مدت‌دار در بین عشایر استان توزیع شده است.
رئیس سازمان فضایی با تاکید بر اینکه حوزه اقتصاد فضا جزو لاینفک برنامه ۱۰ ساله فضایی است، گفت: در این برنامه جایگاه ویژه‌ای برای حمایت از بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان این حوزه دیده ایم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ۱۰ هزار میلیارد تومان از سهام دولت در شرکت‌ها در اختیار صندوق تثبیت بازار سرمایه قرار گیرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ۱۰ هزار میلیارد تومان از سهام دولت در شرکت‌ها در اختیار صندوق تثبیت بازار سرمایه قرار گیرد.
رئیس جمهور لهستان می گوید کشورش برای بهرمندی از حمایت ناتو، هزاران سربازان آمریکایی را در خاک خود میزبانی می کند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: به وزارت اقتصاد اجازه داده شد به منظور حمایت از سهامداران خرد تا ۱۰ همت از سهام دولت در شرکت‌ها را در اختیار صندوق تثبیت بازار سرمایه قرار دهد.
براساس قانون حمایت از صنعت برق ۱۰ درصد مبلغ برق مصرفی در سقف ۶۶هزار میلیارد ریال تعیین می شود.مشترکان برق روستایی و عشایری مجاز و برق چاه‌های کشاورزی مجاز از شمول حکم این بند معاف هستند.
«آیین نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در زمینه رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور است.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، پویش ملی "ایران جوان" به منظور حمایت از سیاست‌های جوانی جمعیت در بین زوج‌های جوان به ویژه دانشجویان آغاز شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن به بیش از ۱۰ هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طی ۱۰ سال گدشته به دلیل ترک‌فعل دستگاه‌ها، ۶۵ درصد در قوانین حمایت از تولید اجرایی نشده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن به بیش از ۱۰ هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
فردین آقابزرگی معتقد است؛ بسته حمایتی فوری بورس به دلیل ابهامات کلان به ویژه در نرخ بهره و عرضه اوراق اخزا اثرگذاری لازم را ندارد.
در بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه مصوباتی از جمله بیمه شدن اصل و سود سهام مردم در یک سال آینده تا واریز شدن منابع جهت حمایت از سهام شرکت‌های تولیدی بزرگ کشور دیده می‌شود.
مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور گفت: موضوع تأسیس حزب ایران قوی در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی و در نهایت با اصل تأسیس این تشکل سیاسی مخالفت شد.
ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.
زینب حقی داور دوم دیدارز دوم تیم ملی ب والیبال ایران و مراکش بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ