سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرکز بر تغییر مسیر منابع و ترویج توسعه زنجیره‌های ارزش می‌تواند به ایران کمک کند تا پتانسیل اقتصادی خود را به حداکثر برساند و اتکا به یارانه‌های ارزان انرژی را در بلندمدت کاهش دهد.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: طبق آخرین آمار حدود ۱۵ هزار وام خود اشتغالی به سربازان مهارت دیده اعطا شده است.
سحابی گفت: از ابتدای سال جاری تا ۳۱ خرداد شبکه بانکی ۲۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج اعطا کرده است. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۸ درصدی اعطای اعتبارات مواجه شدیم.
معاون دبیر ستاد ملی جمعیت ریاست جمهوری با اشاره به اعطای ۸۳۰ هزار وام فرزندآوری گفت: میزان تولد در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰، ۴۰ هزار مورد کمتر شده است.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری در طول چهار سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات و خدمات مالی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا کرده است.
بانک سپه در سال جاری بیش از 3 هزارمیلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به سربازان وظیفه پرداخت کرده است.
بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه ۱۲۰ هزار و ۹۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۵ هزار و ۸۹۹ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده ‌است.
بانک تجارت از ابتدای سال 1401 تا پایان بهمن‌ماه 120 هزار و 942 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و 85 هزار و 899 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده ‌است.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: شرایط ارائه وام ۳۰۰ میلیون ریالی با نرخ سود ۱۲ درصد به هفت هزار نفر از فرهنگیان فراهم شده است.
اعمال سقف ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات خرد نظیر ازدواج، فرزندآوری و اشتغال، با توجه به برآورد میزان تسهیلات اعطایی بانک‌ها برای سال ۱۴۰۲، بیانگر این است که سازمان برنامه و بودجه در مسیر اعطای تسهیلات خرد سنگ‌اندازی جدی کرده‌ است.
اعمال سقف ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات خرد نظیر وام ازدواج، فرزندآوری و اشتغال، با توجه به برآورد میزان تسهیلات اعطایی بانک‌ها برای سال ۱۴۰۲، بیانگر این است که سازمان برنامه و بودجه در مسیر اعطای تسهیلات خرد مردمی سنگ‌اندازی جدی کرده‌ است.
اعمال سقف ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات خرد نظیر وام ازدواج، فرزندآوری و اشتغال، با توجه به برآورد میزان تسهیلات اعطایی بانک‌ها برای سال ۱۴۰۲، بیانگر این است که سازمان برنامه و بودجه در مسیر اعطای تسهیلات خرد مردمی سنگ‌اندازی جدی کرده‌ است.
بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، همچنان پیشرو بودن خود را در اعطای تسهیلات قرض الحسنه خرد در پایان آبان ماه سال جاری نیز تداوم بخشید.
بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، همچنان پیشرو بودن خود را در اعطای تسهیلات قرض الحسنه خرد در پایان آبان ماه سال جاری نیز تداوم بخشید.
۴۲ هزار فقره تسهیلات تکلیفی توسط بانک در حوزه‌های فرزندآوری ، ازدواج، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی کمیته امداد امام(ره) و قرض‌الحسنه خوداشتغالی بهزیستی پرداخت شد.
بانک سپه ۳۳ هزار و ۸۴۸ میلیارد ریال در قالب ۷۴ هزار و ۹۸۵ فقره تسهیلات تکلیفی در مهرماه سال جاری در حوزه‌های مختلف پرداخت کرده است.
بانک سپه 33 هزار و 848 میلیارد ریال در قالب 74 هزار و 985 فقره تسهیلات تکلیفی در مهرماه سال جاری در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی پرداخت کرده است.
تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اعطایی از سوی بانک تجارت تا پایان هفتمین ماه سال‌جاری از ۸۹ هزار فقره فراتر رفت.
صندوق نوآوری و شکوفایی طی فراخوانی اعلام کرد که ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به شرکتهای دانش بنیان اعطا می کند.
بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال در قالب ۹۵ هزار فقره تسهیلات تکلیفی تا پایان مرداد جاری توسط بانک سپه در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه و ... پرداخت شد.
عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۳ هزار و ۸۷۶ واحد ذیل نهضت ملی مسکن به مبلغ ۱۴ هزار و ۸۴۱ میلیارد تومان خبر داد.
عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۰ هزار و ۹۰۲ واحد به مبلغ ۱۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان خبر داد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از اختصاص ۷ هزار میلیارد ریال منابع برای اعطای تسهیلات به شرکت­های دانش بنیان صنعت برق خبر داد.
آش بلغور یکی از انواع آش‌های سنتی کشورمان است که برای تهیه آن از ترکیب بلغور گندم با حبوبات، کشک و سبزی آش استفاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ