اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور از هواداران این تیم درخواست کرد که بدون بلیت راهی ورزشگاه نشوند.
هیئت‌فوتبال تبریز جزییات حضور تماشاگران در بازی با الشارجه را اعلام کرد.
حضور انبوه طرفداران پرسپولیس بدون تهیه بلیت باعث ازدحام جمعیت بیرون از ورودی های ورزشگاه آزادی شد.
امروز آخرین بازی خانگی سه تیم پرطرفدار فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم زیر سایه محدودیت بلیت فروشی برای تماشاگران پرسپولیس برگزار خواهد شد.
با وجود فروش اینترنتی ۱۵ هزار بلیت برای بازی امروز پرسپولیس و پیکان بیش از این هوادارمشتاق فوتبال وارد استادیوم آزادی شده بود.
تمامی بلیت های اختصاص یافته به دربی ۱۰۰ پایتخت به فروش رفته است و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تمامی بلیت‌های اختصاص یافته به دربی به فروش رفته است و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.
با وجود وعده مهدی تاج به نظر می رسد، دیدارهای لیگ برتر در هفته پایانی به خصوص دیدار پرسپولیس – استقلال بدون حضور تماشاگران زن برگزار می شود.
فدراسیون فوتبال، بازی تدارکاتی ایران و‌ روسیه را با حضور هواداران برگزار می‌کند.
کنایه مجری تلویزیون به قیمت بالای بلیت استادیوم آزادی: می‌خواهید کسی نیاید بگویید بازی بدون تماشاگر باشد.
جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی برای بازی استقلال و ملوان با بلیت یک میلیون تومانی بدون تماشاگر ماند!
بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و وجه پرداختی افرادی که بلیت خریداری کرده‌اند به حسابشان عودت داده خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای نکاتی را خطاب به هواداران این تیم متذکر شد.
به نظر می‌رسد حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر ۱۰۰ درصدی شده است و باشگاه‌ها دیگر با مشکل محدودیت برای فروش بلیط به تماشاگران مواجه نیستند.
ورزشگاه آزادی روز گذشته شاهد یکی از دیدارهای لیگ برتر بود که با حضور تماشاگر برگزار شد. در حالی که قرار بود بلیت فروشی بر اساس تزریق دوز یادآور واکسن کرونا انجام شود.
ورزشگاه آزادی روز گذشته شاهد یکی از دیدارهای لیگ برتر بود که با حضور تماشاگر برگزار شد. در حالی که قرار بود بلیت فروشی بر اساس تزریق دوز یادآور واکسن کرونا انجام شود.
ملوان و استقلال بدون تماشاگران انزلی
تمامی مسابقات لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار می شود
به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار می شود.
به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهارمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ