اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که در دیدار پرسپولیس وجود داشت حتما دیدار استقلال برابر ملوان هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
نساجی مازندران و ملوان انزلی به تساوی بدون گل مقابل هم رضایت دادند.
مدافع ۱۹۴ سانتی متری استقلال خوزستان بعد از چندین سال دوباره شاگرد سیروس پورموسوی شده است تا بدین ترتیب برای تیم استانش توپ بزند.
محمد ربیعی برای دیدار برابر استقلال، به ترکیب تیمش دست نزد و همان بازیکنان جدال برابر ملوان، امروز از ابتدا به میدان می روند.
در شرایطی که نیمه اول دیدار استقلال و ملوان بدون اتفاق خاصی به پایان رسید، این دیدار با صحنه های جالبی همراه بود.
پس از یک ماه، استقلال و ملوان حالا یک بار دیگر و این بار در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی به مصاف هم می روند.
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ملوان در جام حذفی مشخص شد که این ترکیب تغییراتی نسبت به بازی آخر آبی پوشان برابر پیکان داشته است از جمله بازگشت ابوالفضل جلالی و صالح حردانی.
استقلال و ملوان در شرایطی امروز به مصاف هم می روند که آمار جالبی در جام حذفی دارند.
زمان یک دیدار از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور تغییر کرد.
کارشناس فوتبال و بازیکن سابق استقلال عملکرد این تیم در دیدار برابر ملوان را بدون اشتباه ارزیابی کرد و گفت: بعد از مدتها همه بازیکنان این تیم بدون اشتباه بازی کردند و شاهد نمایش زیبایی بودیم.
جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی برای بازی استقلال و ملوان با بلیت یک میلیون تومانی بدون تماشاگر ماند!
زمان نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ملوان اعلام شد.
با اعلام نایب رییس فدراسیون فوتبال بازی استقلال و ملوان با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند.
بازی‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود و برای دیدار آلومینیوم اراک - ملوان هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.
در نیمه دوم بازی ملوان – استقلال شاهد یک تغییر جالب در ترکیب تیم آبی بودیم. نکته ای که سرمربی تیم استقلال هم بدان اشاره کرد.
ملوان بازی یک بر صفر برده در برابر استقلال را 3-1 باخت. این دومین شکست انزلی چی ها در هفته های ابتدایی بود و بدین معنی است آنها بدون امتیاز به کار ادامه می دهند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها نباید بدون امتیاز از انزلی بیرون بیایند گفت: استقلال محکوم به برد برابر ملوان خواهد بود.
شرایط میزبانی از استقلال در هفته دوم لیگ برتر مشخص شد.
طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران باشگاه ملوان بندرانزلی می‌تواند بدون حضور هواداران از استقلال میزبانی کند.
قرار است نماینده ای از سازمان لیگ فوتبال تا فردا به انزلی برود و وضعیت ورزشگاه تختی این شهر را ارزیابی کند.
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در حالی به مصاف هم می روند که سه بازیکن مصدوم و دو بازیکن محروم در اردوی دو تیم وجود دارد.
رییس هیات فوتبال گیلان در گفت و گو با‌ "ورزش سه" تاکید کرد که دیدار ملوان و استقلال در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهارمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ