با وجود فروش اینترنتی ۱۵ هزار بلیت برای بازی امروز پرسپولیس و پیکان بیش از این هوادارمشتاق فوتبال وارد استادیوم آزادی شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت‌فوتبال تبریز جزییات حضور تماشاگران در بازی با الشارجه را اعلام کرد.
تیم فوتبال روستوف در یک دیدار دوستانه برابر فاکل وورونژ مغلوب شد.
باشگاه سپاهان از احضار شهریار مغانلو به کمیته انضباطی باشگاه خبر داده است.
حضور انبوه طرفداران پرسپولیس بدون تهیه بلیت باعث ازدحام جمعیت بیرون از ورودی های ورزشگاه آزادی شد.
اداره کل موزه های کشور در بخشنامه ای به ادارات کل میراث فرهنگی استانها اعلام کرد:حضور افراد بدون رعایت حجاب اسلامی در موزه‌ها ممنوع است.
یکصدمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مثل همه دیدارهای گذشته این دو تیم بدون حضور بانوان برگزار خواهد شد.
شهرآورد حساس تهران بین پرسپولیس و استقلال با حضور 15 هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
فدراسیون فوتبال، بازی تدارکاتی ایران و‌ روسیه را با حضور هواداران برگزار می‌کند.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی با تاکید براینکه عملکرد ضعیف تیم اعزامی به تونس نیاز به واکاوی دقیق دارد، گفت: حضور بدون سرمربی شمشیربازان در رقابت‌های انفرادی مرسوم است و مسئله عجیبی نیست.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است دلیل اصلی شکست این تیم 10 نفره شدن است.
بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و وجه پرداختی افرادی که بلیت خریداری کرده‌اند به حسابشان عودت داده خواهد شد.
اعضای تیم ملی غنا در قطر متوجه شدند پیراهن‌هایی را که قرار است با آن‌ها به میدان بروند در کشورشان جا گذاشته‌اند!
اعضای تیم ملی ایران دقایقی پیش برای شرکت در مسابقات جام جهانی تهران را به مقصد دوحه ترک کردند.
کمیته محلی برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرده است افرادی که در طول برگزاری این مسابقات علاقه‌مند به حضور در این کشور هستند و بلیت مسابقات را ندارند، می‌توانند پس از پایان مرحله گروهی این رقابت‌ها وارد قطر شوند.
باشگاه پرسپولیس با توجه به حضور بانوان هوادار پرسپولیس در ورزشگاه برای بازی برابر صنعت نفت آبادان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
بانوان هوادار پرسپولیس که قصد دارند برای تماشای بازی‌های سرخ‌پوشان در ورزشگاه حضور یابند، حتما باید برای جایگاه بانوان و با کد ملی خود نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.
به نظر می‌رسد حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر ۱۰۰ درصدی شده است و باشگاه‌ها دیگر با مشکل محدودیت برای فروش بلیط به تماشاگران مواجه نیستند.
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت‌های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد؛ هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست!
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه‌ آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست
ورزشگاه آزادی روز گذشته شاهد یکی از دیدارهای لیگ برتر بود که با حضور تماشاگر برگزار شد. در حالی که قرار بود بلیت فروشی بر اساس تزریق دوز یادآور واکسن کرونا انجام شود.
ورزشگاه آزادی روز گذشته شاهد یکی از دیدارهای لیگ برتر بود که با حضور تماشاگر برگزار شد. در حالی که قرار بود بلیت فروشی بر اساس تزریق دوز یادآور واکسن کرونا انجام شود.
طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران باشگاه ملوان بندرانزلی می‌تواند بدون حضور هواداران از استقلال میزبانی کند.
باشگاه گل‌گهر سیرجان با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال به برگزاری دیدار هفته اول برابر تراکتور بدون حضور هواداران معترض شده است.
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ