با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تمامی بلیت‌های اختصاص یافته به دربی به فروش رفته است و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اطلاعیه سازمان لیگ پیرامون برگزاری نشست خبری، پیامی مهم را در خود داشت.
با اطلاعیه سازمان لیگ، حالا تراکتور در یک بحران باورنکردنی قرار گرفته و حالا در انتظار تصمیم بعدی خواهد نشست.
سازمان لیگ در اطلاعیه جدید ارقام منتشره پیرامون قرارداد بازیکنان را تکذیب کرد.
با اطلاعیه جدید سازمان لیگ فوتبال، در لیگ بیست و سوم مشکلات تیم‌های تهرانی بیشتر خواهد شد.
سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای در خصوص گرانی و کمیاب شدن بلیت هواپیما توضیح داد.
سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای در خصوص گرانی و کمیاب شدن بلیت هواپیما توضیح داد.
پروازهای آموزشی و تفریحی، پهپادها و ورزش های هوایی در شعاع ۲۰ ناتیکال مایلی از فرودگاه مهرآباد در روز ۲۲ بهمن در زمان برگزاری مراسم ممنوع است.
سازمان لیگ با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هفته بعدی لیگ برتر با رعایت چند مصوبه، با حضور تماشاگران برگزار می شود.
سازمان امور مالیاتی در مورد اجرای ماده (۲۷۲) قانون مالیات‌های مستقیم اطلاعیه صادر کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان سال 1401 در هشت سالن برگزار خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است: ساختار مدیریت زندان زنان از ابتدای ورود زندانیان به گونه‌ای طراحی شده که تمامی اقدامات اعم از نگهداری، اعزام به مراجع قضایی و درمانی توسط کارکنان خانم صورت می‌پذیرد.
در ایام اغتشاشات ۱۶ باند و شبکه سازمان یافته قاچاق سلاح زیر ضربه قرار گرفته است. همچنین از ۲۶ شهریور تا ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱، ۲۸۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۵۴۸۷ قبضه سلاح شورشی و در مجموع ۸۳۱۴ قبضه سلاح کشف شده است.
سازمان امور دانشجویان در خصوص بیماری گوارشی دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی اراک و خوارزمی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در پی بروز اختلافات شخصی زمانی که مقتول قصد ترک شهر را داشته، متهم با حضور در مقابل تاکسی مانع حرکت خودرو می‌شود و در حالی که ضارب قصد پیاده کردن مقتول از تاکسی را داشته به دلیل ممانعت وی از پیاده شدن، با شلیک گلوله کلت کمری او را به قتل می‌رساند.
اطلاعیه مهم سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر تماس‌های مشکوک برای دعوت به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی از سمت سازمان تروریستی منافقین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری درمورد توقف موقت پروازهای لوفت هانزا به ایران آمده است: بررسی‌ها نشان می دهد که نماینده شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در تماس الکترونیکی با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، توقف موقت پروازهای این شرکت به ایران را اعلام کرده است.
سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای درباره فرود اضطراری پرواز تاشکند- دبی در فرودگاه شیراز اعلام‌ کرد: بررسی مشترک سازمان هواپیمایی ایران و امارات درباره این رویداد ادامه دارد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال به احتمال حضور تماشاگران در بازی ها واکنش نشان داد.
در اطلاعیه سازمان انرژی اتمی آمده است: هدف از انجام این‌گونه تلاش‌های غیرقانونی که از روی استیصال انجام می‌شود، به منظور جلب توجه عموم، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی بوده و فاقد هرگونه ارزش دیگری است.
سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای نوشت که برگزاری سوپرجام در سیرجان قطعی نیست.
سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال۱۴۰۰ به منظور انجام مراحل جذب و استخدام را منتشر کرد.
اطلاعیه سازمان حج و زیارت درباره سفر به عراق
ستاد اربعین نیز با توجه به بسته شدن مرزهای زمینی ایران و عراق از زائران عتبات و کسانی که قصد سفر به عراق را دارند، درخواست کرد به مرزهای زمینی مراجعه نکنند. سازمان هواپیمایی نیز از توقف پروازهای عراق خبر داده است.
مدیرعامل بورس تهران درباره زمان و ترتیب جدول عرضه‌های اولیه، گفت: مکاتباتی با سازمان بورس داشته ایم که ان شاءالله در هفته‌های آینده متناسب با شرایط بازار، عرضه های اولیه را انجام خواهیم داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ