تمامی بلیت های اختصاص یافته به دربی ۱۰۰ پایتخت به فروش رفته است و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست شرکت توسعه اعلام کرد ورزشگاه آزادی از حدود ۲۰ روز بعد آمادگی حضور تماشاگران را خواهد داشت.
سهمیه تماشاگران دربی ۱۰۱ مشخص شد
فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور تنها در یک صورت می تواند شاهد دربی ۱۰۱ پایتخت باشد: پرسپولیس بازی امروز مقابل هوادار را با پیروزی پشت سربگذارد و راهی فینال شود، آنهم بدون تماشاگرانش.
حضور بدون هماهنگی تماشاگران در دربی از حیث دستیابی به منابع مالی به ضرر این باشگاه بود.
هیات فوتبال استان کرمان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تا این لحظه هیچ مجوزی از سوی مقامات استانی برای حضور تماشاگران در دربی استان صادر نشده است.
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با محرومیت تماشاگران بازی مس کرمان و مس رفسنجان گفت: قطعا از حضور هواداران استقبال می کنیم و امیدواریم که این مشکل برای حضور هواداران برطرف گردد.
عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص بدون تماشاگر بودن بازی مس کرمان با مس رفسنجان که به میزبانی رفسنجانی‌ها برگزار می‌شود، صحبت کرد.
افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس همانند یحیی گل‌محمدی به کم بودن ظرفیت تماشاگران دربی واکنش منفی نشان داد.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تمامی بلیت‌های اختصاص یافته به دربی به فروش رفته است و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.
دربی استان کرمان به دلیل آنچه مشکلات گیت‌های ورودی و حواشی دو هفته اخیر ورزشگاه‌های رفسنجان و کرمان اعلام شده، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
با وجود وعده مهدی تاج به نظر می رسد، دیدارهای لیگ برتر در هفته پایانی به خصوص دیدار پرسپولیس – استقلال بدون حضور تماشاگران زن برگزار می شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، گفت: اشتباهات استقلال مقابل پرسپولیس باعث شد تا به پیروزی دست پیدا نکند.
یکی از جذاب‌ترین دربی‌های تاریخ روز گذشته یکبار دیگر در سکوت آزاردهنده ورزشگاه آزادی برگزار شد.
ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران سرخابی میزبان بازی شهرآورد است.
دربی پایتخت از ساعتی بعد بین پرسپولیس و استقلال آغاز خواهد شد.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد روز دوشنبه تصمیم نهایی درباره دربی پایتخت اتخاذ خواهد شد.
دربی روز سه شنبه و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ۲۹ آذر گفت: تاریخ و ساعت شهرآورد تهران تغییر نکرده است.
اوایل پاییز و همراه با گسترش اعتراضات در ایران، بازی‌های لیگ برتر هم بدون تماشاگر اعلام شد تا این شایعه قوت بگیرد که نگرانی از کشیده‌شدن اعتراضات به سکو‌های ورزشگاه، دلیل این مورد است
پیرو انتشار اخبار مستند در رابطه با برگزاری دربی رفت بدون حضور تماشاگر مسئولان باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان دادند.
طبق اعلام سازمان لیگ به باشگاه استقلال، دیدار این تیم برابر پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
طبق اعلام سازمان لیگ به باشگاه استقلال، دیدار این تیم برابر پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
با اعلام به باشگاه استقلال از سوی سازمان لیگ دیدار این تیم برابر پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ