بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و وجه پرداختی افرادی که بلیت خریداری کرده‌اند به حسابشان عودت داده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم ملی فوتبال درباره دو بازی دوستانه تیم ملی در فیفادی پیش رو به نکاتی اشاره کرد.
یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد نسبت به لغو دوباره این انتخابات واکنش نشان داد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حضور نماینده آسیا و برای دومین بار متوالی لغو شد اما اینبار با همراهی و موافقت اعضا و عنوان کردند «تنفس»!
تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پس از دو مرحله لغو شدن، برای روز شنبه پیش‌بینی شده که هنوز شرایط ایده‌آل برای اکثریت اعضای این مجمع ایجاد نشده است.
وزیر امور خارجه مصر درباره لغو نشست اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب پس از بازگشت سوریه در اتحادیه ابراز تأسف کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در موضوع لغو تحریم‌ها همچنان تبادل پیام با طرف آمریکایی جریان دارد.
در حالی که دیدار تیمهای جوانان پرسپولیس و آکادمی کیا برای امروز برنامه ریزی شده بود اما بارش شدید برف دوباره این دیدار را لغو کرد.
در تماس تلفنی وزیر خارجه عراق و امیرعبداللهیان آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
سرمربی استقلال خوزستان بعد از برتری تیمش مقابل دریای بابل و حضور دوباره در جمع مدعیان از امیدواری‌اش برای صعود گفت.
ظرفیت ورزشگاه ۶۵ هزار تماشاگر بود و شاید صد هزار نفر در اطراف ورزشگاه برای حضور در دیدار نهایی حضور داشتند. اگر می‌شد نیم میلیون هوادار در ورزشگاه جا کنند، این کار را می‌کردند
با لغو سفر علی فتح‌الله‌زاده به امارات حالا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
مدیرکل امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که با جود وضعیت نگران کننده کرونا در چین، مبنا و اراده شورای المپیک آسیا و برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی، برگزاری قطعی این بازی‌ها است.
رویکرد چینی‌ها نسبت به رویدادهای ابتدایی سال آینده میلادی و منتفی کردن برگزاری آنها در کشورشان، نگرانی‌هایی را درمورد بازی‌های آسیایی درفاصله ۱۰ ماه تا زمان جدید این بازی‌ها ایجاد کرده است.
رویکرد چینی‌ها نسبت به رویدادهای ابتدایی سال آینده میلادی و منتفی کردن برگزاری آنها در کشورشان، نگرانی‌هایی را درمورد بازی‌های آسیایی درفاصله ۱۰ ماه تا زمان جدید این بازی‌ها ایجاد کرده است.
مسیر مستقیم هوایی بین دو کشور ایران و افغانستان پس از سالها وقفه دوباره برپا شد حالا فعالان گردشگری درخواست دارند ویزا میان دو کشور دوست و همسایه لغو شود.
پس از وقایع سال ۹۸ و شیوع ویروس کرونا، امید فعالان گردشگری به ماه‌های مهر و آبان سال ۱۴۰۱ بود اما تجمعات اخیر موجب شده تا تورهای گردشگری ورودی نه تنها به تاخیر نیفتد بلکه لغو شود.
تاریخ دقیق مراسم تشییع و تدفین ملکه الیزابت دوم مشخص شد اما هنوز معلوم نیست که آیا این موضوع تاثیری روی مسابقات هفته آینده لیگ برتر دارد یا خیر.
وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در حالی اخیرا با مصوبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ مجلس در رابطه با الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده مخالفت کرده که مهلت دو ماهه مجلس به وزیر صمت رو به اتمام بوده و این اصرار برای لغو الزام خودروسازان برای اسقاط خودروهای فرسوده، با وجود صراحت ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو ممکن است دوباره واکنش نمایندگان را در پی داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن انتقاد از برگزاری بازی این تیم با هوادار در ورزشگاه دستگردی، از احتمال لغو محرومیت تماشاگران پرسپولیس برای بازی با تراکتور خبر داد.
کاندیدای نایب رئیسی اول مهدی تاج به اتفاقات دوشنبه شب واکنش نشان داد.
ساعتی پیش و با انتشار خبری روی سایت فدراسیون فوتبال خبر لغو مجمع انتخاباتی تبدیل به تیتر یک اخبار ورزشی ایران شد.
در روز جاری شاخص­ کل و هموزن به ترتیب با منفی ۰.۱ درصد و ۰.۳۶ درصد به کار خود پایان دادند، اما از طرفی از شدت عرضه روز جاری نسبت به شدت عرضه روز گذشته کاسته شد. با این شرایط فردا بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟
در جهان یارانه به حلقه اول یا آخر (تولیدکننده یا مصرف‌کننده) و یا در طول زنجیره اختصاص می‌یابد، اما ما ارز ۴۲۰۰ تومانی را به واردکننده می‌دادیم که تجربه آن در دنیا وجود ندارد. یکی دیگر از اهداف اختصاص ارز ترجیحی این بود که دهک‌های پایین جامعه از یارانه استفاده کنند، ولی طبق آمار، دهک‌های بالا چندین برابر دهک‌های پایین مصرف داشتند.
ابطحی در توییتی درباره لغو کنسرت‌های مجوز دار به رئیس جمهور هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ