حضور انبوه طرفداران پرسپولیس بدون تهیه بلیت باعث ازدحام جمعیت بیرون از ورودی های ورزشگاه آزادی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست استقلال می‌گوید در بازی های گذشته تعداد تماشاگران بیشتر از بلیت فروشی بوده و در بازی دربی نیز به خاطر ازدحام جمعیت جلوی در ورزشگاه این اتفاق می‌افتد.
ازدحام جمعیت تماشاگران فوتبال در پایتخت السالوادور در جریان مسابقه بین تیم‌های آلیانزا و فاس زمانی رخ داد که ۱۲ کشته برجای گذاشت.
در پی ازدحام جمعیت در یک استادیوم فوتبال در السالوادور دست کم ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند
ازدحام جمعیت در یک ورزشگاه فوتبال در السالوادور به کشته شدن دست کم ۹ نفر منجر شد.
یکی از مواردی که به شدت مورد مطالعه قرار گرفتع ازدحام جمعیت در منا شهری در نزدیکی مکه عربستان سعودی در طول مراسم حج زیارت سالانه مسلمانان در مکه بود. در تاریخ 24 سپتامبر 2015 میلادی ازدحام جمعیتی رخ داد که در جریان برخورد دو گروه از زائران در خیابانی باریک زمانی که در جهت مخالف یکدیگر در حال حرکت بودند، صورت گرفت و در جریان له شدگی ناشی از آن، 2426 نفر جان شان را از دست دادند فاجعه ای که به طور گسترده به منظور یافتن راه هایی برای انتشار خطوط ایمن و خود به خود در میان جمعیت مورد مطالعه قرار گرفته است.
در پی ازدحام جمعیت در مقابل محل توزیع کمک‌های یک تاجر در صنعا ده‌ها نفر زیر دست و پا ماندند و بر اثر خفگی جان باختند.
به گزارش منابع خبری و به نقل از مقامات یمن بر اثر ازدحام بیش از حد جمعیت در محل کمک‌های خیرخواهانه در یمن تعداد زیادی کشته و مجروح شدند.
وضعیت عجیب و غریب هواداران عراقی در حاشیه بازی فینال کشورهای عربی خلیج فارس! ازدحام جمعیت برای تماشای بازی عراق و عمان در ورزشگاه بصره تاکنون یک کشته و ۶۰ مصدوم برجای گذاشته است
ازدحام جمعیت قبل از دیدار تیم ملی فوتبال عراق برابر عمان در فینال جام کشور‌های عربی خلیج فارس باعث شد تا یک نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شوند. تیم ملی فوتبال عراق تا ساعاتی دیگر در فینال جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس به مصاف عمان خواهد رفت. استقبال بسیار باشکوهی از این بازی شده است به طوری که حدود ۲۵۰ هزار هوادار در اطراف ورزشگاه بین المللی بصره جمع شده‌اند و این درحالی است که ظرفیت ورزشگاه تنها ۶۰ هزار نفر است.
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین از شهروندان بوئنوس‌آیرس عذرخواهی کرد که اتوبوس حامل بازیکنان آلبی‌سلسته به دلیل ازدحام جمعیت نتوانست در میدان مرکزی این شهر حاضر شود.
پس از کشته‌شدن ده‌ها نفر بر اثر ازدحام جمعیت در جشن‌های هالووین در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی، رئیس‌جمهور این کشور روز یکشنبه اعلام سوگواری ملی کرد.
بیش از ۱۲۷ هوادار فوتبال و دو افسر پلیس در ازدحام جمعیت اندونزی کشته شدند.
چند روز است که اینجا در کربلا ازدحام جمعیت بیش از تصورات بوده و به اصطلاح معروف جا برای سوزن انداختن نیست، بسیاری از زائران می‌گویند پس از خواندن زیارت اربعین به سمت مرز می‌روند.
چند روز است که اینجا در کربلا ازدحام جمعیت بیش از تصورات بوده و به اصطلاح معروف جا برای سوزن انداختن نیست، بسیاری از زائران می‌گویند پس از خواندن زیارت اربعین به سمت مرز می‌روند.
به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت و ناآشنایی با کشور عراق، گم شدن زائران در شهرهای زیارتی و مسیر پیاده روی طبیعی است. به همین منظور مکان‌هایی برای مفقود شدگان ایجاد شده است.
گزارش‌ها حاکی از ازدحام جمعیت در ورودی ورزشگاهی بود که ویلیام روتو پیروز انتخابات کنیا، در آن رسما به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کرد.
ازدحام شدید جمعیت در مرز شلمچه باعث کندی عبور و مرور از این مرز شده است که در ادامه فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
ازدحام جمعیت در پشت مرز‌ها همزمان با آغاز موج جدید عزیمت زائران، ازدحام جمعیت در پایانه مرزی شلمچه به اوج خود رسیده، به‌گونه‌ای که امکان تردد از گیت‌ها وجود ندارد و جمعیت با خطر گرما‌زدگی مواجه است.
مرز خسروی که نزدیکترین مرز به کربلای معلی محسوب می‌شود اکنون شاهد حضور جمعیت کثیری از زائران اربعین است. حضور این خیل عظیم در حالی است که مسئولان کشوری و استانی از زائران خواسته بودند که سفر خود را به تعویق بیاندازند و فعلا از مراجعه به مرز خودداری کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به ازدحام زائران اربعین؛ خدمات هلال‌احمر در عراق درحال گسترش است.
سفیر ایران در عراق اظهار کرد: در حال رایزنی هستیم تا مشکل تردد در مرز خسروی حل شود و زائران بتوانند بار دیگر از این مرز برای تردد به عراق استفاده کنند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: زائران برای دریافت ارز اربعین به بانک‌ها مراجعه کنند نه به صرافی‌ها، زیرا باعث ازدحام جمعیت می‌شود.
سردار وحیدی وزیر کشور در خصوص تمدید گذرنامه در مرزهای زمینی کشور گفت: با توجه به حجم و ازدحام جمعیت در مرزها ، امکان وجود تمدید گذرنامه وجود ندارد.
گردشگران خارجی و داخلی این بار مراسم عزاداری محرم را کنار هم برگزار می کنند این ازدحام جمعیت در شهرهای مذهبی بیشتر است به همین دلیل تمیهدات لازم در زمینه انتقال و اسکان مسافران اندیشیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ