به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان در مهم ترین بازی هفته اول لیگ تراکتور را آسان‌تر از تصور و بدون دردسر زیادی شکست داد.
در برنامه جدید سازمان لیگ از هفته اول تا چهارم هیچ دیداری در روز جمعه برگزار نخواهد شد.
با وجود تمام تلاش‌ها رقابت‌های لیگ برتر در بیست و سومین دوره در یک روز غیرتعطیل افتتاح می‌شود.
سازمان لیگ فوتبال سقف بودجه قراردادهای استقلال برای فصل پیش روی لیگ برتر را بدون آپشن دانست.
تمرینات تیم فوتبال پیکان برای شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر از شنبه آغاز می شود.
فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد سه هفته پایانی لیگ برتر باید بدون تاخیر برگزار شود.
با وجود این که مجوز حضور تماشاگران از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر صادر شده، اما دیدار این هفته فولاد و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
حذف دو تیم بدون مجوز از لیگ برتر فوتبال!
تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر و در روز اتمام محرومیت سرمربی خود برابر هوادار به پیروزی رسید تا با ۲۲ امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.
دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر برنده نداشت.
دو تیم سرخپوش بیست و دومین دوره لیگ برتر در شرایطی عصر یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت که با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این دیدار بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد دیدار این تیم برابر ملوان انزلی بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.
اعتراض به داوری در لیگ برتر و یا به طور کل در فوتبال ایران پدیده مرسومی است و می شود گفت تبدیل به بدعت و یا اپیدمی شده است.
دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
تیم فوتبال تراکتور در چهارمین دیدار خود در لیگ برتر برابر هوادار با نتیجه تساوی متوقف شد.
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که هنوز پنج تیم طعم برد را نچشیده اند.
تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد
تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد
شرایط حضور تماشاگران در مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ اعلام شد.
به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور فردا در حالی قرعه کشی می شود که در نحوه صعود تیم ها به لیگ برتر اتفاق تازه ای رخ نداده است.
استقلال در هفته پایانی بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر و در مصاف با نفت مسجدسلیمان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسید اما برای نخستین بار در تاریخ بدون باخت قهرمان لیگ برتر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ