تمامی مسابقات لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار می شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم تهرانی لیگ برتر بدون حضور تماشاگر بازی های خانگی خود را برگزار خواهند کرد.
بازی‌های یکطرفه در لیگ برتر بیست و دوم کم نبود؛ بردهای پرگل برخی‌ تیم‌ها و در مقابل فراوانی شکست‌های عجیب برای نفت مسجدسلیمان رقم خورد.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر هفته آتی در آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان با پیکان روبرو می‌شود. استقلال هم در رفسنجان مهمان مس است.
کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش با تمام قوا در بازی‌های باقی مانده برای کسب قهرمانی جام حذفی و چهارمی لیگ برتر به میدان خواهد رفت.
برنامه بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال ایران
داوید دخیا، دروازه‌بان یونایتد، بعد از تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون برنامه بسیار فشرده تیمش را دلیل اصلی نتایج ضعیف شیاطین سرخ در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر دانست.
ساعت برگزاری هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی‌های جام حذفی سخت‌تر از لیگ برتر است چون در لیگ فرصت برای جبران اشتباه وجود دارد ولی در حذفی زمان محدود است.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید شلوغ‌کاری مربیان در کنار زمین، تبدیل به یک رقابت شده است.
نیم فصل اول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که بخش عمده ای از بازیها بدون گل خاتمه یافت و مهاجمان میلیاردی هم راه دروازه‌ها را گم کرده بودند!
نیم فصل اول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که بخش عمده ای از بازیها بدون گل خاتمه یافت و مهاجمان میلیاردی هم راه دروازه‌ها را گم کرده بودند!
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
برنامه بازی‌های امروز لیگ برتر فوتبال ایران
اوایل پاییز و همراه با گسترش اعتراضات در ایران، بازی‌های لیگ برتر هم بدون تماشاگر اعلام شد تا این شایعه قوت بگیرد که نگرانی از کشیده‌شدن اعتراضات به سکو‌های ورزشگاه، دلیل این مورد است
سازمان لیگ این بار بدون توضیح خاصی، اعلام کرد بازی‌های حساس هفته بدون تماشاگر است.
بازی‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود و برای دیدار آلومینیوم اراک - ملوان هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که براساس تصمیم فدراسیون والیبال تماشاگران از تماشای دیدار‌های هفته اول محروم هستند و بازی‌ها بدون حضور آن‌ها برگزار خواهد شد!
فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که براساس تصمیم فدراسیون والیبال تماشاگران از تماشای دیدارهای هفته اول محروم هستند و بازیها بدون حضور آنها برگزار خواهد شد!
به نظر می‌رسد حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر ۱۰۰ درصدی شده است و باشگاه‌ها دیگر با مشکل محدودیت برای فروش بلیط به تماشاگران مواجه نیستند.
باتوجه به شرایط فصول گذشته، شش ورزشگاه آمادگی میزبانی از بازیهای لیگ برتر را دارند.
عصر چهارشنبه و درست چند ساعت بعد از باز شدن سایت بلیت‌فروشی برای دیدار استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه بازی‌های این هفته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود!
فدراسیون جهانی توصیه کرده با آغاز فصل جدید، زنان ایرانی همانند مردان تماشاگر بازی‌های لیگ برتر باشند. گفته می‌شود لحن نامه دستوری نیست، اما احتمالا لیگ برتر ۲۲ به بهانه کرونا بدون تماشاگر می‌شود تا تکلیف این مساله مشخص شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ