ورزشگاه آزادی روز گذشته شاهد یکی از دیدارهای لیگ برتر بود که با حضور تماشاگر برگزار شد. در حالی که قرار بود بلیت فروشی بر اساس تزریق دوز یادآور واکسن کرونا انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما لیونل مسی را نداریم، کریستیانو رونالدو را هم نداریم اما ورزشگاه‌های ما پر هستند. در فصل ۲۰۲۳ ما بالاترین فروش بلیت در تاریخ بوندسلیگا را داشتیم.
حق میزبانی از تیم‌های بدون بلیت‌فروشی الکترونیکی سلب شد
امروز آخرین بازی خانگی سه تیم پرطرفدار فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم زیر سایه محدودیت بلیت فروشی برای تماشاگران پرسپولیس برگزار خواهد شد.
با وجود فروش اینترنتی ۱۵ هزار بلیت برای بازی امروز پرسپولیس و پیکان بیش از این هوادارمشتاق فوتبال وارد استادیوم آزادی شده بود.
تمامی بلیت های اختصاص یافته به دربی ۱۰۰ پایتخت به فروش رفته است و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تمامی بلیت‌های اختصاص یافته به دربی به فروش رفته است و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.
فدراسیون فوتبال، بازی تدارکاتی ایران و‌ روسیه را با حضور هواداران برگزار می‌کند.
باشگاه پاری‌سن ژرمن بدون دریافت هیچ مبلغی با جدایی آندر هررا، هافبک اسپانیایی خود، موافقت کرده است.
موضوع ورود مسکن به بورس در سال‌های گذشته نیز مطرح شده بود اما هیچگاه این اتفاق به سرانجام نرسید از سوی دیگر شرکت های هواپیمایی بدون مصوبه دست به افزایش بلیت های زده بودند.
به نظر می‌رسد حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر ۱۰۰ درصدی شده است و باشگاه‌ها دیگر با مشکل محدودیت برای فروش بلیط به تماشاگران مواجه نیستند.
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت‌های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد؛ هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست!
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه‌ آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست
ورزشگاه آزادی روز گذشته شاهد یکی از دیدارهای لیگ برتر بود که با حضور تماشاگر برگزار شد. در حالی که قرار بود بلیت فروشی بر اساس تزریق دوز یادآور واکسن کرونا انجام شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوع بودن فروش بلیت پروازهای اربعین توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایر اپلیکشن ها خبر داد.
عصر چهارشنبه و درست چند ساعت بعد از باز شدن سایت بلیت‌فروشی برای دیدار استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه بازی‌های این هفته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود!
باشگاه گل‌گهر سیرجان با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال به برگزاری دیدار هفته اول برابر تراکتور بدون حضور هواداران معترض شده است.
تمامی مسابقات لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار می شود
هفته اول لیگ به بهانه ایراد بلیت‌فروشی بدون تماشاگر شد
به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار می شود.
به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
به گفته نماینده فروش بلیت فدراسیون فوتبال ایران سامانه فروش، فردا امکان خرید مستقیم بلیط بازی های ایران در جام جهانی فراهم خواهد بود.
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.
ویوو Y02s با تراشه helio G35 ، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه است و اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ