پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور در شهر تبریز به یک برد ارزشمند دست یافت که ورزشگاه میزبان، لبریز از تماشاگر بود. در واقع همان اتفاقی که این روزها در فوتبال ایران کمتر رخ می دهد و گنجایش ورزشگاه ها به ندرت پر می شوند.
احمد عربانی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن فساد مالی و ضعف مدیریتی باشگاه استقلال را دستمایه طنز خود قرار داده است.
معاونت عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد که در جریان برخورد با اراذل و اوباش حمله کننده به تماشاچیان تمرین تیم فوتبال استقلال؛ هفت نفر دستگیر شدند.
باشگاه اسپانیول به دلیل اتفاقات دیدار مقابل بارسلونا طی دو بازی از حضور تماشاگرانش محروم خواهد بود.
باشگاه اسپانیول به دلیل اتفاقات دیدار مقابل بارسلونا طی دو بازی از حضور تماشاگرانش محروم خواهد بود.
ریکاردو ساپینتو قربانی گل تساوی دیرهنگام استقلال در دربی 101 بود که با ضربه محمدحسین مرادمند به وقت اضافی رفت.
تماشاگران فوتبال شاهد حمله بی رحمانه به داور بازی بودند، فک این کمک داور در نتیجه این حمله شکست و سه دندان خود را نیز از دست داد.
یحیی گل‌محمدی نسبت به ساعت برگزاری دربی و تعداد تماشاگران واکنش منفی نشان داد.
یحیی گل‌محمدی نسبت به ساعت برگزاری دربی و تعداد تماشاگران واکنش منفی نشان داد.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به جای پذیرایی از هواداران ما در ورزشگاه انقلاب کرج، آنها را با اسپری فلفل مورد حمله قرار داده‌اند.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
بعد از پایان بازی پیکان و نود ارومیه، هواداران تیم میزبان به داخل زمین آمدند و حواشی زیادی به وجود آوردند.
اتحادیه فوتبال انگلیس و باشگاه تاتنهام حرکت تماشاگر اسپرز در قبال دروازه‌بان انگلیسی آرسنال را محکوم کردند.
در روزهایی که پرسپوليس نگران آینده خط حمله خود است، یورگن لوکادیا با فارغ بال تماشاگر جدال لیورپول در انگلیس است.
داور دیدار تیم‌های نفت اهواز و شاهین باغملک گفت: بعد از نیمه تمام اعلام شدن بازی و رفتن ما به اتاق داوران، متأسفانه یکسری از تماشاگران تیم شاهین باغملک و یکسری افراد ناشناس پس از حمله به نیروی حراست ورزشگاه، در اتاق داوران را شکستند و وارد اتاق شدند و قصد داشتند ناظر بازی را به خاطر تصمیمی که گرفته است کتک بزند که خدا را شکر مأموران نیروی انتظامی مانع از این کار شدند. البته نیروی انتظامی برای متفرق کردن افراد و برای برقراری امنیت مجبور به زدن اسپری فلفل شدند که البته خود ما تا حد مرگ پیش رفتیم.
در دیدار وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با وزیر حمل و نقل کشور قطر فراهم‌سازی حداکثر امکانات رفاهی برای تماشاگران ایرانی در بازی‌های جام جهانی مورد بررسی قرار گرفت.
دو نیمه تغییراتی به وجود آوردیم و جای‌گیری بازیکنان را درست کردیم. توانستیم فشار خود را افزایش دهیم و روی ضد حمله به گل رسیدیم. جبران برای تیمی که در چنین دیدارهایی گل می‌خورد، سخت است
ما از رئیس کمیته بدوی شکایت کردیم، اما کمیته اخلاق در این قضایا چه می‌کند؟ این کمیته فقط تماشاگر است. اگر این میزها ماندنی بود، به من و امثال آقایان نمی‌رسید. نباید شرافت خودمان را برای بقا تحت‌الشعاع قرار بدهیم.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
رئیس جمهور نقش رسانه‌ها در ارتقا و استمرار رعایت دستورالعمل‌های پیشگیری از کرونا را مهم برشمرد و گفت: رسانه‌ها با کمک وزارت بهداشت موضوع آموزش مبارزه با کرونا را در جامعه ادامه داده و تقویت کنند. همچنین افزایش آزمایش تشخیص ویروس کرونا برای تقویت بیماریابی در سراسر کشور ضروری است و توسعه واکسیناسیون دوز یادآور برای پیشگیری از بیماری هم باید در دستور کار قرار گیرد.
گوشی هوشمند LeBest X14 پرومکس با قیمت تنها ۱۵۰ دلار، جدیدترین دستگاهی است که با تقلید از بسیاری از ویژگی‌های طراحی آیفون، ارائه شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان پیش‌بینی وضعیت زرد دریایی در جزایر را با مواج شدن دریا به دلیل وزش باد نسبت شدید جنوب شرقی اعلام و توصیه کرد: لازم است همچنان مردم در جزیره‌های هرمز، قشم، لارک، هنگام و کیش از انجام فعالیت‌های تفریحی و شنا پرهیز کرده و برای رفت وآمد شناور‌ها به ویژه در بنادر غربی استان تمهیدات ایمنی را رعایت کنند
حمله تماشاگران و شکستن در رختکن؛ کشتی‌گیران حبس شدند!
ساخته استیون اسپیلبرگ، روایتی اغراق آمیز از حمله کوسه‌ها به شناگران در نوار ساحلی است؛ روایتی تکان دهنده که مورد اقبال تماشاگران قرار گرفت و در عین حال، اسباب هراس بیشتر از کوسه‌ها نزد عموم را فراهم ساخت و البته سکوی پرش اسپیلبرگ در نظام استودیویی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ