به نظر می‌رسد حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر ۱۰۰ درصدی شده است و باشگاه‌ها دیگر با مشکل محدودیت برای فروش بلیط به تماشاگران مواجه نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روند لاک پشتی واردات خودرو به گونه ای است که به نظر می رسد مسئولان عجله‌ای برای واردات ندارند و یا شاید با توجه به مشکلات ارزی، دست به عصا شده اند. این در حالی است که تا چند روز دیگر، آیین نامه ورود خودروهای کارکرده نیز نهایی و ابلاغ خواهد شد.
از حرف‌های اهالی پیدا بود که هیچ‌کس قیمت قبر در امامزاده را نمی‌داند. عده‌ای هم باور داشتند که قیمت قبر در امامزاده زید (ع) بیشتر از ۳۰ و ۴۰ میلیون تومان است. برای اینکه درستی این خبر را بدانم سراغ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصحی، تولیت امامزاده می‌روم. حاج آقا ناصحی درباره این خبر می‌گوید: «این خبر صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست. هزینه‌ای که بابت قبر از افراد دریافت می‌شود مبلغ ناچیزی است که آن هم به دلیل این است که امامزاده موقوفه‌ای ندارد، و این مبلغ برای هزینه دفن و نگهداری قبور از فرد دریافت می‌شود.»
بیش از چهل سال است، ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
طهماسب مظاهری گفت: چیزی که امروز در کشور شاهد هستیم تورم ما سالانه ۳۰ تا ۴۰ درصد رشد کرده و رشد تولید سالانه ۲ تا ۳ درصد، یا باید رشد تولید را بالا ببریم یا رشد نقدینگی را پایان ببریم.
محمد مهاجری نوشت: بی‌حجابی به عنوان یکی از مظاهر فرهنگ ناصحیح، وقتی به مساله اول کشور تبدیل می‌شود قابل حل نخواهد بود. برای هر اقدامی در این زمینه که عمدتا نسل جوان زیر ۳۰ سال را دربرمی‌گیرد، باید پژوهش‌های حرفه‌ای و کاملا علمی انجام گیرد و مبتنی بر آن با حضور همه سازمان‌ها و افراد ذیصلاح، تصمیمات شدنی و قابل اجرا اتخاذ شود.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
منصور حقیقت‌پور از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی در واکنش به خبر تسنیم درباره لاریجانی می‌گوید: طیفی که اکنون حاکم است، خودش را حق و ولایی مطلق می‌بیند و ازمنظر این جریان افراد دیگر یا فتنه گر هستند یا جاسوس و خائن هستند و خالص نیستند
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که استراحت‌های طولانی، یا چرت‌های بیش از ۳۰ دقیقه می‌تواند اثرات مضری بر سلامت داشته باشد.
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، صبح سه‌شنبه در استادیوم الثمامه قطر برگزار می‌شود.
باید اشتباهات خود را قبول کنیم. اگر عیبی هست، از جوانان بخواهیم راهنمایی‌مان کنند و قبول کنیم و انجام دهیم. جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفت‌وگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد. باید یک فضای شفاف‌تر و میدان وسیع‌تری برای تحرکات همه پیدا شود.
باید اشتباهات خود را قبول کنیم. اگر عیبی هست، از جوانان بخواهیم راهنمایی‌مان کنند و قبول کنیم و انجام دهیم. جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفتگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد. باید یک فضای شفاف‌تر و میدان وسیع‌تری برای تحرکات همه پیدا شود
دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در ۳ لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی ۱۴۴ روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود ۱۰۰ نفر (۶۱ روانشناس‌نما و ۳۲ صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل ۳۰ نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.
استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
«درست است که این اواخر نزدیکی آذربایجان با اسرائیل بیشتر شده، اما موضوع جدیدی نیست و حدود ۳۰ سال است که این دو رابطه‌شان را حفظ و گسترش داده‌اند. در خصوص حضور شناور‌ها هم درست است که برای نخستین بار رخ داده، اما این صرفا به معنی مانور سیاسی است. به طور کلی باید این اقدامات آمریکا و اسرائیل را در راستای طرح «صلح ابراهیم» تحلیل کنیم نه حمله نظامی به ایران.»
روز پایانی جام جهانی فرا رسید و دو تیم فرانسه و آرژانتین از ساعت ۱۸:۳۰ برای برگذاری فینال این رقابت‌ها رو در روی هم قرار می‌گیرند. رقابتی که بیست و دومین قهرمان جهان فوتبال را مشخص می‌کند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
تیم ملی فوتبال کشورمان امروز از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه الریان در دومین بازی خود در جام جهانی به مصاف ولز می‌رود.
قلب از اعضای مهم و حیاتی بدن است و درصورتیکه تنها برای چند ثانیه وظیفه خود را به درستی انجام ندهد ممکن است به کما یا حتی مرگ فرد منجر شود.
به گفته شهلا کاظمی پور؛ جمعیت شناس، حدود ۰.۲ درصد جمعیت پسران ۱۰ تا ۱۴ ساله و ۰.۲ درصد جمعیت دختران همین رده سنی «بیکار» بوده‌اند. این آمار برای پسران ۱۵ تا ۱۸ ساله ۲.۸ درصد و برای دختران ۱۵ تا ۱۸ ساله نیز ۴ درصد بوده است. همچنین این جمعیت بیکار یا به تعبیر دیگر در جستجوی کار، محصل هم نبوده‌اند.
پختن شام نباید دلهره آور یا وقت گیر باشد. با چند ماده مفید، چندین وعده غذایی سریع و سالم را می‌توان در نیم ساعت درست کرد.
کارشناس دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به اینکه به طور کلی بیماری‌های نورودژنراتیو یا بیماری‌هایی که در آن بافت مغز تحلیل می‌رود را دمانس می‌نامند، گفت: دمانس نیز انواع مختلفی دارد که یکی از شایع‌ترین انواع آن بیماری آلزایمر است. از انواع دیگر دمانس می‌توان به دمانس عروقی (دمانس واسکولار) یا ترکیبی از دمانس عروقی و بیماری آلزایمر اشاره کرد.
افرادی که مولتی ویتامین استفاده می‌کنند گزارش می‌دهند که سلامتی‌شان ۳۰ درصد «عالی» یا «بسیار خوب»‌تر از کسانی است که آن را مصرف نمی‌کنند. با این وجود، داده‌های پژوهش از این ادعای آنان پشتیبانی نمی‌کند.
هنوز برخی از این کالا‌ها به لحاظ اینکه قاچاق هستند یا متروکه، تفکیک نشده‌اند. مسلماً تصمیم‌گیری در قبال کالای قاچاق با تصمیمی که در قبال کالای متروکه باید اخذ شود، متفاوت است؛ لذا تکلیف این قبیل کالا‌ها باید مشخص شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ