کشف کاشی‌های پنهان در کاخ گلستان،سفر وزیر میراث به پاکستان،اعلام اولویت‌های پژوهشگاه میراث فرهنگی و نشستی درباره اصالت نقش برجسته از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صبح امروز با هدف بازدید از شهرستان‌های نایین و مبارکه وارد استان اصفهان شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری رفع مشکلات موزه این شهر از طریق وزیر میراث فرهنگی خبر داد.
سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به یزد
مشهد ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سنگ‌نگاره‌های ۴ هزارساله دیزدر شاندیز بازدید کرد.
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی گفت: وقتی از میراث‌فرهنگی سخن می‌گوئیم بازتابی از ارزش‌ها و روایتی اجتماعی از تجربه زیست فرهنگی انسان‌ها در طول تاریخ است.
فعالان میراث فرهنگی در نامه ای به وزیر میراث فرهنگی درخواست کردند تا دستور تهیه طرح ساماندهی کوشک عزت آباد ابرکوه و اجرای نقشه محدوده عرصه و ضوابط این اثر صادر شود.
کرمان- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مقابل جریانی که برای نابودی میراث فرهنگی اقدام می‌کند ایستاده ایم و تمام تلاش ما برای حفظ میراث کشور است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس آزاد شد.
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی از سه برابر شدن بودجه وزارت میراث فرهنگی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت:واگذاری ارگ راین و باغ موزه هرندی تا اعلام نظر کمیته نفایس منتفی شد.
وزیر میراث فرهنگی گفت: تکیه به اعتبارات دولتی برای مرمت و حفاظت از میراث فرهنگی شوخی بزرگی است.
سوال ملی نماینده مردم ارومیه از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص عدم توجه به توسعه و عمران زیرساخت‌های مناطق گردشگری اعلام وصول شد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور گفت: سند چشم‌انداز ۱۰ ساله میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، طی یک سال و نیم اخیر تدوین شده و در مرحله نهایی برای ابلاغ است.
اهواز - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در مناطق عملیاتی جنوب به جمع راهیان نور پیوست.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ باحضور در استان آذربایجان شرقی، به شهرستان شبستر سفر و از ظرفیت‌ها و پروژه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کرد.
وزیر میراث فرهنگی طی حکمی معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل همچنین مشاور وزیر در امور راهبردی را منصوب کرد.
اردبیل- معاون حقوقی و پارلمانی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ثبت جهانی سبلان اظهار بی‌اطلاعی کامل کرد.
سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان مرکزی
خمین- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ارگ تاریخی میشیجان در شهرستان خمین بازدید کرد.
سفر وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به یزد
وزیر میراث فرهنگی درباره دیدار رئیس جمهور و قول‌هایی که از او گرفته شد، گفت: قرار است وزارت خارجه از ساختمان میدان مشق به مکان دیگری منتقل شود.
فیلمی از چسببیدن یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی وزیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با یکی از رسانه‌ها را مشاهده می‌کنید.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در ایام عید و تابستان امسال حدود سه میلیون نفر از همکاران ما به سفر رفته اند همچنین ۴۰ هزار تخت در واحدهای اقامتی به کار گرفته شد.
در میان نماد‌های بورس، نماد دی توجه بسیاری را به خود جلب کرده؛ توجهی نه از منظر سوددهی، بلکه از نگاه آشفتگی در مدیریت بانک دی است. عدم شفاف‌سازی در بازگشایی سهم دی و راکد شدن پول سهامداران، علیرغم وعده‌های رنگارنگ برای سودآوری بانک دی، سهامدارانش را متضرر کرده است.
اومده اینجا، لشگر اسکندر، دیده کرمانشاه همه پهلوانن، اینم برا اینکه کم نیاره یه مجسمه«هرکول»زده گفته آقاماهم هستیم؛ اینو راهنماهای ماباید بگن که عمرا این چیزا رو بلد نیستن بگن. / چند ثانیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ