آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری رفع مشکلات موزه این شهر از طریق وزیر میراث فرهنگی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع ۲۱ درصد نقاط پرتصادف آزادراه تهران-ساوه با پیگیری و اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضاdی استان تهران خبر داد.
در ششمین دیدار معاون اول رئیس جمهور و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بر ضرورت پیگیری و اجرای هر چه سریعتر تفاهم نامه ها و توافقات بین تهران-مسکو تاکید شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با رفع فیلتر گوگل پلی اظهار کرد: از کارگروه خود در حال پیگیری این موضوع هستیم. این مسدودیت در دستور کار، کارگروه تعیین مصادیق انجام شده که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور است. نظر تخصصی ما در وزارت ارتباطات آن است که در بحث مسدودیت گوگل پلی باید تجدید نظر شود و این موضوع را نیز دنبال خواهیم کرد.
دومین جلسه اعضای ستاد مکه مکرمه به منظور بررسی و پیگیری آخرین امور زائران به ریاست معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت برگزار شد.
القاصی‌مهر گفت: تاکنون دستگاه‌های متولی در رفع نواقص و پیگیری مشکلات اعلام شده اقدامات مناسبی را برای خدمت‌رسانی به مردم و حسن انجام وظایف خود داشته‌اند و ضمن پیگیری موضوعات، گزارش اقدامات خود را به شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ارائه کرده‌اند.
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: تیم نظارت و بازرسی وزارت راه و شهرسازی با قدرت، حل مسائل و مشکلات بخش مسکن را در حوزه اراضی، ساخت و سایر موارد رصد می‌کنند.
چابهار- دبیر اجرایی شورای توسعه سواحل مکران از در اولویت قرار داشتن پیگیری رفع موانع پروژه‌های در دست اجرا این منطقه طی یک سال اخیر خبر داد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: ترویج فرهنگ مطالعه فرصت بی‌بدیلی است که اگر درست به آن پرداخته شود در رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی نقش قابل توجهی خواهد داشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیگیری دیپلماسی اقتصادی از سوی مقامات کشورمان نسبت به گذشته بهتر شده، اما باز هم تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: هم دولت و هم مجلس در حال پیگیری یکسری راهکارها هستند تا مشکلات صندوق‌های بازنشستگی رفع شود.
رییس قوه قضاییه بر همفکری و مشورت مسئولان برای شناسایی و رفع مشکلات اولویت دار استان کردستان تاکید و عنوان کرد: حل هر مشکلی که از توان استان خارج باشد، با ادله مناسب به قوه قضاییه کشور برای پیگیری اعلام شود.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر آبادان یکی از قطب‌های اصلی تئاتر ایران بوده که لازم است موانع موجود از سر راه هنرمندان برداشته شود.
معاون گردشگری کشور گفت: از نخستین ساعاتی که مشکلاتی برای برخی از مراکز گردشگری رخ داد با حفظ ارزش‌ها و تضمین سلامت اجتماعی پیگیر رفع آن شده‌ایم.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری برای رفع کانون ریزگردهای داخلی آبادان از طریق سازمان محیط زیست خبر داد.
رئیس جمهور با اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب و کار مردم، از وزیر ارتباطات خواست دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت و دیگر مشکلات موجود را با فوریت پیگیری و رفع کند.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در سی وششمین کارگروه پایش برلزوم پیگیری ومساعدت وزارت صمت برای رفع کمبودها وتأمین نیازهای کامیون داران و رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد.
شورای عالی خانه هنرمندان در جلسه آخر خود تصویب کرد که کمیته پیگیری وضعیت هنرمندان را در شرایط این روز‌ها تشکیل دهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز کتاب و کتابخوانی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس لازم است موانع صنعت نشر را پیگیری و رفع کند.
رئیس جمهور، وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها را با سرعت و جدیت پیگیری کند.
رئیس جمهور، وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها را با سرعت و جدیت پیگیری و رفع کند.
نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تشکیل پرونده‌ای در کمیسیون متبوع خود برای پیگیری رفع موانع ایجاد باربری آنلاین خبر داد.
رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کشور ضمن دریافت گزارشی از آخرین توافقات وی با مقامات عراقی برای تسهیل سفر زائران اربعین، دستوراتی برای رفع مشکلات موجود در مسیر پیاده‌روی زائرین صادر کرد.
مشهد ـ مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون ۲۷۶ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راکد هستند، که رفع مشکلات آنها از طریق کلینیک کسب و کار در حال پیگیری است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قدردان کادر درمان است و حتماً رفع مشکلات و مسائل آنان را وظیفه خود می‌دانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ