در میان نماد‌های بورس، نماد دی توجه بسیاری را به خود جلب کرده؛ توجهی نه از منظر سوددهی، بلکه از نگاه آشفتگی در مدیریت بانک دی است. عدم شفاف‌سازی در بازگشایی سهم دی و راکد شدن پول سهامداران، علیرغم وعده‌های رنگارنگ برای سودآوری بانک دی، سهامدارانش را متضرر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقادات تند مدیرعامل سپاهان نسبت به قوانین سقف بودجه تیم ها حالا واکنش یک تیم صنعتی دیگر را به همراه داشته است.
در یکی از بی‌سابقه‌ترین اتفاقات فوتبال ایران یکی از مدیران اسبق در حال گذراندن دوره مربیگری برای حضور روی نیمکت قرار دارد.
نیما نکیسا که در انتخابات هیات فوتبال استان تهران کاندیدا شده به احتمال زیاد مجبور به انصراف از این سمت خواهد شد.
سیدحجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال در پاسخ به شبهات درباره خارج کردن اسناد باشگاه استقلال واکنش نشان می دهد.
مراسم «روایت ناخوانده چهل سال جهاد و مقاومت در صنعت» با هدف گرامیداشت شخصیت کم‌نظیر و ارزشمند آقای مهندس محمد هادی اردبیلی نخستین مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت خبر بازگشت وریا غفوری به این تیم صحت ندارد و پس از واریز مبلغ قرارداد با همراه اول، مطالبات بازیکنان پرداخت می شود.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره روند جلسه تخصصی درباره انتقال شرکت کنترل ترافیک، تاکید کرد: «بنده با تشکیل چنین کمیته‌ای مخالف بودم و اعتقاد داشتم که شهرداری توضیحات خود را ارائه کند، اما شورای شهر باید حرف آخر را بزند. با این حال به احترام آقای چمران، پذیرفتیم که در این کمیته حضور پیدا کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار شد و شهرداری توضیحاتی داد. البته تنها دو نفر از معاونان شهرداری همراه مدیرعامل سازمان فاوا و مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک نیز در جلسه حضور یافتند.»
سرپرست باشگاه استقلال گفت:مشاوران باشگاه به آقای فتح‌الله‌زاده گفتند باشگاه ۱۲۰ میلیارد از همراه اول طلب دارد به همین خاطر ایشان با ۹۰ میلیارد تومان خصوصی‌سازی، ابتدا طلب بازیکنان را داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال واکنش تندی نسبت به بیانیه سازمان خصوصی‌سازی داشت.
دروازه‌بان سابق جمی‌ها و کنونی آلومینیوم به انتقاد شدید از مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی پرداخت.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک به امیر قلعه نویی بابت قبول هدایت تیم ملی، از آن به عنوان یک وظیفه خطیر در این مقطع یاد کرده است.
مدیرعامل سابق استقلال در مصاحبه‌ای به صحبت‌های رییس سازمان خصوصی‌سازی پاسخ داد.
سرمربی اسبق تیم ملی نسبت به حواشی شکل گرفته حول انتخاب سرمربی تیم ملی و همچنین شرایط پرسپولیس به صحبت پرداخت.
مدیرعامل فولاد خوزستان به صورت تلویحی از حمید رجبی به عنوان سرمربی فوتبال در مسابقات لیگ برتر نام برد.
آجرلو مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: یک روز آقای پولادگر به دفتر من آمد و گفت این تصمیم گرفته شده است.
کریم بوستانی در آخرین روزهای 70 سالگی، همچنان یک چهره فعال در فوتبال ایران محسوب می‌شود و در نفت مسجدسلیمان کار خود را ادامه می‌دهد.
کریم بوستانی در آخرین روزهای 70 سالگی، همچنان یک چهره فعال در فوتبال ایران محسوب می‌شود و در نفت مسجدسلیمان کار خود را ادامه می‌دهد.
در جلسه هیئت مدیره شرکت بیمه معلم، جناب آقای مفید امینی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این شرکت بیمه ای انتخاب شد.
مدیرعامل تراکتور امروز در جایگاهی نظاره گر برد تیمش بود که با آن کاملا آشنا است.
در روز‌های اخیر شایعاتی درباره تحویل خودرو‌هایی گرانقیمت از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال به برخی مسئولان پیشین باشگاه استقلال شنیده شده که شوک تازه‌ای را میان استقلالی‌ها به وجود آورده است
اصلی‌ترین چالش مدیرعامل استقلال در اولین روزهای فعالیت خود مواجه شدن با پرونده‌های مالی سنگین است؛ پرونده‌هایی که برای بستن آنها زمان زیادی وجود ندارد.
چرا آقای X مدیر یک باشگاه می‌شود؟ از کجا آمد؟ چه آیتم‌هایی داشت؟ کسی تا به حال پاسخ این سوالات را داده است؟ کارنامه کسانی که آمدند و رفتند، چه شد؟
مدیرعامل باشگاه استقلال از ادامه تغییرات در این باشگاه با جابجایی چند عضو هیات مدیره و اضافه شدن برخی مسئولان به باشگاه خبر داد و گفت: اتهاماتی که به آقای آجورلو وارد کرده‌اند درست نیست.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!
شورای عالی خانه هنرمندان ایران در جلسه مورخ ۵ تیر ماه ۱۴۰۱ و متعاقب افزون بر دو ماه بررسی، رایزنی، تبادل نظر، و برگزاری جلسات مصاحبه با نامزدهای متعدد و استماع سوابق، برنامه‌ها و نقطه‌نظرات ایشان، سرانجام و با اکثریت مطلق آراء، آقای محمدمهدی عسگرپور را برای مدت دو سال به مدیرعاملی خانه هنرمندان ایران برگزید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ