وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس آزاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، تخریب بخشی از بنا و سردر بیمارستان باهنر را تایید کرد و گفت: این بنا واجد ارزش تاریخی نبوده و تخریب آن با هماهنگی و مجوز میراث فرهنگی صورت گرفته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد اقامت ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نفرشب مسافر در مراکز اقامتی استان بودیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با تشریح وضعیت اعتبارات مرمت و کاوش‌های باستان‌شناسی این استان، گفت: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است و از لحاظ غنای آثار تاریخی در کشور شاخص است و پنج اثر جهانی دارد، اما استان ناشناخته‌ای است و بودجه آن در حوزه ثبت آثار خیلی کم است.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هیات دولت درباره بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس گفت: خانم ادهم همکار خوب، متخصص، کارشناس، متعهد و مومنه ما بعد از دو شب بازداشت امروز صبح با قید وثیقه آزاد شد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس آزاد شد.
محسن نژاد، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس تخریب ۱۵ پلاک از بافت تاریخی را تکذیب کرد و گفت: تنها یک خانه آن هم به دلیل خالی از سکنه بودن مورد سرقت قرار گرفته است.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری ۲۰۰ برنامه در هفته موزه و میراث فرهنگی در گیلان خبر داد و گفت: ۵۳ بنای تاریخی استان به موزه تبدیل می‌شوند.
یاسوج- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره ملی فرهنگ عشایر «کوچ» با حضور قطعی ۸ استان در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان، گفت: نمایشگاه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنایع‌دستی و گردشگری پرور، «یک عصر یک فرهنگ» در سمنان دایر شد.
اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر از علاقه‌مندان به رویدادهای گردشگری از جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان بازدید کردند.
اصفهان-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: امسال فصول کاوشی در تپه اشرف را در فضای تعاملی و پژوهش آغاز و این بخش فراموش شده از هویت باستانی اصفهان را احیا خواهیم کرد.
مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش‌تر آمار کلی موزه‌ها، محوطه‌ها و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی را تا یازدهم فروردین‌ماه، نزدیک به شش میلیون نفر اعلام کرده بود که بر این اساس، به ترتیب سایت‌موزه تخت جمشید، مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، کاخ‌موزه چهلستون، قلعه‌موزه فلک‌الافلاک و مجموعه فرهنگی‌تاریخی کاخ گلستان بیشترین بازدید‌ها را داشته‌اند. همچنین براساس گزارش مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، شمار بازدیدکنندگان آرامگاه حافظ بالاتر از تخت جمشید قرار داشته است.
اصفهان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از ورود بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر گردشگر به مجموعه جهانی نقش جهان تا روز چهارم فروردین خبرداد.
اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ورودی مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی از ۵۰ هزار نفر به شهرهای مختلف استان اردبیل گذشت.
مشهد _ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ظرفیت اقامت نوروزی برای ایام پیش رو در استان نسبت به مدت مشابه یکسال قبل به میزان ۲۶ درصد رشد دارد.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از کشف گورستان سنگی در کنار یکی از سواحل غربی استان خبر داد و گفت: سابقه این گور باستانی به ۲ هزار سال قبل بر می گردد.
اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی استان محور بودن نمایشگاه گردشگری امسال را مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه امسال بیان کرد و امیدوار است شرکت های خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از بانک آینده
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به ورود ۵۳ میلیون گردشگر به استان گفت: در مقایسه با سال گذشته ۱۰۵ درصد رشد داشته ایم و گیلان مقصد اول گردشگری کشور بوده است.
اصفهان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: جانمایی زمین برای ساخت ۲ هتل پنج ستاره از قبل انجام شده و امید است به زودی شاهد کلنگ زنی آنها باشیم.
اراک- مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: ۲۳۴ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه به این اداره کل تخصیص یافته است.
شیراز - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: ۹ اثر طبیعی استان فارس شامل برخی تالاب‌ها و نرگس‌زارها در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.
مشهد ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به بخشنامه اداره کل وزارت، تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی، فرهنگی استان، در روز تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ