اومده اینجا، لشگر اسکندر، دیده کرمانشاه همه پهلوانن، اینم برا اینکه کم نیاره یه مجسمه«هرکول»زده گفته آقاماهم هستیم؛ اینو راهنماهای ماباید بگن که عمرا این چیزا رو بلد نیستن بگن. / چند ثانیه
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پشت پرده ریزش بازار سرمایه در نیمه اردیبهشت‌ماه رانت اطلاعاتی برخی سهامداران بود که ادامه آن ریزش در نهایت دامن سایر سهام‌داران را نیز گرفت و شناسایی و برخورد با سهام‌داران متخلف به یکی از وعده‌های سازمان بورس تبدیل شد و تحقق این وعده همچنان مطالبه سهام‌داران است.
در لباس جدید تیم فوتبال پرسپولیس از نشانه های تاریخی استفاده شده است.
این اثر باستانی زمانی پیدا شد که کارگران تحت نظارت حفاظت شهری شهرداری نِمی مشغول تمیز کردن دریاچه بودند. این مجسمه برای بررسی دقیق به متخصصان تحویل داده شد. مقامات شهر هنوز اطلاعات خاصی از جمله قدمت این مجسمه ارائه نکرده‌اند. با این حال، درباره اهمیت تاریخی آن گمانه‌زنی‌هایی شده است.
امیرمهدی صبائی گفت: باتوجه به ابلاغیه اخیر معاون اول رئیس جمهور و افزایش ظن معاملات مبتنی بر اطلاعات نهانی حوالی تاریخ صدرالاشاره، پس از استعلام و دریافت اسامی مطلعان از تصمیم نرخ خوراک و اشخاص تحت تکفل آن‌ها به عنوان دارندگان اطلاعات نهانی، در بازه زمانی فوق معاملات اشخاص معرفی شده بررسی و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف، به‌ نحو مقتضی مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد.
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
اولین تمدن و خط در جهان در آراتا اغاز شد و گروه بزرگی از باستان شناسان و خط شناسان به ایران سرازیر شدند تا راز این خطوط باستانی را کشف و در نهایت اطلاعات دقیقی از تمدن آراتا به دست آورند.
در یک اتفاق نادر در تاریخ تهران، برق شهر قطع شد... این خبر را روزنامه اطلاعات ۹ اردیبهشت ۱۳۴۲ منتشر کرد.
یکی از مخوف‌ترین قاتلان زنجیره‌ای تاریخ جنایی تهران، هوشنگ امینی پس از اعتراف به ۷ فقره قتل راهی دادگستری می‌شود. خبر را روزنامه اطلاعات ۸ اردیبهشت ۱۳۴۲ همراه با عکس قاتل زنجیره‌ای منتشر کرد.
در پی افشای اخیر اطلاعات محرمانه وزارت دفاع آمریکا، وب‌سایت شبکه الجزیره گزارشی را درباره پنچ افشاگری اطلاعاتی بزرگ در آمریکا منتشر کرد.
رئیس سازمان اطلاعات تهران گفت: استکبار توطئه‌های فراوانی علیه ما پیاده و اجرا کرده است که یکی از آنها توطئه پیچیده اغتشاشات اخیر بود که در طول تاریخ بی سابقه بود و بحمدالله همه آنها خنثی شد.
مشاور عالی وزیر اطلاعات گفت: کتاب سازمان بهائیت که توسط انتشارات ما به چاپ رسیده جایزه کتاب برگزیده را هم به خود اختصاص داده است که نقاب از چهره پلید بهائیت برداشته است و کتاب مجاهد پارسا که تاریخ و هویت انقلاب اسلامی است. این کتاب‌ها منبعی غنی برای تاریخ‌نگاران، پژوهشگران و جستجوگران است تا در رابطه با آن بنویسند.
شهید «حسن باقری» (غلامحسین افشردی) و «بهرام محمدی‌فرد» به عنوان نخستین خبرنگار و عکاس اعزامی جمهوری اسلامی به طبس، این واقعه را در روز شنبه تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۹ مصادف ۱۰ جمادی‌الثانی ۱۴۰۰ در شماره ۲۶۱ به نگارش درآورده و به تصویر کشیده‌اند.
پلیس اتریش اعلام کرد یک هکر هلندی درماه نوامبر ۲۰۲۲ میلادی دستگیر شده که، نام کامل، آدرس و تاریخ تولد تقریبا تمام شهروندان اتریش را هک و برای فروش عرضه کرده بود.
شکارچیان دوره پارینه‌سنگی از نماد‌هایی که روی دیوار‌ها نقش بسته بودند برای انتقال اطلاعات ضروری برای بقا استفاده می‌کردند. محققان معتقدند آن‌ها احتمالاً گزارشی از فصل‌های جفت‌گیری حیوانات را ارائه می‌کنند که بر اساس ماه‌های قمری سازماندهی شده است.
امروز زندان اوین ۵۱ ساله است. در منابع تاریخی مکتوب، زمان افتتاح زندان را سال ۱۳۵۰ ذکر کرده‌اند که از زمان افتتاح تا بهمن ۱۳۵۷، زیرنظر سازمان اطلاعات و امنیت کشور (ساواک) اداره می‌شد و طی ۴ دهه اخیر، «ندامتگاه اوین» که بزرگ‌ترین زندان محل نگهداری زندانیان سیاسی و جرایم مرتبط با امنیت ملی است، زیرنظر سازمان زندان‌ها و اقدمات تامینی وابسته به قوه قضاییه قرار دارد اگرچه که بند‌های مختلف زندان، بسته به اینکه محکومان توسط کدام نهاد امنیتی دستگیر شده باشند، ناظر و مسوولیت جداگانه از قوه قضاییه دارد.
شبکه الجزیره اعلام کرد به ۵۰۰ گیگابایت اطلاعات از فعل‌وانفعالات درونی حزب کارگر انگلیس دست یافته که حقایقی را درباره این حزب و فضای سیاسی انگلیس، فاش می‌کنند.
مشهد ـ رئیس پلیس امنیت و اطلاعات خراسان رضوی گفت: روزانه بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تمدید گذرنامه تاریخ گذشته برای شرکت در مراسم اربعین حسینی کشور عراق داریم.
وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهاد‌های امنیتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.
حجت الاسلام و المسلمین خطیب ترویج جهاد تبیین در جامعه را از رسالت‌های وزارت اطلاعات بیان کرد و گفت: اسناد تاریخی پس از انقلاب اسلامی به زودی در اختیار محققان و پژوهشگران برای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از هرگونه تحریف و فتنه انگیزی قرار می‌گیرد.
شهرکرد- وزیر اطلاعات با اشاره به انسجام اطلاعاتی بین نهادهای امنیتی کشور، گفت: اسناد تاریخی پس از انقلاب به‌زودی در اختیار محققان قرار می‌گیرد.
وزیر اطلاعات گفت: تاریخ، همواره شاهد نبرد حسینیان و یزیدیان بوده و امروز نیز، شاهد جنگ تمام عیار جبهه استکبار با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی هستیم.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از افزایش بیش از ۳۰ درصدی تردد ها در محور های مواصلاتی خبر داد ‌و گفت از تاریخ یازدهم تا سیزدهم مرداد،۲۶۰ هزار خودرو از تهران خارج شده است.
در میان نماد‌های بورس، نماد دی توجه بسیاری را به خود جلب کرده؛ توجهی نه از منظر سوددهی، بلکه از نگاه آشفتگی در مدیریت بانک دی است. عدم شفاف‌سازی در بازگشایی سهم دی و راکد شدن پول سهامداران، علیرغم وعده‌های رنگارنگ برای سودآوری بانک دی، سهامدارانش را متضرر کرده است.
عرضه خودرو در بورس قیمت ها را متعادل می کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ