مشهد ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سنگ‌نگاره‌های ۴ هزارساله دیزدر شاندیز بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صبح امروز با هدف بازدید از شهرستان‌های نایین و مبارکه وارد استان اصفهان شد.
وزیر دفاع چین که به روسیه سفر کرده است، امروز(سه‌شنبه) از نمایشگاه نظامی بین‌المللی ۲۰۲۳ مسکو بازدید کرد.
رسانه‌های روسی اعلام کردند وزیر دفاع این کشور از نیروهای نظامی روسیه در قطب شمال بازدید کرده است.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون نخست وزیر آذربایجان، از زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی و ریلی آستارا بازدید کردند.
غرفه ایرانسل در سومین اجلاس ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو میزبان وزیر ارتباطات، وزرا و هیئت عالی رتبه کشورهای عضو اکو، کشورهای منطقه و برخی سازمان‌های بین‌المللی بود.
سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از روند بازسازی ورزشگاه آزادی بازدید کرد.
یزد- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر دو روزه خود به استان یزد به مناسبت سالروز ثبت جهانی، اورژانس پیش بیمارستانی جاده یزد - طبس را کلنگ زنی کرد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور از بازدید رایگان موزه‌ها، بناهای تاریخی، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور از بازدید رایگان موزه‌ها، بنا‌های تاریخی، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در سفر یک روزه خود به شهرستان فریمان از خانه موزه شهید مطهری، سد تاریخی فریمان، سنگ‌بست و پارک کروکودیل و کارخانه قند و برخی دیگر از آثار تاریخی این شهرستان بازدید کرد.
دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در روز سوم نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ از غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸)، بازدید کرد.
همزمان با فرارسیدن هفته صنایع دستی، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نمایشگاه داربافته‌های عشایر قشقایی بخش وردشت روستای مهرگرد شهرستان سمیرم استان اصفهان بازدید کرد.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پارک آبی "تل خسرو" یاسوج گفت: مردم ما امروز نیاز به شادمانی دارند و صدا و سیما بجای برخی سخنرانی‌های بی حاصل، برنامه‌های شادی آفرینی پخش کند.
ایذه- وزیر کشور و معاون صنایع‌دستی کشور و نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی با حضور در شهرستان ایذه از منطقه تاریخی «کول فرح» این شهرستان بازدید کردند.
وزیر میراث فرهنگی با روایت خاطره اش از بازدید موزه متروپلیتن گفت: به راویان موزه گفته بودند نام خلیج فارس را نیاورید.
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی از رایگان بودن بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی هم‌زمان با فرارسیدن ۱۳ رجب و روز پدر خبر داد.
وزیر میراث فرهنگی وجود دو تاج پهلوی را هنگام بازدید از موزه جواهرات تایید کرد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ باحضور در استان آذربایجان شرقی، به شهرستان شبستر سفر و از ظرفیت‌ها و پروژه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کرد.
خمین- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ارگ تاریخی میشیجان در شهرستان خمین بازدید کرد.
وزیر میراث فرهنگی در بازدید از کشتی تفریحی که قرار بود به قطر برود، گفت: با اعلام دولت قطر، امکان پهلوگیری شناورهای مسافربری ایرانی در بنادر قطر برای میزبانی مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ منتفی شد.
سید ابراهیم رئیسی در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، به محل موزه ملی ایران رفت. عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی رئیس جمهور را در این بازدید همراهی کرد.
وزیر میراث فرهنگی روز گذشته از باغ وحشی در غرب تهران بازدید کرد.
ممنوعیت ورود خودروهای آفرود به جنگل ابر، انتقاد وزیر میراث فرهنگی از بساز بفروش هاو تغییراتی در بازدید از کاخ گلستان و موزه ملی از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ