اردبیل- معاون حقوقی و پارلمانی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ثبت جهانی سبلان اظهار بی‌اطلاعی کامل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بی‌اطلاعی محض معاون تاج از مسائل مهم فدراسیون فوتبال
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از وضعیت کیانوش رستمی و مصدومیتش و همچنین عدم حضور در انتخابی تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی کرد.
نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری از غیبت کیانوش در رکوردگیری اظهار بی‌اطلاعی کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از وضعیت کیانوش رستمی و مصدومیتش و همچنین عدم حضور در انتخابی تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی کرد.
مارسلو بروزوویچ، هافبک اینتر به طرز عجیبی درباره شایعات پیرامون انتقالش به النصر عربستان صحبت می‌کند.
یزد- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تنها ۱۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان از ۹۰ درصد منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استفاده کرده‌اند و اغلب شرکت‌ها از این مزایا بی‌اطلاع هستند.
در حالی اخبار غیررسمی حکایت از برکناری علیرضا جاوید؛ معاون شهردار تهران دارد که رئیس و سخنگوی شورای شهر تهران نسبت به این خبر اظهار بی‌اطلاعی کردند.
سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
گمرک فرودگاه امام بنری در خصوص عدم ورود گوشی‌های آیفون ۱۴ در فرودگاه نصب کرد.
مدیرعامل سابق استقلال ضمن تعجب از اظهارات اعضای هیات مدیره باشگاه نسبت به شایعات موجود ابراز بی‌اطلاعی کرد.
آقای مرتضوی توضیح می‌دهد: در این دوماهی که از زهرا هیچ خبری نیست نه شب داریم نه روز. افسرده شدیم. وقتی زهرا ناپدید شد، روز «جمعه» بود. از بیشتر همسایه‌ها پرسیدیم، اما آن‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند. در کوچه ما چند اداره است که دوربین‌های مداربسته دارند. روز‌های اول با ما همکاری نکردند و گفتند؛ برای دیدن فیلم‌ها «نامه از مراجع قضایی» لازم است. بعد از ده، پانزده روز از آگاهی به ما نامه دادند تا فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته بررسی شود، اما چند روز بعد از همان اداره‌ها به من تماس گرفتند که هیچ ردی از زهرا دختر شما در این فیلم‌ها نیست و اصلا چنین شخصی در فیلم‌ها وجود ندارد.
در حالی که در روزهای گذشته خبر ملاقات علی فتح الله زاده با علی کریمی در ترکیه منتشر شده بود اما هافبک کایسری اسپور از این مسئله ابراز بی‌اطلاعی کرد.
مصطفی هاشمی طبا گفت: درک اینکه چرا قیمت ارز بالا می‌رود، خیلی ساده است؛ ولی معلوم نیست مسئولان با اینکه می‌دانند، چرا خود را به ندانستن می‌زنند. البته دلیل آن روشن است؛ چون نمی‌توانند یا نمی‌خواهند کاری کنند؛ بنابراین خود را به بی‌اطلاعی می‌زنند.
عصر دیروز دو رییس صنف طلا و جواهرات و رستوران‌داران تهران در مورد پلمب مجموعه‌های علی دایی اظهار بی‌اطلاعی کردند. این در حالی است که طبق قانون پلمب مجموعه صنفی باید اتحادیه در جریان قرار بگیرد.
توضیح بدیهی ماجرا این است که مثلا در خیابان دو خودرو با هم تصادف نکرده و یا دو نفر به هم نخواسته تنه نزده‌اند که از هم دلجویی کنند و تمام شود. برخلاف آن چیزی که پادو‌های رسانه‌ای بیگانه وانمود می‌کنند، اکثریت قریب به اتفاق مردم، با این اغتشاشات هیچ همراهی نکردند. برخی از افراد هم که حضور پیدا کردند، از سر بی‌اطلاعی و غفلت و فریب‌خوردگی بود.
در بیانیه وزارت خارجه لهستان آمده است: زبیگنیو راو، وزیر خارجه لهستان سرگئی آندریف، سفیر روسیه را به وزارت خارجه احضار و خواستار توضیحات فوری شد.
پنج مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در مورد ادامه حضور سئوال برانگیز شهره موسوی در هیات رئیسه این فدراسیون، پاسخ‌های متناقضی دادند و مهدی تاج حتی از پرونده‌های او اظهار بی‌اطلاعی کرد!
پنج مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در مورد ادامه حضور سئوال برانگیز شهره موسوی در هیات رئیسه این فدراسیون، پاسخ‌های متناقضی دادند و مهدی تاج حتی از پرونده‌های او اظهار بی‌اطلاعی کرد!
شهردار اردبیل درمورد جزئیات اتفاق مدرسه شاهد اردبیل اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: «من شهردار هستم و قضیه دبیرستان را اطلاعی ندارم.»
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: در روز کنکور سوالات باز می‌شوند و در اختیار افراد قرار می‌گیرند. اکنون هم وسایل ارتباط جمعی بسیار زیاد هستند و به صورت‌های گوناگون مانند عینک، پاک کن، ساعت و ... وارد جلسه آزمون می‌شوند. افراد می‌توانند با روش‌هایی که خودشان می‌شناسند سوالات را به بیرون از حوزه بفرستند.
مهاجم ازبکستانی پرسپولیس بر خلاف میل باطنی خود در فضای مجازی فعالیت‌های پرحاشیه می‌کند.
حداقل تا الان مجلس نتوانسته این مذاکرات را «سبک و سنگین» کند. همه این بی اطلاعی‌ها در حالی رخ می‌دهد که ۲۵۰ نماینده مجلس در اسفندماه ۱۴۰۰ شش شرط مجلس را برای توافق به اطلاع رئیس جمهور رسانده بودند...حالا لااقل این ۲۵۰ نماینده بد نیست توضیح دهند که اصلا چرا آن بیانیه را صادر کردند و امروز چه می‌کنند؟!
گروه صنعتی ایران خودرو از روز دوازدهم تا پایان روز پانزدهم خردادماه موفق به تکمیل و تجاری سازی پنج هزار و ۶۶۰ دستگاه خودرو شد.
یک وکیل دادگستری گفت: مدیری که از یک سازمان دولتی به سازمان دیگر منتقل می‌شود سال‌ها نیاز به تجربه دارد تا بر مقررات اشراف پیدا کند و اگر غیرمتخصص و بدون تجربه باشد موجب ناکارایی و منشأ بروز بسیاری از تخلفات می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ