قائم مقام وزیر میراث فرهنگی از سه برابر شدن بودجه وزارت میراث فرهنگی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت:واگذاری ارگ راین و باغ موزه هرندی تا اعلام نظر کمیته نفایس منتفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متولدان دهه ۶۰ درگیر یکی از پرچالش‌ترین دهه‌ها از آغاز تولد و در جریان مراحل زندگی بودند و به نظر می‌رسد که حتی در سالمندی نیز این چالش ادامه خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس در یک گزارش به بررسی چالش‌های سالخوردگی در ایران پرداخته است. این گزارش دو نکته مغفول در بحث‌های سالخوردگی ساختار سنی کشور را معرفی کرده است: نخست عدم توجه به جمعیت سالمندان حال حاضر و دیگری وضعیت کنونی افرادی است که در آینده در اوج سالخوردگی قرار می‌گیرند. بر اساس برآوردهای این گزارش، تعداد افراد سالمند بالای ۶۵سال در سال۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵میلیون نفر بوده و در سال۱۴۱۵ این رقم به ۱۰میلیون نفر و در ۱۴۲۰ به بیش از ۱۳میلیون نفر خواهد رسید. بنابراین نظام تامین اجتماعی کشور باید منتظر تامین اجتماعی و مراقبت بهداشتی از جمیعتی باشد که سه‌برابر جمعیت کنونی است. این نکته مهم است که تغییر روند باروری نیز تاثیری در این چالش ندارد و باید سیاست‌هایی در جهت شناسایی نیازهای جمعیت سالمند و برنامه‌ریزی برای اداره این گروه سنی در دستور کار قرار گیرد. نکته مهم دیگری که این گزارش به آن اشاره می‎کند، این است که سالخوردگی جمعیت کشور به سمت زنانه شدن رفته و زنان کشور در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار آسیب‌پذیرند. بنابراین توانمندسازی زنان، از ضروریات سالمندی فعال و موفق است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اولین پیروزی تیمش برابر آلومینیوم ابراز خرسندی کرد گفت: سه امتیاز اول برایمان بسیار مهم بود اما این که زیرساخت ها برای ورود تماشاگران فراهم نبود ناراحت شدیم.
سلول‌های آزمایشی عملکرد پایدار بیش از ۱۰۰۰ چرخه شارژ و تخلیه را نشان داده اند در حالی که ظرفیت تقریباً سه برابری یک سلول معمولی لیتیوم یون را حفظ می‌کنند.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
انتقال کیم مین جائه به بایرن مونیخ نهایی شده است و مدافع کره‌ای با سه برابر شدن حقوقش روانه بوندس‌لیگا خواهد شد.
شهادت سه فلسطینی در کنار مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران صهیونیست و زخمی شدن شش نظامی صهیونیست از جدیدترین تحولات درگیری‌های اردوگاه جنین است.
شهرداری گرگان اولین بازی خود در سال جدید را با شكست نفت عراق در هفته ششم سوپرلیگ غرب آسیا آغاز کرد.
جوئل امبید برای تبدیل شدن به قهرمان هواداران فیلفادلفیا در بازی برابر بوستون تنها سه صدم ثانیه کم آورد.
وزیر کشور ترکیه از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ نفر دیگر درپی وقوع دو زلزله جدید در این کشور خبر داد.
مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مسکن در ساخت مسکن مددجویان مشکل خاصی وجود ندارد و در این زمینه به مددجویان تسهیلاتی ارائه خواهد شد. همچنین برای بازسازی مسکن‌هایی که دچار تخریب شده‌اند نیز تسهیلات و وام کم بهره ارائه خواهد شد که این موضوع در دست بررسی است.
از صبح امروز برخی منابع مدعی شدند اکبر طبری با سپردن قرار وثیقه از زندان آزاد شده است در حالی که این موضوع براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه صحت ندارد.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن سه نفر درپی تیراندازی نزدیکی پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا خبر دادند.
منابع امنیتی مصر از کشته شدن سه نیروی پلیس این کشور براثر تیراندازی افراد مسلح در شهر اسماعیلیه در شرق مصر خبر دادند.
یکی از اعضای ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با اشاره به سه برابر شدن سرقت نفت سوریه توسط نیروهای آمریکایی گفت که کاخ سفید از منابع حاصل از این نفت دزدی برای نا امنی عراق استفاده می کند.
موضوع پاداش اهدایی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، به یکی از حواشی جذاب این روز‌های فوتبال ایران تبدیل شده است.
در حالی که آمریکا و سه کشور اروپایی با صدور قطعنامه‌ای در شورای حکام تلاش داشتند امتیازاتی را از ایران در برخی مسایل فنی و سیاسی بگیرند، اقدام متقابل ایران، این فشار و تهدید را به فرصتی برای افزایش توان فنی و امنیتی او تبدیل کرد.
تیراندازی در جریان یک مسابقه رالی غیرقانونی در شیکاگو آمریکا به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن شماری دیگر انجامید.
منابع خبری از کشته شدن سه نفر درپی انفجار گاز در یک ساختمان در منطقه کادیکوی شهر استانبول خبر دادند.
تیم فوتبال سپاهان در یک بازی تدارکاتی، از سد النجف عراق گذشت.
فدریکو والورده در بازی امشب رئال مادرید برابر لایپزیش و در حالی که کار کهکشانی ها گره خورده بود، توانست در دقیقه 81 گل اول را بزند و مسیر برای پیروزی رئال را هموار کند.
منابع خبری از زخمی شدن سه کماندوی هلندی درپی تیراندازی پلیس در ایالت ایندیانا آمریکا خبر دادند.
اختلاف فاحش دستمزد کیلیان امباپه با لیونل مسی نشان از تغییر نسل ستاره‌ها در فوتبال جهان دارد. لیست پردرآمدترین بازیکنان جهان که امروز سی ان ان منتشر کرد
تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران با متحمل شدن شکست برابر ازبکستان از صعود به مرحله نیمه نهایی بازی‌های کشورهای اسلامی بازماند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هشتمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ