فعالان میراث فرهنگی در نامه ای به وزیر میراث فرهنگی درخواست کردند تا دستور تهیه طرح ساماندهی کوشک عزت آباد ابرکوه و اجرای نقشه محدوده عرصه و ضوابط این اثر صادر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ محبت خانی گفت: در استان تهران باندی شناسایی شد که ۴ نفر حیات وحش را جمع آوری و در مکانی آن‌ها را مجروح می‌کردند و پس از عکس و فیلم برداری از حیوانات مصدوم و مجروح درخواست کمک برای درمان حیوانات می‌کردند و مردم هم با احساس پاک نسبت به محیط زیست کمک می‌کردند.
فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست کشور از شناسایی باندی که حیوانات را مجروح و پس از آن از مردم درخواست کمک می کردند، خبر داد و گفت: دوست‌داران محیط زیست مراقب کلاهبرداری ها باشند.
ناهید خداکرمی گفت: در همه کشور‌های دیگر، حتی سلبریتی‌ها هم در خانه زایمان می‌کنند. این حق مادر است که به انتخاب خود، محیطی را که دوست دارد، برای تولد فرزندش انتخاب کند. زایمان موضوع فیزیولوژیک طبیعی است و خطرناک نیست و تنها نیاز است که سازوکار مناسبی برای درخواست مادر، درنظر گرفته شود.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
خوان لاپورتا دیروز در بیرون دفترش در باشگاه بارسلونا با درخواست عجیب یک هوادار روبه‌رو شد.
رسانه‌های معاند فارسی زبان، امروز عصبانی‌اند و سراسیمه‌تر از قبل دست به کار شده‌اند و با توجه به اینکه نمی‌توانند زنان و دختران داخل کشور را فریب دهند دست به دامان زنان و دختران ایرانی فراری به خارج از کشور شده‌اند و تلاش دارند تا با صحبت و گفتگو با آن‌ها و درواقع موضوع بی‌حجابی را با رونمایی از آن‌ها در داخل ایران ترویج دهند. اما در این قصه هم با شکست روبه‌رو شده‌اند و دیگر حنای شان رنگی ندارد و در واقع در این منجلاب دست و پا می‌زنند.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، پس از پیروزی مقابل اسپانیول از رفتار ناعادلانه داوران در لالیگا به شدت انتقاد کرد.
لورنزو بونوچی که هرگز پیروزی تیم محبوبش تورینو برابر یوونتوس را تجربه نکرده، دوست دارد امشب تورینو بالاخره برنده دربی دلاموله شود.
کریستیانو رونالدو مایل است با هم‌تیمی پیشین خود در یوونتوس مجددا هم‌تیمی شود
انزو فرناندز از باشگاه چلسی درخواست کرد تا قرارداد ژائو فلیکس را به حالت دائمی دربیاورد.
مهدی تارتار گزینه هدایت تیم ملی ایران با پستی اینستاگرامی از امیر قلعه نویی خواست تا از تصمیمش صرف نظر کند.
علی قلی‌زاده ملی پوش ایرانی تیم فوتبال کاسیم پاشا ترکیه در تماسی تلفنی خواهان رسیدگی بهتر به وضعیت هم تیمی سابقش شده است.
مهدی خطیبی گفت: قیمت گذاری دستوری سبب زیان سهامداران خودرویی شده و براساس ماده ۹۰ سیاست اصل ۴۴ قانون اساسی، دولت محترم موظف به جبران زیان تولیدکننده است و درخواست ما از مسوولان لغو قیمت گذاری دستوری است.
مواضع شاذ عبدالحمید در این مدت جز دامن زدن به تفرقه مذهبی و تبدیل شدن به سوژه مطلوب برای تحریک اغتشاش و ناامنی در زاهدان و البته تأمین خوراک خبری مطلوب رسانه‌های معاند حاصل دیگری نداشته است.
یکی از نمایندگان مجلس خواستار بازگشت به کار آن دسته از کادر درمانی شد که در دوران کرونا جان خود را از دست داده‌اند!
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس، دوست دلسوز دولت است و اعتماد و حمایت از مدیران اجرایی و رفع درخواست ها و نیازهای قانونی دولت را وظیفه خود می‌داند.
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
مسیر مستقیم هوایی بین دو کشور ایران و افغانستان پس از سالها وقفه دوباره برپا شد حالا فعالان گردشگری درخواست دارند ویزا میان دو کشور دوست و همسایه لغو شود.
بخش خصوصی طی دو نامه به وزارت صمت، بانک مرکزی، مرکز ملی فضای مجازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خواستار رفع انحصار و رانت در شبکه پرداخت شد.
بیرجند- بانوی برتر دارت کشوری معتقد است که خراسان جنوبی ظرفیت تبدیل به قطب دارت کشور را دارا است و با مشخص بودن اهداف می‌توان به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کرد.
کاسمیرو از مسئولان باشگاه منچستریونایتد اطلاعات تمام داوران لیگ برتر را درخواست کرده و دوست دارد در لیگ برتر نیز مثل لالیگا کارت قرمز نگیرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر این آمادگی را دارد تا اگر دولت آمادگی داشته باشند بخشی از سهام مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را خریداری کنند تا مجموعه جدیدی در شهر تهران ایجاد شود.
زن جوان گفت: مشکل اینجاست که همسرم مدام به سفر کاری می‌رود و من دوست ندارم میلاد بدون من سفر کاری برود، من دلم میخواد هر جا که میره منم با او برم. میلاد آنقدر مهربان و خوش اخلاق است که هر کسی سریع جذب او می‌شود و من نمی‌توانم اجازه بدهم او تنها جایی برود به همین خاطر ترجیح می‌دهم از او طلاق بگیرم و جدا زندگی کنم تا اینکه مدام فکر کنم که زنان و دختران دیگری جذب او می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ