قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور گفت: سند چشم‌انداز ۱۰ ساله میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، طی یک سال و نیم اخیر تدوین شده و در مرحله نهایی برای ابلاغ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: در حال تعریف یک دستورالعمل اجرایی هستیم که بتوانیم امکان صدور سند برای املاک واقع در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد سراسر کشور را فراهم کنیم.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: برای کاربردی سازی تحقیقات نظام سلامت باید این تحقیقات به نیازهای جامعه پاسخگو باشد تا بهره‌وری افزایش یابد ضمن اینکه باید عدالت پژوهشی رعایت شود.
وزیر دادگستری از تدوین سند جامع دیپلماسی حقوقی ـ قضایی کشور خبر داد.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت:متولی ایجاد قوانین در زمینه هوش مصنوعی، شورای عالی فضای مجازی است که بر روی سند توسعه هوش مصنوعی در حال کار هستند.
در پیش‌گفتار لایحه برنامه هفتم توسعه که برای سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ تدوین و دارای ۲۲ فصل و ۷ بخش شامل اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری، آموزشی، سیاست خارجی، دفاعی، امنیتی، اداری، حقوقی و قضایی است، آمده: «برنامه هفتم توسعه چهارمین برش از سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و اولین برنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که برای تحقق عدالت و با رویکرد مسئله‌محوری بر موضوعات انسانی و مهم کشور تمرکز نموده است. این برنامه با اتکا به اسناد بالادستی از جمله؛ سند تحول دولت مردمی برنامه‌های اولویت‌دار مشخصی را براساس پیشران‌های توسعه‌محور انتخاب و مبنای حرکت توسعه مستمر و باثبات در جامعه تنظیم و تدوین نموده است.»
وزیر دادگستری گفت: سند دیپلماسی حقوقی و قضایی کشور برای حفظ منافع ملی کشور تدوین و در مراجع مربوطه تصویب و به اجرا درآید.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر فعال سازی توافق نامه ترانزیتی عشق آباد و تردد روزانه ۶۰۰ واگن در مرزهای سرخس و اینچه برون از تدوین سند جامع حمل و نقلی جامع بین ایران و ترکمنستان خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر فعال سازی توافق نامه ترانزیتی عشق آباد و تردد روزانه ۶۰۰ واگن در مرزهای سرخس و اینچه برون از تدوین سند جامع حمل و نقلی جامع بین ایران و ترکنستان خبر داد.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سند تحول احزاب در نشست مشترک با خانه احزاب تدوین و در اختیار آن‌ها قرار داده شده است تا با همکاری احزاب تکمیل شود.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سند تحول احزاب در نشست مشترک با خانه احزاب تدوین و در اختیار آن‌ها قرار داده شده است تا با همکاری احزاب تکمیل شود.
محمد حاج رسولی‌ها گفت: در سال ۲۰۲۳ با توجه وقوع سیلاب‌های مخرب اخیر در جهان، کتابی در خصوص مدیریت جامع سیلاب به صورت ملی در دست تدوین است که جهت بهره‌برداری ارائه خواهد شد.
مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی از نهایی شدن تدوین سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش زعفران خبر داد.
در دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور بر تدوین سند صنایع‌ دستی کشور و فعال کردن انجمن‌های صنایع‌ دستی تأکید شد.
عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر اهمیت تدوین سند تحول و برنامه استراتژیک و توجه به ظرفیت های اسناد بالادستی برای ایجاد تحول در فعالیت های شبکه تعاون روستایی تاکید کرد.
محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، به درخواست مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد پیشنهاد همکاری برای تدوین سند هفتم چشم‌انداز پاسخ داد.
محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد پیشنهاد همکاری برای تدوین سند هفتم چشم‌انداز نوشت: وقتی هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست و بی‌ثباتی در همه حوزه‌ها موج می‌زند در چنین شرایطی برنامه توسعه نوشتن چه مفهومی دارد.
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت:تدوین نقشه راه صمغ‌های بومی کشور و چارچوب کلی سند ملی توسعه زعفران از اقدامات این موسسه به شمار می رود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: سند توسعه اقتصادی جمعیت هلال احمر تدوین می‌شود.
وزیر رفاه گفت: سند آمایش سرزمینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین می‌شود.
رشت- صادرات محصولات کشاورزی همیشه با برخی مشکلاتی همراه بوده که کیوی به عنوان یکی از محصولات باغی گیلان نیز از آن مستثنی نیست لذا به گفته کارشناسان نیازمند تدوین سند جامع بهره برداری هستیم.
وزیر صمت از تدوین سند جامع ماشین‌آلات کشاورزی بر مبنای توسعه صادرات با مشارکت ذی نفعان خبر داد.
اراک - سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: سند پاسخ به حوادث در استان به زودی تدوین می‌شود و این امر می‌تواند ورود به عرصه پیشگیری را تسریع کند.
صالح‌آبادی تدوین سند راهبردی بانکداری اسلامی را از مهمترین برنامه‌های بانک مرکزی برشمرد و گفت: سند راهبردی بانکداری اسلامی به عنوان یکی از مطالبات مهم دولت از بانک مرکزی در حال تدوین است.
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست از تدوین سند خانواده سبز ایرانی بر اساس الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ