اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.
گریه کردن اشکالی ندارد، حتی ممکن است برای شما مفید باشد. اگر احساس می‌کنید باید گریه کنید، جلوی اشک‌هایتان را نگیرید. اشک ریختن یک روش طبیعی و سالم برای بیان احساسات است. با این حال، گریه‌ی مداوم و بدون دلیل می‌تواند نشانه‌ی افسردگی باشد. اگر چنین چیزی را تجربه کردید، با متخصص مشورت کنید.
بسیاری از مردم به صورت روزانه با خود صحبت می‌کنند. برداشت از این موضوع متفاوت است و به گونه‌های مختلف تعبیر می‌شود.
وی درباره مصرف گوشت مرغ هایی که دچار خون مردگی یا کبودی می شوند، گفت: «مصرف آن اشکالی ندارد. دلیل کبودی این است که رگ پاره شده و خون به زیر پوست مرغ رفته است. البته قطعا این موضوع در بازار پسندی مرغ تاثیر می گذارد.»
محمد مهاجری نوشت: خب چه اشکالی دارد؟ اگر کسی نخواهد ریا کند جرم کرده؟! وانگهی حالا که دولت سخنگو ندارد و اطلاعات درب و داغون به خورد مردم داده نمی‌شود و اعصاب مردم راحت است جای شکر ندارد؟
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه هر کس «ایران قوی» را می‌خواهد به صنعت هسته‌ای اهمیت بدهد، بیان داشتند: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد.
رهبر انقلاب درباره توافقات هسته‌ای فرمودند: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد.
رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: در طول سال‌های قبل، مدیران و مسئولان و فعالان صنعت هسته‌ای، زیرساخت‌های مهمی ایجاد کرده‌اند که در توافقات مراقب باشید این زیرساخت‌ها دست نخورد.
بیل گیتس به تفکر خلاقانه مشهور است و برای رسیدن به اهداف بزرگ، همواره به دانش و هوش دیگران اتکا می‌کند. شرکت مایکروسافت تاکید کرده که کار اصلی‌اش، تولید تکنولوژی نیست. در وبلاگ این شرکت آمده: «مردم فکر می‌کنند کار ما تولید تکنولوژی‌ست. این طور نیست. کار ما ارائه راه حل به مردم برای مشکلاتشان است.»
نخوابیدن ارتباطی با تنبلی ندارد بلکه مربوط به زیست شناسی است. اگر تلاش می‌کنید بهترین استفاده را از صبح‌های تان داشته باشید ممکن است یک جغد شب باشید در آن صورت نیاز دارید ریتم طبیعی خود را در آغوش بگیرید و روزتان را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. متخصصان می‌گویند هر یک از ما یک ساعت بیولوژیکی داریم که در پایه هیپوتالاموس در مغز قرار دارد.
نیستاتی با بیان اینکه استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن یکی دیگر از باور‌های غذایی غلطی است که بسیار رایج است، گفت: استفاده از شیر و لبنیات در مقادیر توصیه شده هیچ اشکالی ندارد و می‌تواند سلامت بدن را تضمین کند، ولی نکته اینجا است که افراط در مصرف این ماده غذایی موجب انباشت چربی در بدن می‌شود.
رامین رضاییان از هواداران سپاهان درخواست کرد از هفته آینده با حضور در استادیوم به این تیم روحیه بدهند.
مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اشکالی ندارد.
بعضی از افراد با شکستن قولنج مفاصل خود احساس خوب و راحتی می‌کنند. اگر این کار برای شما هم چنین است پس اشکالی ندارد؛ اما اگر باعث درد و تورم می‌شود پس حتماً باید به پزشک مراجعه کنید.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اختلاف نظر و اختلاف سیاسی به طور طبیعی اشکالی ندارد، افزودند:، اما این اختلاف‌ها نباید به زد و خورد و تهمت زنی و افترا به یکدیگر منتهی شود و در مقابل راهبرد دشمن، همه باید راهبرد وحدت را اتخاذ کنیم.
آیت الله سیستانی معتقدند که چت کردن با نامحرم، به خودی خود اشکالی ندارد، مگر اینکه طرفین ترس افتادن به گناه داشته باشند یا این صحبت کردن موجب مفسده‌ای بشود. ایشان همچنین بیان می‌کنند که صحبت کردن دختر و پسر با یک‌دیگر، به سبب اینکه احتمال وقوع حرام را بسیار افزایش می‌دهد، عمل جایزی نیست و باید از انجام آن فاصله گرفت.
وزیر بهداشت در رابطه با کارت زرد گرفتنش از مجلس شورای اسلامی گفت: ویا از پاسخ‌ها قانع نشدند و اشکالی هم ندارد. ۹۰ درصد سوالات مربوط به عملکرد فدراسیون‌ها بود.
اخراج برای بازیکنان عادی شده بود و هر کسی کنار گذاشته می‌شد می‌گفت اشکالی ندارد، چند روز پیش خانواده استراحت می‌کنم و برمی‌گردم و عزیزتر می‌شوم.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از لحاظ ساختاری اشکالی در قانون اساسی نیست، اما از لحاظ اجرا و عمل به برخی از مفاد قانون اساسی ایراداتی داریم که باید مرتفع شود.
زنجان-رئیس قوه قضائیه گفت: اشکالی ندارد اگر صادقانه بگوییم که وعده داده شده تحقق نیافته است اگر دلایل این موضوع مطرح شود مردم این مهم را بیشتر می پسندند.
این روزها پس از اعتراضاتی که با ماجرای مهسا امینی شروع شد، دوباره موضوع حق قانونی اعتراض، الزامات و بسترهای لازم برای تحقق آن به خصوص پس از تبدیل شدن برخی اعتراضات به آشوب و ناامنی، داغ شده است. موضوعی که رئیس‌جمهور هم به آن اشاره کرد و گفت: یک وقت اعتراض، نقد و سخن مخالفی وجود دارد که هیچ اشکالی ندارد و باید شنیده شود و شنیدن آن به اصلاح امور کمک می‌کند. چه اشکالی دارد که برای گفتگو، نقد و حتی اعتراض مراکزی اختصاص پیدا کند؟ این امر در قانون اساسی هم جایگاه دارد.
نماینده مردم رباط کریم در واکنش به اینکه هیچ یک از نمایندگان زن به هیات رئیسه راه نیافتند، یادآور شد: نمایندگان زن هم برای انتخابات هیات رئیسه کاندیدا بودند اما صفر کیلومتر بودند، به این معنی که بار اولی است که به مجلس آمده‌اند و طبیعتاً مجلس در انتخاب میان کسانی که دارای تجربه هستند و کسانی که کمتر تجربه دارند، قطعاً افراد باتجربه را انتخاب می‌کند.
آقای ویلموتس قراردادی با ما دارد و ما هم گاهی از نجابت ایشان خجالت می‌کشیم. اگر کسان دیگری بودند تا پول نمی‌گرفتند شاید کار نمی‌کردند اما ویلموتس می‌گوید من می‌دانم شما مشکلات دارید و تلاش می‌کنید، اشکالی ندارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ