محمد مهاجری نوشت: خب چه اشکالی دارد؟ اگر کسی نخواهد ریا کند جرم کرده؟! وانگهی حالا که دولت سخنگو ندارد و اطلاعات درب و داغون به خورد مردم داده نمی‌شود و اعصاب مردم راحت است جای شکر ندارد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه خیبر خرم آباد با انتشار خبری اعلام کرد که دور جدید تمرینات این تیم زیر نظر رضا مهاجری فردا کلید می خورد.
محمد مهاجری بار دیگر به دخالت همسر ابراهیم رییسی در تصمیم‌های دولت واکنش نشان داد.
دانشگاه شریف و معاونت علمی ریاست جمهوری به اظهارات روز گذشته مدیر رصدخانه مهاجرت ایران درباره قطع حمایت های مالی و حکم تخلیه ساختمان واکنش نشان دادند.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در توئیتی در واکنش به تقلب بیش هزار نفر در کنکور سال پیش نوشت: وزارت علوم پاسخ دهد چطور با وجود قطع اینترنت در کنکور تقلب گسترده شد؟
حدود ۶۰درصد مردم فرانسه از دولت پاریس خواسته‌اند تا در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در این کشور، لایحه مهاجرتی آتی را سختگیرانه تدوین کند.
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
محمد مهاجری روزنامه‌نگار با انتشار پستی تازه نسبت به راه‌اندازی نانوایی توسط پیام دهکردی واکنش نشان داد و نوشت: «نمیدانم این تصمیم بخاطر بازی در سریال رسوای گاندو است یا دلیل دیگری دارد.»
عبدی نوشت: اکنون مشارکت بالای انتخاباتی با حل مساله رو صلاحیت‌ها محقق نمی‌شود. مقدمات زیادی پیش از آن لازم است. اصولا با شرایط موجود کسی نامزد نمی‌شود که رد شود یا نشود.
عباس عبدی به توییت محمد مهاجری درباره انتخابات آتی واکنش نشان داد.
طی ساعات گذشته اخباری مبنی بر پناهندگی عاطفه احمدی پرچمدار ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و نفر اول اسکی ایران در فضای مجازی دست به دست شد.
نایب رئیس فدراسیون شطرنج گفت: امیدوارم که قبل از رفتن نخبه‌ها به فکرشان بیفتیم، چون بعد از آن دیگر فایده‌ای ندارد.
فعال رسانه ای در یادداشتی خطاب به سعید جلیلی رئیس تیم مذاکره کننده در دولت دهم نسبت به اظهارات اخیر وی واکنش نشان داد.
محمد مهاجری در واکنش به انتصاب سردار رادان به فرماندهی انتظامی ناجا نوشت: یاد برنامه تلویزیونی ۱۵سال پیش کوله پشتی و فرزاد حسنی می‌افتم. برنامه‌ای که سردار رادان با تهور و شجاعتی غیرقابل انتظار پاسخ انتقاد‌های تند مجری را داد.
سارا خادم‌الشریعه بعد از رقابت‌های شطرنج قهرمانی جهان در آلماتی راهی اسپانیا شد.
مهاجمانی که جزو گرانترین بازیکنان فصل جاری پرسپولیس نیز به شمار می‌رفتند درست در حساس‌ترین مقطع این تیم را تنها گذاشتند تا سرمربی سرخپوشان با شوکی سنگین به ادامه کار فکر کند.
هادی چوپان می‌گوید قصدی برای مهاجرت کردن از ایران ندارد.
مهاجری در پاسخ به این سوال که پیامد حذف و کناره‌گیری آقای زیدآبادی در سیاست چه تاثیری می‌تواند در چهره سیاسی ایران بگذارد، گفت: من به آقای زیدآبادی احترام می‌گذارم و این تصمیمی است که ایشان گرفتند و تصمیم‌شان هم محترم است. بالاخره کسی که وارد عالم سیاست و رسانه می‌شود باید پی خیلی چیز‌ها را به تنش بمالد.
سرپرست وزارت امور مهاجرین در دولت موقت طالبان در دیدار با کاردار سفارت پاکستان در کابل، به «بدرفتاری» پلیس اسلام آباد با مهاجران افغان اعتراض کرد.
رضا مهاجری نسبت به کمبود امکانات در نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را مطرح کرد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان نسبت به بروز اختلاف در این تیم واکنش نشان داد.
پیشکسوت کشتی در واکنش به مهاجرت علی ارسلان به صربستان تصریح کرد: علی ارسلان هر کجا که باشد یک ایرانی است و مدالی هم که کسب کرد برای ایران است چرا که یک ایرانی آن را به دست آورده و نمی‌شود به این موضوع دامن زد.
سردار کوثری گفت: درست است که تعدادی از فرزندان مسئولان نیز به کشور‌های دیگر مهاجرت کرده‌اند، اما باید بگویم که فرزندان بسیاری از مردم ایران که شغل پدران و مادرانشان آزاد است هم به کشور‌های اروپایی و آمریکایی مهاجرت کرده‌اند و این فقط مختص به مسئولان نیست.
یکی از اتهاماتی که رضا مهاجری بعد از شکست مقابل پرسپولیس به حریف وارد کرد، حضور افشین پیروانی در رختکن داوران بود که اکنون ناظر داوری این جدال به آن واکنش نشان داده است.
جامعه این ریا و تناقض را می‌بیند که مسئولان مدام به غرب حمله می‌کنند و پیوسته از بحران‌های غرب می‌گویند و از نظام جهانی جدید شرق‌محور و جاذبه‌ها و دستاوردهای ایران حرف می‌زنند ولی بعضا فرزندان خودشان زندگی در کشورهای توسعه‌یافتهٔ غربی را به ایران و روسیه و چین ترجیح می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ