غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خبر داد.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خبر داد.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز جلسات روزانه رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب از امروز، از احتمال اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب طی هفته آتی خبر داد.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز جلسات روزانه رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب از امروز، از احتمال اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب طی هفته آتی خبر داد.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: قطعاً آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران روی سفره و معیشت مردم تأثیر مثبت خود را نشان خواهد داد، اما عده‌ای این دستاوردها را کم‌اهمیت جلوه می‌دهند.
موسی غضنفر‌آبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به محل هزینه‌های جریمه‌های بدحجابی گفت: درآمد حاصل از جریمه‌ها صرف اشتغال و ازدواج جوانان و کمک به محرومین کمیته امداد امام خمینی و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
در جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد کانون‌های وکلای دادگستری انتخاب شدند.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: به دنبال آن هستیم که لایحه عفاف و حجاب در اولویت بررسی مجلس قرار گیرد و این لایحه نسبت به لایحه اولیه‌ای که به مجلس ارائه شد، تفاوت‌هایی یافته است.
نوروزی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شل‌حجابان در مجامع مختلف تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم دارد. وی افزود: باید قانون ده روز تا دوماه حبس برای کسانی که حجاب شرعی را رعایت نمی‌کنند اجرایی شود.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: لعنت و نفرین بر حامیان تروریست‌ها و کسانی که مسبب شهادت مدافعان امنیت کشورمان شدند.
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دولت مظلومانه مورد نقد قرار می‌گیرد گفت: دولت مظلوم واقع شده است، هر کس واقعیت‌های این دولت را نبیند، دچار خطا خواهد شد.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. هشت لایحه مهم ما پشت در‌های مجلس شورای اسلامی مانده است؛ با این حال، مجلس اولویت‌های دیگری دارد؛ همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌گوید: در بحث مقابله با افرادی که کشف حجاب می‌کنند، به نظرم اصلاً نیازی نیست پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شود. قبلاً بحثی در خصوص قطع‌کردن خدمات کارت ملی را مطرح کردم، ولی برخی آن را به شوخی گرفتند. این پیشنهاد بنده بود و با این رویکرد دیگر نیاز نیست پرونده شخص متخلف به قوه قضاییه ارجاع داده شود.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اصلاح‌طلبانی که از سال ۸۸ سکوت کردند، باید موضع خود را در مقابل بیانیه اخیر میرحسین موسوی روشن کنند.
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از رئیس قوه قضائیه خواست تا پوشش فرم متهمان زن در جلسات دادگاه را تغییر دهد.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: گاهی اوقات تصادفاتی اتفاق می‌افتد و فردی بر اثر این تصادف فوت می‌کند یا کسی در اثر حادثه دیگری فوت می‌کند، دشمن در فضای مجازی تلاش می‌کند این فوت را به بازداشت و نیروی انتظامی و ضرب و جرح ربط بدهد.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در وقایع اخیر حتی ممکن است اغتشاش‌گرها هم مورد آسیب قرار گرفته باشند، این آسیب‌هایی که به آنان اعم از اموال و جان‌شان رسیده است باید مورد بررسی قرار بگیرد و اتفاقا اگر این افراد مورد ظلم قرار گرفته‌اند، باید تکلیف‌شان روشن شود.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: یقینا تمام دوربین‌های زندان اوین بازبینی خواهد شد و مجلس تمام آنچه که برای تکمیل اطلاعات و واقعیت حادثه لازم است را پیگیری می‌کند.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در بین بازداشتی‌ها قطعا بین کسانی که جرم خشن، سنگین و سخت انجام دادند با کسانی که ممکن است تحت هیجانات و احساسات کاری انجام داده باشند، تفکیک صورت خواهد گرفت.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی کسانی را که احساساتی شدند، افراد دارای پیشینه قضایی، اعضای گروهک‌ها، وابستگان به خارج و افرادی را که بصورت مسلحانه وارد معرکه شدند از انواع بازداشتی‌های اتفاقات اخیر عنوان کرد و گفت: از نظر کمیسیون قضایی باید با هر کدام برخورد حقوقی خاصی شود.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قاطعانه با افرادی شد که در تحرکات اخیر بی بصیرتی کرده و مردم را تحریک کردند.
اعضای هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی برای اجلاسیه سوم مجلس مشخص شدند که غضنفرآبادی رئیس این کمیسیون باقی ماند.
اعضای هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی برای اجلاسیه سوم مجلس مشخص شدند که غضنفرآبادی رئیس این کمیسیون باقی ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ