اخراج برای بازیکنان عادی شده بود و هر کسی کنار گذاشته می‌شد می‌گفت اشکالی ندارد، چند روز پیش خانواده استراحت می‌کنم و برمی‌گردم و عزیزتر می‌شوم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو کونسیسائو بعد از اخراج در دقایق پایانی بازی پورتو و بنفیکا قصد نداشت زمین را ترک کند و همین کار باعث ایجاد یک جنجال بزرگ شد.
جمعی از دانشجویان و مردم عصر امروز (جمعه، ۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام تجمع کردند. دانشجویان در این تجمع که مقابل سفارت سوئد در تهران برگزار شد، با سر دادن شعار‌هایی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن، خواستار اخراج سفیر سوئد از ایران شدند.
در آخرین لحظات دیدار دو تیم تانزانیا و نیجر هنگامی که بازیکنان نیجر برای باز کردن تیم تانزانیا تلاش می‌کردند چند توپ جمع کن اقدام به پرتاب چهار توپ به داخل زمین کردند و منجر به خراب شدن موقعیت گلزنی نیجری‌ها شدند.
6 داوری که فردای بازی والنسیا-رئال از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا اخراج شدند، امروز در بیانیه ای ادعا کردند که دلیل این برکناری، انتقام به خاطر این بازی جنجالی نبوده است.
فوتسالیست ایرانی والدپنیاس به همراه بازیکنان تیمش و بارسلونا از ستاره رئال مادرید حمایت کردند.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد اشتفان کونتس، سرمربی آلمانی تیم ملی را فسخ و عبدالله آوجی را به عنوان جانشین او منصوب کرده است.
ناشران یک مجله آلمانی که مصاحبه با مایکل شوماخر که با هوش مصنوعی نوشته شده بود را چاپ کردند، سردبیر را اخراج و از خانواده این راننده مسابقات اتومبیلرانی «فرمول یک»عذرخواهی کردند.
ناشران یک مجله آلمانی که مصاحبه با مایکل شوماخر که با هوش مصنوعی نوشته شده بود را چاپ کردند، سردبیر را اخراج و از خانواده این راننده مسابقات اتومبیلرانی «فرمول یک»عذرخواهی کردند.
هر دو نشریه مادریدی مارکا و آاس ادعای دیروز خوان لاپورتا را رد کردند و گزارش دادند که خطر اخراج موقت از لیگ قهرمانان همچنان بارسلونا را تهدید می کند.
روزنامه خراسان نوشت: یکی از چهره های اقتصادی فعال در فضای مجازی در توئیتر نوشت: پس از آن ‌که رئیس جمهور محترم، حذف ارز ۴۲۰۰ را از علل افزایش شدید تورم در سال ۱۴۰۱ اعلام کردند، آقایان ساداتی نژاد و میرکاظمی برکنار شدند.
اولیور کان، رئیس باشگاه بایرن مونیخ و لوتار ماتئوس، ستاره سابق این باشگاه، پیش از شروع دیدار بایرن و دورتموند در پخش زنده تلویزیونی درگیری لفظی پیدا کردند.
هواداران آرسنال امروز در جریان دیدار تیم‌شان با کریستال پالاس از پاتریک ویرا که در روزهای اخیر توسط پالاس اخراج شده بود حمایت کردند. ویرا یکی از اسطوره‌های باشگاه آرسنال است.
بوی خیانت به مشام باشگاه هم رسیده بود و در آخرین جلسه به من گفتند بازیکنان برای تو بازی نمی‌کنند اما با این حال با آنها برخوردی نشد و من اخراج شدم...
عبدالله ویسی انتقادات تندی را نسبت به استعفای جواد نکونام و همچنین گزینه‌های مطرح‌ شده برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: موضوع اخراج معلم از اساس غلط است گفته شد با معلم برخورد شده است اما اصلاً موضوع اخراج معلم مطرح نبوده و این موضوع را رسانه‌ها ایجاد کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: موضوع اخراج معلم از اساس غلط است گفته شد با معلم برخورد شده است اما اصلاً موضوع اخراج معلم مطرح نبوده و این موضوع را رسانه‌ها ایجاد کردند.
هواداران والنسیا با برگزاری تظاهراتی مقابل دفتر این باشگاه به مدیریت والنسیا و اخراج جنارو گتوزو، سرمربی سابق این تیم، اعتراض کردند.
دستیار ریکاردو ساپینتو معتقد است استقلال با مشکلات زیادی از نظر فنی و حاشیه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.
فرناندو سانتوس روز گذشته از هدایت تیم ملی پرتغال برکنار شد و به غیر از 10 بازیکن، مابقی از او در صفحات اجتماعی خود خداحافظی کردند.
ناکامی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منجر به استعفا یا اخراج چندین مربی شده و تیته سرمربی برزیل آخرین مربی است که جدا شده است.
سویا امشب در خانه دورتموند با نتیجه 4-1 شکست خورد و مدیران این باشگاه بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای جولن لوپتگی اخراج کردند.
اسکوچیچ: اخراجم کردند اما امیدوارم ایران در جام جهانی کار بزرگی کند
الاهلی در این بازی با نتیجه سه بر یک پیش افتاد اما شاگردان استراماچونی در الغرافه در دقایق پایانی هر دو گل را جبران کردند.
پس از جلساتی که رئیس فدراسیون مراکش با بازیکنان مطرح تیم ملی این کشور داشت، خلیل هودزیچ از کار برکنار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ